Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 23. leden 2014, 17:02:13 Předmět: DirectX 9.0c - rychlá kopie framebufferu |
|
|
Zdravím, existuje v DirectX 9.0c obdoba glBlitFramebuffer z OpenGL 3? Jde mi především o kopii depth bufferu do textury. Vím, že to určitě jde v DX 10 a v nejstarším DX9 že to nejde. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 23. leden 2014, 19:50:41 Předmět: |
|
|
Možná kecám, ale myslím že v DX 9 obecně nejde vytáhnout depth buffer do textury. Šlo to myslím přes nějaký hack, co byl ale "GPU specific" (Nvidia to myslím měla nějak). _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Peto

Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Košice
|
Zaslal: 23. leden 2014, 22:36:43 Předmět: |
|
|
Tiez viem tak ze sa to neda... takze jedina moznost je iba multi render target a dopisat riadok do shaderu, co sa tyka vykonu tak je to celkom rychle (oproti klasickemu renderu) _________________ Code or die!
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 28. leden 2014, 08:53:34 Předmět: |
|
|
A vlastně v OpenGL funguje tento způsob také, že? Takže to půjde krásně zobecnit  _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna