.[ ČeskéHry.cz ].
[Assimp] - Problém s UV coordináty

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
mafian89



Založen: 21. 10. 2012
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 26. říjen 2014, 15:46:43    Předmět: [Assimp] - Problém s UV coordináty Odpovědět s citátem

Zdravím,

opět mám dotaz. Koukám do to toho již nějakou dobu a beztak to bude hloupost, ale mám problém s nanesením textury na importovaný objekt knihovnou assimp. Mám napsaný importer, kde uv souřadnice zpracovávám následovně:
kód:
if(mesh->HasTextureCoords(0)) {
      float *texCoords = new float[mesh->mNumVertices * 2];
      for(int i = 0; i < mesh->mNumVertices; ++i) {
         texCoords[i * 2] = mesh->mTextureCoords[0][i].x;
         texCoords[i * 2 + 1] = mesh->mTextureCoords[0][i].y;
         std::cout << mesh->mTextureCoords[0][i].x << "," << mesh->mTextureCoords[0][i].y<<std::endl;
      }

      glGenBuffers(1, &vbo[TEXCOORD_BUFFER]);
      glBindBuffer(GL_ARRAY_BUFFER, vbo[TEXCOORD_BUFFER]);
      glBufferData(GL_ARRAY_BUFFER, 2 * mesh->mNumVertices * sizeof(GLfloat), texCoords, GL_STATIC_DRAW);

      glVertexAttribPointer(1, 3, GL_FLOAT, GL_FALSE, 0, NULL);
      glEnableVertexAttribArray (1);

      delete texCoords;
   }


Ten výpis těch UV mi do konzole vypíše:
kód:
0.0001,0.9999
0.9999,0.9999
0.9999,0.000100017
0.0001,0.000100017


Ale bohužel se vykreslí následující:


A nějak nemůžu dojít na to, kde je chyba. A import mám nastavený následovně:
kód:
const aiScene *scene = importer.ReadFile(filename, aiProcess_Triangulate | aiProcess_FlipUVs);


Děkuji za každou radu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 608

PříspěvekZaslal: 26. říjen 2014, 16:51:49    Předmět: Re: [Assimp] - Problém s UV coordináty Odpovědět s citátem

Z toho obrázku ti evidentně ulítla nějaká souřadnice.
Dokud nepostneš i kód k vykreslování, tak ti asi moc nepomůžeme...
EDIT: u toho vertexattribpointeru máš 3 ale má tam být 2...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mafian89



Založen: 21. 10. 2012
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 26. říjen 2014, 17:00:23    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky mar, bylo to tím. Já říkal, že to bude blbost. Copy paste chyba..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna