.[ ČeskéHry.cz ].
OpenGL ES 2.0 na desktopu

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 11. červenec 2014, 13:53:23    Předmět: OpenGL ES 2.0 na desktopu Odpovědět s citátem

Je nějaká knihovna podobná ANGLE http://code.google.com/p/angleproject/ , ale ne nad DirectX, ale nad desktopovým OpenGL (tzn. ES 2.0 nad GL s GL_ARB_ES2_compatibility)? Něco jako čistý ES kontext bez balastu z normálního GL, prostě jako to ANGLE.
Díky.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 11. červenec 2014, 14:19:07    Předmět: Odpovědět s citátem

A je to vůbec k něčemu? Nebo už jsou OpenGL drivery na úrovni těch D3D? Zvláště pak u integrovaných grafik, kterých je většina...
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 11. červenec 2014, 14:36:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Moc nechápu dotaz. OpenGL ES klasicky na desktopu běží, akorát je potřeba k tomu hodit DLL, co má mapované ES funkce na klasické. Normálně to používám a všechno OK (mám aplikaci v ES 2/3, ladím ji na Woknech ve Visualku a pak jí akorát překopíruju a přeložím skoro beze změn na iOS, Android nějak neběhá, protože jejích JNI je shit).
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 11. červenec 2014, 23:21:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis napsal:
A je to vůbec k něčemu? Nebo už jsou OpenGL drivery na úrovni těch D3D? Zvláště pak u integrovaných grafik, kterých je většina...

Jde o linux a mac.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 12. červenec 2014, 12:31:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem včera googlil: AMD má součástí driveru na ES knihovnu, NV má profil v GL - obojí by mělo být na všech platformách. Pak zbývá jen Intel a OSS AMD/NV: na Linuxu je v Mesa na ES extenze v GL. Takže úplně nakonec zbývá jen Intel na Windows a Macu: ve Windows máš Angle, na Macu prej musíš počkat na OpenGL 4 (třeba už tam je), jinak nezbývá než upravit kód na OpenGL.

EDIT: Nebo si můžeš stáhnout hotovou knihovnu překládající ES na GL, např. tuhle: "The OpenGL? ES 2.0 Emulator is a library that maps OpenGL ES 2.0 API calls to the OpenGL 2.0 API. By running on a standard PC, the emulator helps software development and testing of OpenGL ES 2.0 applications since no embedded platform is required. The emulator requires a graphics card that supports at least OpenGL 2.0." Instalátor je pro Windows, Linux a Mac.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna