Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
sacmoo
Založen: 18. 11. 2014 Příspěvky: 69
|
Zaslal: 18. listopad 2014, 20:30:00 Předmět: Unity - problem s exportom |
|
|
Zdravim. Potom co v Unity dam Build a vyberiem platformu android,tak ked to cele exportne, tak sa mi v projekte zmenia farby a aj v tom exporte apk a neviem to dat naspat. vie mi niekto poradit? diky |
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 18. listopad 2014, 21:12:06 Předmět: Re: Unity - problem s exportom |
|
|
To vypadá na klasický banding, asi předělal texturu do 16 bitů. K tomu kdysi sloužil na starých GPU dithering.
Ale jak to je v Unity to fakt netuším, nicméně by na to měl jít napsat shader.
Možná bych zkusil google a ordered dithering shader Unity?
(Pokud jsem tedy správně pochopil tvůj problém). |
|
Návrat nahoru |
|
|
sacmoo
Založen: 18. 11. 2014 Příspěvky: 69
|
Zaslal: 18. listopad 2014, 21:41:28 Předmět: |
|
|
Diky skusim pozriet. Ale neviem preco to robi,lebo na starsej verzii unity to nerobilo. Export vzdy prebehol bez problemov. Na oblohe sa to prejavuje tymi pruhmi co su na obrazku a na ostantych predmetoch farbami ako na negative fotografie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
split
Založen: 15. 05. 2013 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 18. listopad 2014, 23:23:53 Předmět: |
|
|
Je to nastavenim textury pre danu platformu
Napravo od tabu default su zaradom jednotlive platformi. Vyber android a nastav to na truecolor, pripadne na pozadovany typ.
Idealne ked to chces mat vsade rovnako, tak zrus nastavenie pre danu platformu _________________ @split82 |
|
Návrat nahoru |
|
|
sacmoo
Založen: 18. 11. 2014 Příspěvky: 69
|
Zaslal: 19. listopad 2014, 08:43:17 Předmět: |
|
|
Parada diky. Funguje to. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 19. listopad 2014, 09:06:58 Předmět: |
|
|
Tím se sice zbavíš problému u sebe, ale na některých Android zařízeních nebo verzích OS to bude i nadále vypadat přesně takhle hnusně. (Zařízení, která nezobrazují 24bitovou hloubku nebo Android OS nižší než 2.3, který ve výchozím stavu loaduje bitmapy v 16 bitech) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 19. listopad 2014, 10:25:12 Předmět: |
|
|
Zkusím tipnout já: počítat s tím a přiszpůsobit tomu design? :-) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 19. listopad 2014, 10:44:39 Předmět: |
|
|
No tak Mem mluvi o Androidu [edit: tohle byla reakce na Splita, ktery mezi tim smazal svuj prispevek], ale rekl bych, ze ani tam tento problem nemuze nastat Opravdu by me zajimalo, jake obskurni zarizeni s Androidem 2.3+ neumi zobrazit 24bitovou hloubku... Jestli neco takoveho opravdu existuje, tak se to da urcite vzhledem k podilu na trhu v pohode ignorovat.
A Unity pod Android 2.3 ani exportovat neumi. |
|
Návrat nahoru |
|
|
split
Založen: 15. 05. 2013 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 19. listopad 2014, 10:50:46 Předmět: |
|
|
Hej zmazal som to, lebo mi doslo ze som miesto OS precital iOS _________________ @split82 |
|
Návrat nahoru |
|
|
sacmoo
Založen: 18. 11. 2014 Příspěvky: 69
|
Zaslal: 19. listopad 2014, 11:41:02 Předmět: |
|
|
To je pravda Unity nizsiu verziu ako android 2.3.1(api level 9) nepodporuje. Ale aj keby podporoval,tak pocet zariadeni na ktorych to bezi je minimalny.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 19. listopad 2014, 15:47:24 Předmět: |
|
|
Dlaha: No lék je ten dithering jak psal mar hned v první odpovědi. Na kolik je to reálný problém v dnešní době těžko říct, Android je natolik fragmentovaný a vychází tolik lowendových mobilů a tabletů, že se zaručit nedá nic. Tak z před 2 let si ještě běžně pamatuju aplikace portované z iOS nebo i nativní, které měly splash screen nebo menu s gradientem a na Androidu lidi nadávali, jak je to hnusné, a tvůrci byli trochu překvapeni, že musí řešit dithering. Z českých aplikací si vybavuju třeba https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.jhg.dsl&hl=en
"To je pravda Unity nizsiu verziu ako android 2.3.1(api level 9) nepodporuje"
Jo, v současné verzi, ale tak před 2 lety to imho bylo jinak (2.1? a šlo taky přepínat ARMv6 a 7 a OpenGL ES na 1.x myslim, pro jednoho našeho zákazníka jsme tak zkoušeli upravit export hry).
split: To si mal nechat aspon pre pobavenie, sa stane, ze clovek pise o inom. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|