Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 6. leden 2015, 16:39:05 Předmět: Unity3D - Facebook SDK Login |
|
|
(pokud to sem nepatří, prosím moderátory o přesun, já nevím kam)
Zdravím, potřebuju udělat LIKE button do mobilní hry v Unity3D. Bude to na iOS. Mám tam rozchozený Facebook SDK (mám i AppID), ale vůbec nechápu, jak se připojit, nebo jak udělat ten Like. Jde o to, že nějak nerozumím celé té filozofii (nemám facebook). Co to má vlastně dělat? :-)
Když zavolám FB.Init, tak to funguje jen v editoru. Mají i najěkou example aplikaci, ale ta funguje stejně (nenabídne žádný přihlašovací dialog, ani nic, co by nasvědšovalo, že to funguje). A FB.Login je pro mě už opravdu čarovná, záhadná věc. V editoru to vyžaduje jakýsi Access token, kterých existuje několik druhů. V Buildu to nenabídne nic. Ale to je asi tim, že neproběhne ten Login. Ale to taky nevím proč. Přitom podle tutoriálu by to mělo být docela snadný.
Jsem s tim docela zoufalý. Pomůžete někdo? _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 6. leden 2015, 20:50:28 Předmět: |
|
|
Kdyby sis to chtěl hodně zjednodušit, tak obrazovku s butonem LIKE udělej jako web stránku uvnitř tvé app (beztak ti tvoje řešení taky nebude fungovat offline). Udělat LIKE na web stránce je na pár minut a beztak ten LIKE bude mířit na URL (URL na tvůj web nebo do AppStoru).
EDIT: A pokud se bojíš toho, že když user nebude přihlášen na Fb, že mu tam vyskočí stránka na přihlášení do Fb, tak nezapomeň, že v případě tvého programového řešení by to bylo úplně stejné. Jak myslíš, že získáš ten security token - musíš userovi zobrazit web stránku z Fb.
EDIT 2: Když nad tím tak přemejšlím, kdybys byl hodně línej, tak velký btn "DEJTE NÁM LIKE", který otevře ve web browseru přísl. stránku, kde bude už ten velký obrázek LIKE. (Prostě záleží, jakou hodnotu k vynaložené práci to pro tebe má.)
PS: Není už na implementaci Facebooku trochu pozdě? Mně přijde, že už odeznívá. |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 8. leden 2015, 10:57:04 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
A pokud se bojíš toho, že když user nebude přihlášen na Fb, že mu tam vyskočí stránka na přihlášení do Fb, ... |
Ne, toho se právě nebojím, to bych naopak chtěl :-).
A jak si to myslel s tim security tokenem? Jak to přihlášení a pak samotný like, mají vlastně probíhat?
ad PS: Nevím, jestli Facebook odeznívá. U mě ještě ani nezačal znít. Je to požadavek, který jsem dostal. Kdyby bylo po mým, asi bych všechny ty internety zakázal ;-). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 8. leden 2015, 11:54:55 Předmět: |
|
|
Já tu dokumentaci nečetl, ale zkoušel jsem si něco podobného (přístup do tehdejšího Skydrive v Linuxu) a tady to bude asi to samé (je to obecný princip). Když nemám security token nebo mám, ale služba mi ho odmítne, musíš zobrazit uživateli jejich webovou stránku, kam zadaj login a heslo, a ta stránka po submitu vrátí stránku, z jejíhož HTML kódu si přečteš nový security token. Celej tenhle systém je o tom, že 1) na disku si tvoje aplikace neukládá login a heslo, ale jen nějakej random string, a že 2) to po nějaký době samo vyhnije a uživatel musí zadat login a heslo znova (i kdyby se nezměnily). (Tehdy v tom Linuxu, když jsem si hrál v konzoli, mi jako odpověď přišel HTTP redirect, tak jsem zadal jeho URL do prohlížeče, tam zadal svůj login a heslo, submit a v HTML source vrácené stránky si přečet ten token .) |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 8. leden 2015, 12:26:27 Předmět: |
|
|
njn semo, budes si muset aspon fake ucet poridit, jako kazdej kdo vyviji tyhle veci .. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|