.[ ČeskéHry.cz ].
Unity3D drag objektu po ose

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
G0rk1ll



Založen: 17. 04. 2008
Příspěvky: 6

PříspěvekZaslal: 13. říjen 2013, 00:32:48    Předmět: Unity3D drag objektu po ose Odpovědět s citátem

Ahoj. Tvořím ingame gizmo na posun objektů po osách(klasické X,Y,Z jak znáte z programů na modelování) podle posunu myší. Kamera se může volně pohybovat a natáčet, tak nedokážu přijít na nějaké matematické vyjádření posunu objektu po osách X a Z.

Snad všichni pochopí a řešení nebude tak triviální, aby se tady musel stydět Embarassed Very Happy Díky!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
G0rk1ll



Založen: 17. 04. 2008
Příspěvky: 6

PříspěvekZaslal: 14. říjen 2013, 16:43:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Ok vyřešeno. Nenapadlo mě to hned ale funguje to hezky.

Vytvořil jsem boxcollider, který popisoval danou osu(X, Y a Z - tzn. tři collidery) a následně jsem při dragu myší raycastnul, získal point z raycasthitu a pozici toho pointu připsal posunovanému objeku. Kdyby někdo někdy řešil podobný problém a nevěděl si rady. Klidně PMkujte.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna