Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 23. září 2014, 17:53:07 Předmět: glVertexAttribPointer |
|
|
Čau,
pokud beru v úvahu GL(ES)2.0, stav VertexAttribPointeru (plus enabled stav) je globální jestli to dobře chápu?
Tj. není vázaný ani na momentálně nabindovaný array buffer ani na stávající program? Z dokumentace moc moudrý nejsem...
Respektive pokud nabinduji jiný array buffer nebo program tak se to zachová?
Díky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 24. září 2014, 15:14:57 Předmět: |
|
|
hmm... tak to vypadá, že to není globální...
mám dva array buffery se stejným layoutem (jiný obsah) a dva různé programy,
pokud přepnu programy a buffery ale nezavolám VertexAttribPointer (protože jsou bindované na stejný layout, tj. stejné locations),
kreslí mi ta data z předchozího VBO...
Vypadá to, že to bude lokální zvlášť pro každý array buffer...
Zkusím se ještě podívat, jestli tam nemám nějaký bug a zagooglit. |
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 24. září 2014, 15:45:30 Předmět: |
|
|
No tak to nevypadá ani na to, že by to bylo bindované na array buffer.
Spíš to vypadá tak, že při bindování array bufferu se to kompletně vyresetuje.
Takže musím po každém bindování array bufferu volat VertexAttribPointer/EnableVertexAttribArray...
i když to volám se stejnými parametry... to je "feature" nebo mi něco ušlo?
EDIT: hmm, nebo možná to bude globální, ale vztažené k aktuálně nabindovanému array bufferu |
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 24. září 2014, 16:04:49 Předmět: |
|
|
Ano tak to vypadá, že je to tak. VertexAttribPointer se vztahuje k nabindovanému array bufferu, takže při přepnutí bufferu musím znovu zavolat VertexAttribPointer.
EnableVertexAttribArray vypadá, že je globální a není vázaný na array buffer.
frca: díky |
|
Návrat nahoru |
|
|
|