Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Bulovar
Založen: 17. 02. 2014 Příspěvky: 8
|
Zaslal: 14. srpen 2014, 15:42:40 Předmět: Black Hole |
|
|
Princíp hry je v tom aby vám lode nespadli do čiernej diery. Musíte ich myšou preťahovať mimo. Aby to nebolo také jednoduché lietajú tam aj meteority. Grafiku som robil ja. Potrebujem programátora ktorý by to bol schopný dokončiť. Nebránim sa nápadom.
(hraná žiara v menu je už opravená)
|
|
Návrat nahoru |
|
|
OndraSej
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 14. srpen 2014, 17:34:24 Předmět: |
|
|
Přesunuto do inkubátoru. Z popisku není jasné, kolik toho už máš hotového a jestli ta hra vlastně je hratelná nebo zatím máš jen mockupy.
To jsou poměrně důležité informace i pro lidi, co by ti potenciálně chtěli pomoci s dokončením. Případně pokud už máš hotový nějaký kód, tak napsat, v jakém jazyce/engine je. _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 15. srpen 2014, 09:55:46 Předmět: |
|
|
A teď ke hře: Její logika mi nedává smysl. Proč k té díře ty lodě letěly? Proč nemůžou odlítnout? (Předpokládám, že jdou přetáhnout jen v rámci obrazovky a všude na ně bude působit její gravitace.) Proč krátce nezažehnou trysky tak, aby lítaly dokola okolo díry? (Např. ISS takhle lítá, neustále "padá" do strany, proto tam je stav beztíže, i když v té výšce je gravitace podobná té na zemi.) Nehledě na to, že černá díra by bez okolního materiálu nebyla vidět (jen by chyběly hvězdy za ní) a s okolním materiálem by se tento materiál hodně zahříval a zabil posádku každé lodě tvrdou radiací. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
split
Založen: 15. 05. 2013 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 15. srpen 2014, 11:31:33 Předmět: |
|
|
Ja by som mozno pouvazoval nad zmenou nazvu, lebo jedna ceska hra prave s totoznym nazvom je tiez v produkcii.
http://www.blackhole-game.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Bulovar
Založen: 17. 02. 2014 Příspěvky: 8
|
Zaslal: 15. srpen 2014, 15:20:30 Předmět: |
|
|
OndraSej- Hra má kompletnú grafiku a je hratelná ale neni plne funkčná. Jazyk neviem povedať lebo som to ja neprogramoval.
Ladis: Tak tebe toho veľa nebude dávať v živote zmysel... A keď ti to nedáva zmysel tak prečo ludia stále žijú v Gotheme? Mám s teba fakt divný pocit som rád že ťa nepoznám osobne...
Split: Tá moja black hole dostala názov zhruba v decembri ale ak by boli nejaké problémy kludne to zmením.... |
|
Návrat nahoru |
|
|
split
Založen: 15. 05. 2013 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 15. srpen 2014, 19:03:01 Předmět: |
|
|
No jediny problem co ti to sposobi bude ze si tu hru tazko niekto najde podla mena Legalnych problemov by som sa urcite nebal. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 15. srpen 2014, 20:56:40 Předmět: |
|
|
Bulovar napsal: |
Ladis: Tak tebe toho veľa nebude dávať v živote zmysel... A keď ti to nedáva zmysel tak prečo ludia stále žijú v Gotheme? Mám s teba fakt divný pocit som rád že ťa nepoznám osobne... |
Mýlíš se, mně naopak mnoho věcí dává smysl, očividně více věcí než tobě (pravděpodobně i díky znalostem). I když máš pravdu, něco mi nedává smysl - a to "prečo ludia stále žijú v Gotheme" (bych si hlavu uvařil tohle rozluštit). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Bulovar
Založen: 17. 02. 2014 Příspěvky: 8
|
Zaslal: 15. srpen 2014, 21:16:29 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
Mýlíš se, mně naopak mnoho věcí dává smysl, očividně více věcí než tobě (pravděpodobně i díky znalostem). I když máš pravdu, něco mi nedává smysl - a to "prečo ludia stále žijú v Gotheme" (bych si hlavu uvařil tohle rozluštit). |
Riešiš fyziku u primitívnej tahovej hry... prepáč ale ty si proste d****. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 15. srpen 2014, 21:23:01 Předmět: |
|
|
Bulovar napsal: |
Riešiš fyziku u primitívnej tahovej hry... prepáč ale ty si proste d****. |
Neřeším fyziku, ale logiku, ty jeden "Gotheme". _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
gindar
Založen: 05. 10. 2007 Příspěvky: 86
|
Zaslal: 15. srpen 2014, 22:09:41 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
... Nehledě na to, že černá díra by bez okolního materiálu nebyla vidět (jen by chyběly hvězdy za ní) a s okolním materiálem by se tento materiál hodně zahříval a zabil posádku každé lodě tvrdou radiací. |
Jeste to ma jeden hacek. Cerna dira pohlcuje i cas a proto z pohledu vzdaleneho pozorovatele (coz hrac je) lode padaji do cerne diry nekonecne dlouhou dobu. Takze hrac by mel mit dost "casu" lode zachranit |
|
Návrat nahoru |
|
|
Bulovar
Založen: 17. 02. 2014 Příspěvky: 8
|
Zaslal: 15. srpen 2014, 22:34:19 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
Bulovar napsal: |
Riešiš fyziku u primitívnej tahovej hry... prepáč ale ty si proste d****. |
Neřeším fyziku, ale logiku, ty jeden "Gotheme". |
Súvisí to s fyzikou ale čo čakať od človeka s anime avatarom |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 15. srpen 2014, 22:45:31 Předmět: |
|
|
gindar napsal: |
Cerna dira pohlcuje i cas a proto z pohledu vzdaleneho pozorovatele (coz hrac je) lode padaji do cerne diry nekonecne dlouhou dobu. Takze hrac by mel mit dost "casu" lode zachranit |
Myslím, že pokud se loď dostane tak blízko (do tak silné gravitace), že na ní působí viditelná dilatace (roztažení) času, tak už není možno ji zachránit.
Bulovar napsal: |
Súvisí to s fyzikou ale čo čakať od človeka s anime avatarom |
Ten avatar není anime, je jen kreslený. Asi tak o 10 let dřív, než jsem začal koukat na anime (autor obrázku, Swarm, na anime ani nikdy koukat nezačal). Ale beru to jen jako hloupý výpad, ani první, ani poslední. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Bulovar
Založen: 17. 02. 2014 Příspěvky: 8
|
Zaslal: 15. srpen 2014, 23:06:50 Předmět: |
|
|
Láďa si velice inteligentný ale riešiš zbytočnosti radšej si šetri mozgovú kapacitu na podstatnejšie veci aj keď pochybujem že vôbec nejaké v tvojom živote sú... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 15. srpen 2014, 23:27:26 Předmět: |
|
|
Bulovar napsal: |
Láďa si velice inteligentný ale riešiš zbytočnosti radšej si šetri mozgovú kapacitu na podstatnejšie veci aj keď pochybujem že vôbec nejaké v tvojom živote sú... |
Tvé řeči nemaj žádnou váhu, nemáš je ničím podložené. Vůbec mě udivuje, že ses rozhodl na tomto fóru zrovna takto uvést (kromě této hry tu máš už jen nepovedený pokus o časopis pro vývojáře). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 15. srpen 2014, 23:46:26 Předmět: |
|
|
2 gindar: cierna diera cas nepohlcuje ale zakrivuje...
2 ladis: dost od veci komentovat fyzikalne vlastnosti hry ktora (okrem nazvu) sa nijak nechvali tym ze by mala byt nejakou fyzikalnou simulaciou.
2 bulovar: tvoje osobne ataky su nevhodne, ak sa nevies branit inac tak radsej sklapni, ako novacik na fore si sa moc neuviedol.
Edit1:
aby som na Splita nezabudol....tak koli tej hre od fiolasoftu naozaj nie je dovod menit nazov ...myslim ze si to nikto mylit nebude a Bulovar o ziadne zisky koli tomu ze by sa instalovala ina hra miesto jeho nepride(plati to aj opacne)....nehovoriac o tom ze tento originalny nazov mal uz v decembri....coz je bez ohladu na uvedenie roku argument ktory musi stacit. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
|