.[ ČeskéHry.cz ].
glVertexAttribPointer

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 608

PříspěvekZaslal: 23. září 2014, 17:53:07    Předmět: glVertexAttribPointer Odpovědět s citátem

Čau,
pokud beru v úvahu GL(ES)2.0, stav VertexAttribPointeru (plus enabled stav) je globální jestli to dobře chápu?
Tj. není vázaný ani na momentálně nabindovaný array buffer ani na stávající program? Z dokumentace moc moudrý nejsem...
Respektive pokud nabinduji jiný array buffer nebo program tak se to zachová?
Díky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 23. září 2014, 18:26:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Ano, globální.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 608

PříspěvekZaslal: 24. září 2014, 15:14:57    Předmět: Odpovědět s citátem

hmm... tak to vypadá, že to není globální... Confused
mám dva array buffery se stejným layoutem (jiný obsah) a dva různé programy,
pokud přepnu programy a buffery ale nezavolám VertexAttribPointer (protože jsou bindované na stejný layout, tj. stejné locations),
kreslí mi ta data z předchozího VBO...
Vypadá to, že to bude lokální zvlášť pro každý array buffer...
Zkusím se ještě podívat, jestli tam nemám nějaký bug a zagooglit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 608

PříspěvekZaslal: 24. září 2014, 15:45:30    Předmět: Odpovědět s citátem

No tak to nevypadá ani na to, že by to bylo bindované na array buffer.
Spíš to vypadá tak, že při bindování array bufferu se to kompletně vyresetuje.
Takže musím po každém bindování array bufferu volat VertexAttribPointer/EnableVertexAttribArray...
i když to volám se stejnými parametry... to je "feature" nebo mi něco ušlo?
EDIT: hmm, nebo možná to bude globální, ale vztažené k aktuálně nabindovanému array bufferu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 608

PříspěvekZaslal: 24. září 2014, 16:04:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Ano tak to vypadá, že je to tak. VertexAttribPointer se vztahuje k nabindovanému array bufferu, takže při přepnutí bufferu musím znovu zavolat VertexAttribPointer.
EnableVertexAttribArray vypadá, že je globální a není vázaný na array buffer.
frca: díky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna