.[ ČeskéHry.cz ].
DirectX 9.0c - rychlá kopie framebufferu

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 23. leden 2014, 17:02:13    Předmět: DirectX 9.0c - rychlá kopie framebufferu Odpovědět s citátem

Zdravím, existuje v DirectX 9.0c obdoba glBlitFramebuffer z OpenGL 3? Jde mi především o kopii depth bufferu do textury. Vím, že to určitě jde v DX 10 a v nejstarším DX9 že to nejde.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 23. leden 2014, 19:44:27    Předmět: Odpovědět s citátem

IDirect3DDevice9::UpdateSurface? http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/bb205857%28v=vs.85%29.aspx

aj ked jedno z obmedzeni je The surface format cannot be a depth stencil format.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 23. leden 2014, 19:50:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Možná kecám, ale myslím že v DX 9 obecně nejde vytáhnout depth buffer do textury. Šlo to myslím přes nějaký hack, co byl ale "GPU specific" (Nvidia to myslím měla nějak).
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Peto



Založen: 01. 08. 2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: 23. leden 2014, 22:36:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Tiez viem tak ze sa to neda... takze jedina moznost je iba multi render target a dopisat riadok do shaderu, co sa tyka vykonu tak je to celkom rychle (oproti klasickemu renderu)
_________________
Code or die!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 28. leden 2014, 08:53:34    Předmět: Odpovědět s citátem

A vlastně v OpenGL funguje tento způsob také, že? Takže to půjde krásně zobecnit Smile
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna