Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
DarkNut
|
Zaslal: 23. prosinec 2013, 14:36:02 Předmět: Hledám skupinku lidí - Update 30.7 |
|
|
Zdravím. Rád bych zde nalezl skupinku nadšených lidí pro tvorbu menší hry. Nečekejte, že jsem typ co chce na začátku všeho tvořit AAA hry. Chtěl bych začít něčím menším a rozumnějším na začátek. Hledám, proto lidi co to vnímají stejně a lidi co chtějí se něčemu naučit a jak se říká ve dvou se to lépe táhne. V tomhle smyslu to myslím jako menší skupinku lidí (3-5 lidí).
Hledám především lidi, kteří začínají se teprve zdokonalovat. Sám nejsem nejlepší v tom co dělám. ( Učím se nyní kreslit a jsem začínající programátor).
Hledám tedy někoho, kdo rád kreslí (2D) a uměl by převést své výtvory do hry/ popřípadě her. Dále hledám programátora ( Nejde mi o to v čem programujete rád se přizpůsobím/e). Rád bych nalezl i někoho kdo dokáže vymyslet jak celá hra bude vypadat ( Kompletní design hry)
Není však problém se mi ozvat pokud by někdo rád přispěl i něčím jiným.
Pokud jsem někoho zaujal a rád by se přidal a začal pracovat na menší hře se mnou ať mi napíše do zpráv či na email: darknut.cz@gmail.com , nebo na skype: djneji2009
Něco z málo z mé poslední tvorby: (Již neaktuální odkazy)
http://nerdbook.eu/uvodem.png
http://nerdbook.eu/mayans.png
Pokud naleznu lidi stejně nadšené pro tvorbu jako já a budou chtít dále zůstat není pro mě problém zainvestovat do budoucna do všeho co bude potřeba v řádkách tisíců.
Edit:
Snažil jsem se již pár měsíců nalézt ty správné lidi, ale stále se nedaří. Zajisté se mi ozvali i tací, kteří o to měli opravdový zájem, ale s polovinou s kterou jsem komunikoval to byla jen ztráta času. Nikdy jsem se nedostal ani k tomu na čem tedy začneme pracovat:
Proto jsem se rozhodl o malou "Adventuru" s následujícím kouskem příběhu:
Příběh: