Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
juroo
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 28
|
Zaslal: 15. listopad 2007, 01:42:44 Předmět: Angry For Flowers |
|
|
Zdarec, neskutocne dlho som tu nic neprezentoval a aby nevznikol dojem, ze som totalny flakac, tak som sa rozhodol prezentovat nas projekt vo vyvoji.
Pokec: Ide o krutu akciu z prostredia zahrad, vinic, sadov a luk plnych zmurkajucich a usmievavych kvietkov tak veru, kvety s ludskymi ocami a ustami sa na vas budu skerit a Vam nezostane nic ine len ich znicit a zaplavit zelenu travu krvou. Krv v hrach je potreba, inak to nikto nebude chciet cenzurovat a kritizovat Napad som dostal po zhliadnuti vytvoru mojej priatelky deviacia
Zaner: Aby ste si spravili lepsiu predstavu o hernom mechanizme, tak to nie je nic prevratne, stavili sme na overenu klasiku a la moorhuhn. V urcitom casovom limite musite ziskat co najvyssie skore. Kvety sa nahodne objavuju a miznu, zbran sa casom opotrebuva. Mozete ziskat rozne bonusy za zasah viacerych kvetov na jeden uder, za zasiahnutie viacerych kvetov jedneho druhu za sebou.. Na vyber je niekolko prostredi a zbrani, ktore sa Vam spristupnia po nahrati urciteho "Total score". Hra je urcena pre vsetky vekove kategorie na chvilkovy oddych a odreagovanie.
Pouzite technologie: tato hra vznikla aj za ucelom odskusania moznosti XNA Framework-u. Nakodene je to v C# + spominane XNA. Tot vse. Zvuk som zatial neriesil lebo este neprisla ta spravna chvila a co som pozeral, tak je to v XNA nejake osemetne (hlavne formaty).
Grafika: o vizualnu stranku sa zasluzila moja priatelka Portokali. Styl sme zvolili 2D animovany fotorealisticky. Vsetko su nase vlastne upravene fotografie prostredi, kvetov, naradia a peknych aj mrzkych ksichtov.
Ovladanie: nastroj(=zbran) pohybujete mysou. Lavy (aj pravy) klik je akcia. Koliesko klik alebo medzernik je oprava zbrane.
HUD a menu: v menu sa mozete pohybovat klavesami (hore, dole, enter, escape) alebo mysou (lavy klik = enter, pravy klik = esc). Vsetko sa tam hybe - ano ma to tak byt, nemate halucinacie V Options sa da zapnut/vypnut krv (kto uz by ju vypinal???) a nastavit graficky rezim pre fullscreen - stretch (zapne natvrdo 1024x768) alebo fit (ponecha Vase rozlisenie). HUD sa tiez kusa trasie - vlavo hore je score, vpravo hore cas, vlavo dole bonus, vpravo dole poskodenie zbrane, v strede hore je stale Total score (pripocita sa po kompletnom dohrati jednej hry).
Known bugs alebo comu sa vyvarovat: v okne nemente graficky rezim, spravanie je nevypocitatlne... Pri fullscreen mode sa zase vyvarujte minimalizacii alebo alt-tab -> hra spadne.
Co este bude: v plane su este zvuky ako velmi dolezita sucast atmosfery + hudba. Do sceny by som rad pridal animacie a partikle, aby to bola kusa zivsie. V povodnom plane boli aj rozne animacie pre kazdu zbran, no zatial sa tak nestalo. Hlavne chyba dolezita zbran - velke zahradne noznice, ak niekto mate, tak ma plz kontaktujte. Pribudnu aj kvety.
Screenshoty:
ScreenShot001
ScreenShot002
ScreenShot003
ScreenShot004
ScreenShot005
ScreenShot006
ScreenShot007
ScreenShot008
ScreenShot009
ScreenShot010
ScreenShot011
ScreenShot012
ScreenShot013
Download:
pre spustenie potrebujete:
graficku kartu s podporou Shader Model 1.1
XNA Framework 1.0Refresh 2 MB
.NET Framework 2.0 23 MB
EDIT: pre istotu este DX update
Angry For Flowers / CHdevTest 18 MB
Tahajte, testujte, komentujte, nadavajte, chvalte, navrhujte zmeny
Zdravi "kytickovy team"
juroo & Portokali
Naposledy upravil juroo dne 19. listopad 2007, 01:43:01, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 15. listopad 2007, 03:11:13 Předmět: |
|
|
Ultramega YOOOO!!! LONG LIVE KOINBAHD!!!
Na vecnejsi prispevok sa zmozem az pri mensich hladinach CH3CH2OH, ale kedze som videl vyvojove verzie, tak nemozem cakat, ze budem sklamany!
EDIT: Je to uplne super Musim, tentokrat, uplne subjektivne povedat, ze je to uplne popici a vyplna to dalsiu medzeru v tu prezentovanych hrach Takze kritizujte aj vy, odo mna sa kritiky nedockate, lebo sa mi to proste paci a som ovplyvneny (nielen xlastom ) _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 15. listopad 2007, 12:00:10 Předmět: |
|
|
smysene pocity,na jednu stranu radost z noveho dokonceneho projektu a na druhou stranu jsem to nerozchodil, v notebooku nemam shadermodel (nechapu) a po nedavnem reinstallu xp jsem se zarekl, ze uz nebudu svinit system vecmi typu NET (stejne jsem neodolal a doinstaloval prilozene baliky, avsak stejne hra nefunguje). Divne technologie |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 15. listopad 2007, 13:05:30 Předmět: |
|
|
franz:
To se mi stalo s Joshovým Supapleskem, taky XNA. Nepodařilo se to nainstalovat ani po konzultaci se samotým Joshem. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
prost
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 109 Bydliště: cvut fel, stm
|
Zaslal: 15. listopad 2007, 13:28:04 Předmět: Re: Angry For Flowers |
|
|
juroo napsal: |
Pouzite technologie: tato hra vznikla aj za ucelom odskusania moznosti XNA Framework-u. Nakodene je to v C# + spominane XNA. Tot vse. Zvuk som zatial neriesil lebo este neprisla ta spravna chvila a co som pozeral, tak je to v XNA nejake osemetne (hlavne formaty).
|
tahle informace je dobra vec, myslim, ze zrovna na tomto foru by tuhle informaci mel mit kazdy projekt.
jinak ke hre nemam co rict, wine mi to asi nerozchodi _________________ BbB |
|
Návrat nahoru |
|
|
juroo
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 28
|
Zaslal: 19. listopad 2007, 01:47:05 Předmět: |
|
|
Skusil to vobec niekto?? Necakam oslavne ody, no som vdacny za kazdy nazor. Vsetci tu len bedakaju ako sa netvoria nove veci a ked sem nieco nove dam tak ziadna odozva :-/ Mozno keby som zacal v Popelnici rozoberat, ktorou rukou a ktorym smerom si utierate prdel, tak by bolo viac prispevkov... |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 19. listopad 2007, 01:48:28 Předmět: |
|
|
Ja som to skusil Ale to ti asi nepomoze Kazdopadne je to fajn, hratelne, behalo to fajn, je to akcne... cool. 8/10 _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 19. listopad 2007, 03:32:22 Předmět: |
|
|
Vyzkoušeno. Mají ty další nástroje nějakou výhodu oproti jiným? Možná by taky nebylo na škodu udělat tam nějaký překážky, ze kterých ty květy mohou vykukovat a schovávat se. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 19. listopad 2007, 11:13:55 Předmět: |
|
|
juroo napsal: |
Skusil to vobec niekto?? |
..prostě ty systémové požadavky jsou problém (chápu, že šlo o experiment)
hry tohoto typu musej být co nejmíň náročný (možnost plynulého hraní na kancelářskym PC) a maximálně přenositelný (takže ideálně flash na webu)
//OT vzpomínám, když vznikla Gooka, snad první česká hra vyžadující Win95, které v tu dobu málokdo měl |
|
Návrat nahoru |
|
|
juroo
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 28
|
Zaslal: 19. listopad 2007, 13:32:50 Předmět: |
|
|
Eosie: thx, napad s vykukovanim zpoza prekazky je fajn, po skuskovom snad aj nakodim. Ostatne nastroje maju inu plochu, ktorou zaciahnu ciel, rozdielnu vydrz a este je tam (malo) rozdielna dlzka animacie -> ina frekvencia zasahov. No je to nastavene dost podobne zatial - treba doladit.
franz: Ano, systemove poziadavky su vzhladom na obsah a formu hry premrstene, no nemyslim si, ze su nejak extremne premrstene vzhladom na dnesnu dobu - vacsina ludi okolo mna ma solidnu grafiku uz aj na notebookoch. Na stolnych PC hracov je to samozrejmost, no mas pravdu, ze sa tym urcite o kus publika pripravujem. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|