Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
martyn
Založen: 09. 11. 2009 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 28. listopad 2013, 13:00:14 Předmět: Skusenosti s 2D game engine |
|
|
Zdravim vsetkych, zaujimali by ma Vase skusenosti s akymkolvek 2D game engine, ktory by bol vhodny na prototypovanie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
martyn
Založen: 09. 11. 2009 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 28. listopad 2013, 14:55:41 Předmět: |
|
|
Narazil som na Construct2 ma niekto realne skusenosti? |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
martyn
Založen: 09. 11. 2009 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 28. listopad 2013, 15:22:32 Předmět: |
|
|
na prototyp staci jednoduchy a hlavne rychly nastroj, nechcem v tom robit final hru samozrejme, preto hladam nejake doporucenie tych enginov je dnes velmi vela ale vacsina je nedokoncenych a zabugovanych, dik za kazdu radu |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 28. listopad 2013, 15:41:50 Předmět: |
|
|
Já bych s klidem doporučil ten Game Maker. Dokončený je dost a jeho vývoj je zvlášť posledním roce dost aktivní. Koukni na to.
Akorát je potřeba se podívat - jsou tam různě placené verze a ta zadarmo nějak omezuje počte assetů ve hře. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
TeaTime
Založen: 17. 06. 2011 Příspěvky: 264
|
Zaslal: 29. listopad 2013, 00:36:10 Předmět: |
|
|
https://love2d.org/
Nic většího jsem v tom nedělal, jen jsem si s tím tak trochu hrál, ale dost se mi to líbilo. Minimum bugů, jednoduché a rychlé na naučení, open-source, aktivní vývoj (poslední commit předevčírem). |
|
Návrat nahoru |
|
|
quas4
Založen: 18. 10. 2007 Příspěvky: 199
|
Zaslal: 29. listopad 2013, 11:22:47 Předmět: |
|
|
lua: love2d
python: pygame, cocos2d, ignifuga, pycap
html5 js: viz google..
moje zkusenost: pro prototypovani mam vlastni jednouchy monoliticky *engine* s python a clisp bindings nad opengl, chipmunk, bullet (engine umi i 3d). Jadro v c/c++ a py moduly pro gui, efekty atd... Pokud by byl zajem mohu nekam vystavit. Beha v linuxu, osx a windows jen s tim ze windows uz dlouho nemam na zadnem pocitaci takze by bylo potreba zrevidovat externi knihovny. A zadna dokumentace, jen par prikladu. Pouzivam skutecne jen na rychle protypovani a na blbosti neni cas.
pro predstavu priklad python wavefront 3d vieweru, trackball, hdr:
kód: |
from inge import *
def update():
trackball.reset_movement()
poll_window_events()
if key_down(KEY_ESC) or not window_opened(): quit()
def display(visual_interpolation):
hdr.setup_as_target()
gfx_clear(COLOR_BUFFER | DEPTH_BUFFER)
trackball.setup()
draw.blender_grid()
fx = Effect()
fx.texture0 = load_texture('car1.png').id
gfx_render(fx, chassis)
hdr.detach_and_flush()
gfx_projection(ortho(0, viewport_w(), viewport_h(), 0, -1, 1))
gfx_modelview(Mat4())
draw.text(0, font_h(), 'fps %d' % fps.average)
gfx_swap()
fps.trigger()
resource_path('../data')
open_window(1024, 768, False, False, 0)
trackball = TrackballCamera()
gfx_dirlight().ambient = Vec3(0.4, 0.4, 0.4)
chassis = wavefront.load_mesh('car.obj')
dt = 1.0 / 60.0
accumulator = 0.0
while 1:
update_frame_time()
accumulator += frame_dt()
while accumulator >= dt:
accumulator -= dt
update()
display(accumulator / dt)
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 2. prosinec 2013, 09:56:46 Předmět: |
|
|
Ja som sa prave pozrel na ten love2d a je to velmi pekne. Zaujimalo by ma nieco podobne pre HTML5/JS, existuje?
A co 3D pre HTML5/JS/WebGL? Nasiel som THREE.JS, ale pripada mi strasne marne. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
1Pupik1989
Založen: 06. 02. 2013 Příspěvky: 58
|
Zaslal: 2. prosinec 2013, 11:54:28 Předmět: |
|
|
pcmaster: Místo threejs můžeš zkusit CopperLicht, má i editor. Já zůstal u nativního javascriptu, ten je podle mě asi nejlepší. Jen jsem si napsal matematickou knihovnu a parser na 3ds a obj. |
|
Návrat nahoru |
|
|
TeaTime
Založen: 17. 06. 2011 Příspěvky: 264
|
|
Návrat nahoru |
|
|
hlm
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 33
|
Zaslal: 3. prosinec 2013, 14:53:51 Předmět: na prototypovani |
|
|
muzes pouzit treba i greenfoot |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fiocu
Založen: 17. 02. 2014 Příspěvky: 2
|
Zaslal: 18. únor 2014, 13:52:19 Předmět: |
|
|
Osobně můžu doporučit Construct, ať už Classic (stará, prvotní verze, nemožnost pokračovat ve vývoji zapříčinila vznik Constructu 2, nicméně i tato verze je některými neustále podporována...), nebo tedy Construct 2 (jenž exportuje do html5, ale zvládne i klasické exporty jako třeba .exe - minimálně je to v plánu, nejsem si jistý jak je na tom právě teď).
Dále pak již zde už zmíněný Löve2D. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|