Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Master
Založen: 28. 08. 2007 Příspěvky: 35
|
Zaslal: 17. listopad 2007, 10:53:26 Předmět: Perspektivni projekce? |
|
|
Zdarec.Nevite jaka je projekcni matice perspektivy?Na netu sem nasel tech matic vic a nevim,ktera z nich je spravna.Nechci vyuzivat zadny 3d engine.Mame to udelat rucne.Existuje tedy nejaky jednoduchy zpusob,jak urcit polohu bodu v prostoru pomoci perspektivy?
Dikes |
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 17. listopad 2007, 11:23:04 Předmět: |
|
|
A co se Ti na který matici nelíbilo? Nějaký povídání najdeš třeba tady nebo tady. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Master
Založen: 28. 08. 2007 Příspěvky: 35
|
Zaslal: 17. listopad 2007, 13:05:25 Předmět: |
|
|
Ne ze by nelibilo,ale nasel sem nekolik ruznych matic a tak sem nevedel,ktera je teda spravna.Mrknu na ty odkazy.dik |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 17. listopad 2007, 16:57:58 Předmět: |
|
|
Všechny (obě dvě) jsou správné, akorát jedna je pro pravotočivý souřadnicový systém (OpenGL) a druhá pro levotočivý (Direct3D). _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Master
Založen: 28. 08. 2007 Příspěvky: 35
|
Zaslal: 17. listopad 2007, 20:36:36 Předmět: |
|
|
Tak semse drzel podle toho prvniho odkazu a udelal sem si potrebne fce.
Jsou nejake doporucene hodnoty vektoru stredu,smeru kamery a viewportu(c,O,e)?Nebo to je vylozene podle toho,jak si clovek pohraje s hodnotami? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 17. listopad 2007, 20:50:00 Předmět: |
|
|
No hlavně záleží na tom, co od toho chceš, tj. kam má koukat kamera, jak je velký viewport atd... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Master
Založen: 28. 08. 2007 Příspěvky: 35
|
Zaslal: 17. listopad 2007, 21:16:23 Předmět: |
|
|
tak kamera ma koukat primo na scenu a zobrazit objekt v perspektive |
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 17. listopad 2007, 21:34:05 Předmět: |
|
|
No tak objekty jsou ve scéně nějak rozmístěny a pokud chceš vidět scénu, tak kamera musí být namířena tam, kde něco je... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Master
Založen: 28. 08. 2007 Příspěvky: 35
|
Zaslal: 17. listopad 2007, 21:57:35 Předmět: |
|
|
jasny,no zkusim si s tim nejak pohrat,dik |
|
Návrat nahoru |
|
|
Master
Založen: 28. 08. 2007 Příspěvky: 35
|
Zaslal: 18. listopad 2007, 17:37:21 Předmět: |
|
|
taky zkusim,dik |
|
Návrat nahoru |
|
|
|