.[ ČeskéHry.cz ].
streamovaní do VBO

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 608

PříspěvekZaslal: 27. březen 2014, 13:45:41    Předmět: streamovaní do VBO Odpovědět s citátem

Čau,
nevíte někdo, jak udělat rychlé (resp. rozumné) streamování do VBO bez synchronizace?
glBufferSubData s ATI drivery (up to date) prostě pokaždé synchronizuje, bez ohledu na cokoliv Shocked, i když měním část, co se nepoužívá.
Chtěl bych mít jeden VBO, do něj streamovat a průbežně kreslit, až se zaplní, tak provést orphaning a začít znovu (tj. v podstatě emulace immediate mode).
Co mě zaráží je, že toto je výrazně (5x!) pomalejší než bez VBO/s glMapBufferRange.
Jenže MapBufferRange je v core až od OGL 3.
Googlit jsem zkoušel, ale nenašel jsem nic zásadního...
Dík.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 27. březen 2014, 16:41:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak obecně:
1) Pokud je aplikace Windows-only, můžeš použít Direct3D.
2) Pokud je aplikace freeware, může mít jakkoli vysoké nároky (zde na GL core level).
3) Pokud předpokládáš dlouhou dobu vývoje aplikace, můžeš počítat s rozšířením požadovaných grafických čipů a ovladačů, než ji dokončíš.
4) Pokud je to jen nějaký fancy efekt, tak pro grafiky, co to nepodporují, jej prostě vypneš/použiješ zjednodušenou verzi.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 608

PříspěvekZaslal: 27. březen 2014, 19:29:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Ok, dík.
D3D používat určitě nechci, kdysi jsem v tom něco psal a nezaujalo mě to.
S tou dobou vývoje (pokud to někdy dodělám) máš pravdu, v té době už bude všechno jinak.
Co se týká fancy efektů, tak ty nepotřebuji.
Hmm tak jsem teď zkoušel glMapBufferRange na nVidii a tam je to pro změnu výrazně pomalejší, než glBufferSubData Very Happy Tak to jsem opravdu nečekal Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna