Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 17. listopad 2014, 11:50:20 Předmět: Wayward Terran Frontier (Top down vesmírné RPG) |
|
|
Webpage: www.wtfrontier.com
Zdravím Češkou vývojářskou komunitu. Rád bych vám představil top down vesmírné RPG s per pixel destrukcí, dynamickými světly, realistickou simulací interiéru lodí a posádky. Vesmírné exploration hry poslední dobou nejsou zrovna neobvyklé ani na indii scéně, takže v čem je tato unikátní:
Nejste "loď", jste kapitán, člověk, máte svého avatara, se svým inventářem, pohybujete se volně po lodích či stanicích. Interiér každé lodi si můžete vytvořit sami modul po modulu, motory, reaktory, chodby, propojení jednotlivých částí, poskládat si můstek. Jako demonstraci interiéru lodi bych rád použil drobnou webova featurku která ukazuje jednu z velmi malých civilních lodí, ale pro představu by to mělo stačit.
Loď funguje jako trup definovaný spritem s interiérem z modulů, pokud je loď vlivem poškození roztržena ve dví hra vnímá každou část jako samostatnou loď která může mít přeživší členy posádky (pravděpodobně dusící se a volající o pomoc).
Prostředí je procedurálně generované v kombinaci v ručně tvořenými elementy. Původně byla hra stavěna jako čistě open world multiplayerová záležitost. Kvůli chování trhu bylo zaměření změněno na singleplayerovou hru s vyváženou složkou volného průzkumu a příběhu.
Hra obsahuje systém frakcí, přepadnout obchodní konvoj, zdevastovat eskortní lodě salvou raket a následně nalodit přepravní loď a vybrat nepoškozený náklad po postřílení posádky je zcela v rámci možností.
Rpg složka je zaměřena na postupné zlepšování technologií, ty se dělí do tří kategorií (low, mid a high tier) kdy low tier jsou outdated technologie používané především piráty, mid tier jsou technologie běžně dostupné na veřejném trhu a high tier, military grade vybavení jenž získáváte především přes reverse engineering a výzkum. Do toho experimentální technologie které najdete na opuštěných základnách a podobně v rámci volného průzkumu.
V současné době pracujeme na různorodosti prostředí, vesmírné pevnosti nebo chceteli dungeony jenž jsou ručně předpřipraveny s jístou mírou proceduránosti. Zatímto učele jsme vytvořili editor "terénu" zatím čistě pro interní použití.
Dále pracujeme na systému misí a náhodných eventů jenž budete dostávat od NPC které můžete potkat například v barech, některé z nich dokonce naverbovat jako nové členy posádky.
Další z novinek jsou aktivované moduly, jedná se například o masivní zbraně, moduly jenž nachvíli zlepší výkonost manévrovacích trysek či pokročilé moduly fugující jako teleport na krátkou vzdálenost (W.I.P).
Byl vytvořen systém pro dialogy navázaný na mise samotné, vše již funkční a zanedlouho bude možnost vyzkoušet uvodní misi / intro, jenž zároveň funguje jako tutoriál.
S připravovanou Steam page začneme postupně odhalovat příběh a "lore" našeho univerza. Další novinky zarhnují klasický vývoj, vylepšení a optimalizace osvětlovacího modelu, nové zbraně a moduly, přidání 3d planet a dalších efektů v rámci prostředí. V neposlední řadě se náš zvukař pustil do úprav efektů a vytváření nových, dále se podílí přímo na jejich implementaci a dynamických efektech řešených zaběhu hry. Součástí čehož je i dynamický hudba pro jednotlivé systémy (jistým způsobem jsou to naše "biomy").
Naposledy upravil Darke dne 5. listopad 2015, 01:32:26, celkově upraveno 13 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 17. listopad 2014, 12:29:07 Předmět: |
|
|
Wow!
To je opravdu pěkná hra. Palec nahoru. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
ViliX
Založen: 04. 08. 2014 Příspěvky: 116
|
Zaslal: 17. listopad 2014, 13:00:50 Předmět: |
|
|
Vypadá to velmi zajímavě |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 17. listopad 2014, 21:17:52 Předmět: |
|
|
Vypadá to slibně, zkusil jsem to tech demo* a potenciál tam je vidět, snad vám druhý pokus na KS vyjde. Kde jste nabrali úvodní backery, máte aktivní fórum apod.?
(*nefunguje tam ale správně vyšší rozlišení než 1920) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 17. listopad 2014, 21:30:15 Předmět: |
|
|
Předám report.... s prvním KS jsem neměl nic společného, to jen tak fyi. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 22. listopad 2014, 20:10:54 Předmět: |
|
|
Mohl by jsi upřesnit jaký jsi měl problém s rozlišením nad 1920x1200? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 23. listopad 2014, 11:31:15 Předmět: |
|
|
Design screen hadám začíná u levého horního okraje, Menu.. no ono celé GUI poletí z okna, je ještě ze staré verze než jsem se k projektu dostal já, už mám koncepty, průběžně se bude implementovat (byť menu samotné uplně nakonec, design screen ale má větší prioritu). |
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 2. prosinec 2014, 16:17:41 Předmět: |
|
|
Tak, projekt dnes nad ránem dosáhl základního cíle. Díky všem co nás podpořili! Hurá na stretch goaly.
Některé z lodí:
Vizuální změna za posledních sedm měsíců vývoje
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 3. prosinec 2014, 10:03:03 Předmět: |
|
|
Super, jen tak dál. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 10. prosinec 2014, 03:18:58 Předmět: |
|
|
Na dobrou noc na počítání místo oveček: jedna AP raketa, druhá AP raketa... Missile Factory:
Jinak máme tři dny do konce, druhý stretch goal (EVA) byl dosažen, díky všem za podporu. Pokud vás projekt zaujal sdílejte, informujte známé, budeme vděční. |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
|
Návrat nahoru |
|
|
ticor
Založen: 12. 08. 2014 Příspěvky: 8
|
Zaslal: 12. prosinec 2014, 17:24:19 Předmět: |
|
|
Tohle se mi moc líbí hlavně po grafické stránce. Můžu se zeptat kdo u vás dělá grafiku nebo má hlavní slovo? Jestli má nějaký web, rád bych si prohlédl i jedo halší věci A držím palce. _________________ https://www.behance.net/ticor |
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 12. prosinec 2014, 21:32:43 Předmět: |
|
|
Grafiku dělám já a co se grafického designu týče rozhodující slovo mám já. U herních mechanik má právo veta George. Nicméně zatím, musím naklepat na dřevo, jsme se nakonec na všem shodli, byť zrovna řešíme ražení hudby (samozřejmě spoustu dalších věcí jen tam se naše názory asi rozcházejí nejvíce). Web aktuálně vlastní nemám, ale je to vplánu, jinak dělám i 3D, byť asi teď nic solidnějšího bych neodprezentoval, avšak taková dočásná hobby galerie: http://ravendarke.deviantart.com/gallery/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
ticor
Založen: 12. 08. 2014 Příspěvky: 8
|
Zaslal: 13. prosinec 2014, 12:24:05 Předmět: |
|
|
No tak to kloubouk dolu, pěkný práce. Líbí se mi jak je vidět obrovský pokrok když dělá člověk něco s nadšením a odhodláním _________________ https://www.behance.net/ticor |
|
Návrat nahoru |
|
|
|