Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 27. březen 2014, 13:45:41 Předmět: streamovaní do VBO |
|
|
Čau,
nevíte někdo, jak udělat rychlé (resp. rozumné) streamování do VBO bez synchronizace?
glBufferSubData s ATI drivery (up to date) prostě pokaždé synchronizuje, bez ohledu na cokoliv , i když měním část, co se nepoužívá.
Chtěl bych mít jeden VBO, do něj streamovat a průbežně kreslit, až se zaplní, tak provést orphaning a začít znovu (tj. v podstatě emulace immediate mode).
Co mě zaráží je, že toto je výrazně (5x!) pomalejší než bez VBO/s glMapBufferRange.
Jenže MapBufferRange je v core až od OGL 3.
Googlit jsem zkoušel, ale nenašel jsem nic zásadního...
Dík. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 27. březen 2014, 16:41:28 Předmět: |
|
|
Tak obecně:
1) Pokud je aplikace Windows-only, můžeš použít Direct3D.
2) Pokud je aplikace freeware, může mít jakkoli vysoké nároky (zde na GL core level).
3) Pokud předpokládáš dlouhou dobu vývoje aplikace, můžeš počítat s rozšířením požadovaných grafických čipů a ovladačů, než ji dokončíš.
4) Pokud je to jen nějaký fancy efekt, tak pro grafiky, co to nepodporují, jej prostě vypneš/použiješ zjednodušenou verzi. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 27. březen 2014, 19:29:59 Předmět: |
|
|
Ok, dík.
D3D používat určitě nechci, kdysi jsem v tom něco psal a nezaujalo mě to.
S tou dobou vývoje (pokud to někdy dodělám) máš pravdu, v té době už bude všechno jinak.
Co se týká fancy efektů, tak ty nepotřebuji.
Hmm tak jsem teď zkoušel glMapBufferRange na nVidii a tam je to pro změnu výrazně pomalejší, než glBufferSubData Tak to jsem opravdu nečekal |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna