Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mivoj
Založen: 11. 12. 2012 Příspěvky: 32
|
Zaslal: 20. březen 2013, 19:43:29 Předmět: SG Simulator |
|
|
Ahoj taky jsem pro vás připravil můj spíš simulátor než hru. Jedná se o simulátor Hvězdné brány a taky trochu SGC podzemního komplexu.
verze 0.290
http://ulozto.cz/xCrJSsW4/stargate-simulator-v0-290-rar
Pár decentních úprav.
Naposledy upravil Mivoj dne 18. září 2013, 21:40:15, celkově upraveno 7 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
TeaTime
Založen: 17. 06. 2011 Příspěvky: 264
|
Zaslal: 20. březen 2013, 20:40:44 Předmět: |
|
|
Teď to zkouším, takže jsem si řekl, že by se ti mohly hodit informace o tom, s čím jsem měl potíže:
Spouštím to na Gentoo přes 32-bit Wine. Místo OpenAL instalátoru jsem si stáhnul z netu rovnou openal32.dll.
V nastavení není moje oblíbené rozlišení 1366x768. Možná to je tím, že pod položkou "Pomer stran" se nedá nic vybrat. "Plne zobrazeni" možná není úplně dokonalý překlad pojmu fullscreen. Osobně bych byl vděčný, kdyby se hra poprvé spouštěla bez fullscreenu, hned jak jsem to spustil mi to nepříjemě rozhodilo rozlišení. Když není okno ve fullscreenu, tak správce oken umožňuje změnu velikosti okna i maximalizaci, ale hra s tím zřejmě nepočítá.
Klávesy 'A' a 'D' slouží k natáčení doprava doleva, ale šipky 'doprava' a 'doleva' slouží k chození bokem. Tak trochu bych to čekal obráceně. Když člověk natáči kamerou, tak se mění osvětlení ploch. Lépe je to vidět v tmavších chodbách. Nebál bych se udělat ovládací panel brány o trochu větší. Bluru jsem si nevšiml. Možná by to chtělo nějak zařídit snížení zatížení procesoru snížením FPS. Píše mi to FPS kolem 240 až 450 a vytěžuje mi to jedno jádro na 100%.
Každopádně je to fakt hezký, hudba je do toho příjemná. Jen tak dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 20. březen 2013, 21:11:59 Předmět: |
|
|
Restartoval jsem na Win, ale bohužel se mi nic nezobrazí. Spustí se pěkná hudba, slyším "jak přejíždím po položkách menu", ale nevidím nic. _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 20. březen 2013, 21:25:51 Předmět: |
|
|
chcel som skusit ale chciplo to na chybajucej dll ...kedze ine hry mi idu tak to povazujem za chybu , urcite to nebudem riesit nejakym vyhadvanim a instalovanim niecoho _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 20. březen 2013, 21:32:22 Předmět: |
|
|
DespeRadoX: A četl jsi readme?
Mivoj: Ještě otázečka, pokud je to v OpenAL a OpenGL, nepřemýšlel jsi o portu třeba na Linux? _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 20. březen 2013, 21:57:10 Předmět: |
|
|
Mně to funguje, takže k testování:
Je tam moc nízký DOF, až se mi z toho dělá mdlo.
Problém s barvama je ta změna osvětlení při pohybu kamerou? Ničeho jiného jsem si nevšiml (krom občasného z-fightingu).
A souhlasím s TeaTime stran A/D kláves a volby rozlišení (používám 1600x900), rovněž by aplikace neměla centrovat myš na střed, není-li aktivní.
Jo a kolize stojej za bačkoru. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mivoj
Založen: 11. 12. 2012 Příspěvky: 32
|
Zaslal: 20. březen 2013, 22:21:10 Předmět: |
|
|
Omlouvám se za způsobené problémy s programem, je to furt jen testovací verze a tudíž jsem vydal verzi 0.221. Velmi děkuji, že mně pomáháte testovat program a cením si každých názorů, stížností a rad.
No pokud by byl fakt dost velký zájem zkusil bych aj to upravit pro Linux, ale zatím s tím nemám zkušenosti a asi bych musel mít naistalovaný jak linux tak i compilátor pro něj. Prostě jsem nečakal, že to někdo pustí na Linuxu, ale o to víc mně to potěšilo.
Já mám radši ten OpenAl instálator, protože vím že to aktualizuje tu verzi, ale tedy dal jsem tu knihovnu dovnitř a snad je to správná verze.
Pokud narázíte na nějáké nedoělky, tak asi proto že jsem nevěděl jestli to tam dám nebo jinak. Ohledně položky Poměr stran ta ani nefunguje, a právě v dálší verzi to možná upravím ještě jinak.
Co se týče úpravy ovládání s tím se počítá v další verzi.
O těch světlech vím zatím to aspon neni uplně jednotvárné. Na osvětlení scény se bude pracovat později spíš pro mně je důležitější kolizní model který neni dokonalý a dost v tom ještě lítám.
U procesoru jsem zrušil ThreadAffinityMask, takže ten výkon 1 jednotky ho rožloží což mně přijde o trochu mín výkonější.
Sonic: Ten simulátor ti restartoval PC? To se mně zatím nepodařilo na jiných PC a jakou máš grafárnu? Mohl bys být konkrétnější co to zobrází nebo nezobrazí?
Jinak případné předělávky se dají upravit v složce data/init.txt |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mivoj
Založen: 11. 12. 2012 Příspěvky: 32
|
Zaslal: 20. březen 2013, 22:33:06 Předmět: |
|
|
Spytihněv napsal: |
Mně to funguje, takže k testování:
Je tam moc nízký DOF, až se mi z toho dělá mdlo.
Problém s barvama je ta změna osvětlení při pohybu kamerou? Ničeho jiného jsem si nevšiml (krom občasného z-fightingu).
A souhlasím s TeaTime stran A/D kláves a volby rozlišení (používám 1600x900), rovněž by aplikace neměla centrovat myš na střed, není-li aktivní.
Jo a kolize stojej za bačkoru. |
Ahoj díky za připomínky. Co tím myslíš nízký DOF toho občasného z-fightingu.
Bohužel nejsem tak zběhlý a jsem v tom amatér. No a o těch kolizích vím, a to je ten největší kámen úrazu, protože nejsem i ani tak dobrý něco pořádně naprogramot, protože hodně velká část kodu je přebraná z jíných zdojů které jakž takž chápu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 20. březen 2013, 22:44:07 Předmět: |
|
|
Mivoj: Nene, myslel jsem to tak, že jsem si restartoval z Linuxu na Windows, abych si to spustil (nechtělo se mi instalovat ne-emulátor wine).
K té grafice, mám Intel GMA X3100, snad nejnovější ovladače. Pokud mám hru na fullscreen, mám jen bílý pozadí, pokud mám okenní režim tak se nevykreslí nic (v tom okně je pak pozůstatek aplikací, který ta hra "překryla"). _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mivoj
Založen: 11. 12. 2012 Příspěvky: 32
|
Zaslal: 20. březen 2013, 22:45:49 Předmět: |
|
|
Ohledně z-fightingu. Je to bohužel jen překrávaní objektu, které ještě nemám napevno a možná budu upravovat, jsou tam jen tak naházané a o tom vím. Prostě až si budu jístý že to už bude napevno tak už to dělat nebude.
Ohledně Depth of fild ten tam neni vůbec žádný, protože možná nepočítam, že bych zašel až tak daleko. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 20. březen 2013, 22:52:48 Předmět: |
|
|
2Sonic: necital som nic, normalne ani neskusam nejake rozrobene veci ale tema SG ma zaujalo tak som chcel ceknut...od prezentovanej veci ocakavam ze sa aspon spusti a budem moct k niecomu podat komentar(ked je vyzadovany)....ked to nejde tak ma to dalej nezujma preco tomu tak je.
Ak si to vyzadovalo nieco (cokolvek) nainstalovat tak to malo byt pribalene alebo po spusteni ponuknut instalaciu nenajdenych sucasti.
Ale je mi jasne ze podla niekoho je to moj problem ze niekomu hra nefunguje a mal som si nieco precitat(nastudovat a naucit sa aby som mal tu cest si to skusit). _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 20. březen 2013, 23:00:49 Předmět: |
|
|
DespeRadoX: No u první verze hry bych čekal že mu to promineš a aspoň to zkusíš, když už jsi to stáhnul. Samozřejmě nic ve zlém, jen můj názor. _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 20. březen 2013, 23:11:34 Předmět: |
|
|
ohmg sak som to skusil...a neslo to.....je ta slovencina fakt tak vzdialena? a co mam prominut? ja nemam co prominut, hra nesla to je vsetko...moja druha reakcia bola ciste na to tvoje readme jedna vec je ze upozrnim na to ze to nejde aj ked by som sa na to mohol vyprdnut uplne a druha ked mi niekto napise ze som sa malo snazil aby mi to slo. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 20. březen 2013, 23:16:36 Předmět: |
|
|
Klídek herdek, už jsem taky dost ospalej. No radši pro dnešek končim, asi mám dost _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 20. březen 2013, 23:18:36 Předmět: |
|
|
ja som kludny ale je fakt ze keby som miesto kecov precital to readme tak by somsi tu hru asi skusil ale princip chapes _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
|