Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
G0rk1ll
Založen: 17. 04. 2008 Příspěvky: 6
|
Zaslal: 13. říjen 2013, 00:32:48 Předmět: Unity3D drag objektu po ose |
|
|
Ahoj. Tvořím ingame gizmo na posun objektů po osách(klasické X,Y,Z jak znáte z programů na modelování) podle posunu myší. Kamera se může volně pohybovat a natáčet, tak nedokážu přijít na nějaké matematické vyjádření posunu objektu po osách X a Z.
Snad všichni pochopí a řešení nebude tak triviální, aby se tady musel stydět Díky! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
G0rk1ll
Založen: 17. 04. 2008 Příspěvky: 6
|
Zaslal: 14. říjen 2013, 16:43:35 Předmět: |
|
|
Ok vyřešeno. Nenapadlo mě to hned ale funguje to hezky.
Vytvořil jsem boxcollider, který popisoval danou osu(X, Y a Z - tzn. tři collidery) a následně jsem při dragu myší raycastnul, získal point z raycasthitu a pozici toho pointu připsal posunovanému objeku. Kdyby někdo někdy řešil podobný problém a nevěděl si rady. Klidně PMkujte. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna