.[ ČeskéHry.cz ].
Projekt RTC [ PC / Budovatelská strategie ]
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Je tento projekt reálný ???
Ano
33%
 33%  [ 7 ]
Ne
33%
 33%  [ 7 ]
Možná
9%
 9%  [ 2 ]
Zajímavý
14%
 14%  [ 3 ]
Blbost
9%
 9%  [ 2 ]
Celkem hlasů : 21

Autor Zpráva
sekacek



Založen: 12. 06. 2014
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 17. listopad 2014, 19:27:51    Předmět: Projekt RTC [ PC / Budovatelská strategie ] Odpovědět s citátem

Rozjetý vlak vyjel ze zastávky 12.06.2014 a stále míří ke své daleké cestě vpřed bez zádrhelu a s pasažéry tak jak naskočili .........

Stálice:
BERRY aka sekacek ( já srdce vizionáře )
Muchomurka ( hl. programátorka )
H4NiB4L ( 3D/2D hl. grafik zatím na 80% dle jeho možností )

Nově nábráni:
Jindřich ( 3D grafik na zkoušku )
Saarix ( Programátor na zkoušku )

*************************************************************
Tady je tedy takové malé představení našeho pohledu na celou situaci. Snad každý zná nesmrtelnou hru Transport tycoon deluxe. Spousta lidí ji neustále hraje a další neustále vylepšují. Nicméně určité prvky z roku tvorby TT 1992 roku změnit nejdou. Na herní scéně neexistuje hra, která by jí dokázala konkurovat, proto ten nápad vytvořit OPRAVDOVÝ remake nebo v našem případě novou hru. Celá hra by vycházela z již zmiňovaného konceptu TT s přidanými prvky, který by hru oživily. Hlavní prvky by byly založené na propracovaném systému ekonomiky, dopravy a dalších věcech co v TT prostě chybí. Nesměl by chybět multiplayer na kterém si zakládám a bude zásadní ...




Alfa logiky řeky

Hra se vyvíjí v enginu UNITY ve 3D pro platformu pouze PC a bude na steamu. ( do tří měsíců to vyneseme na GreenLight s první ukázkou i přiblížení do budoucna co hráč může od hry čekat pokud se nevyskytne problém ve vývoji... )
Fotky z vývoje zatím nedám z důvodu z kreslení pohledu na věc (mohlo by to tu vyvolat nesmyslnou diskuzi zatím je to v programovací fázi je to už v hratelné podobě, ale bez textur a bez gui, finálních textur vše postupem času sem nahodím dle pravidel )
Název zatím RTC nebo zkratka projektu až bude název pod licencí tak ho zveřejním...

Celou gamesku mám v představě a spousta materiálu napsaný.....
Budu se zaměřovat na celý koncept hry od sandboxové krajiny po rozmanitost dopravy a celé to dobře propojit ne jako to má TTD kde je průmysl z bodu A do bodu B i celé zpracování chci tomu dodat nový rozměr či směr i celému žánru chci dodat svěží vítr.
Kompletně celou hru bude ovládat hráč od krajiny po rozšiřování města i jakým směrem či jak vizuálně bude vypadat.
Doprava tady bude rozmanitá a překopaná a hlavně každá doprava bude mít vylepšenou logiku budu se dost inspirovat z reálného světa, ale arkádově a hlavně už žádné mizení nehod ani průjezdy aut či nesmyslné bojové společnosti proti sobě bez pravidel...
Vlastní doprava bude vozit jinou dopravu.
Nehodová oblast v průmyslu a v dopravě.
Celý TTD průmysl byl překopaný a byl rozšířený propojený.
Bude sem zanesený RPG nádech v podobě výzkumného centra.
Mám spousta originálních nápadů který sem v žádné hře nezaregistroval, ale napadly mě.
Bude tu spousta nostalgie i vtipů který pochopíte většinou z hraní dané gamesky z který vtip pochází.
Celá konstrukční oblast hry bude vyditelně budovatelská od komunikace po finální podobu.
Budovy co budou stárnout až po trosky.
Výzkumná oblast 3000 let +- ...
Nehodové střediska od každého dopravního systému jiná.
Právníci, Pojišťovna, starosta vše půjde ovlivnit hráčem.
Hráči mezi sebou budou moci spolupracovat budou moci využívat mezi sebou svoje komunikace nebo daným způsobem i soupeřit vše bude o tom kdo jak svojí společnost povede a bud v zelených číslech nebo v červených až po bankrot.

Je to obrovský projekt moc sem o tom neřekl za to se omlouvám i můj rodný jazyk stojí ...... tak se vyjadřujte nebo se ptejte konkrétně ke hře rád vám je zodpovím.


Kde se nacházíme:
Krajinová oblast generace mapy plus rozhraní a ovládací prvky..
Zatím se začala první fáze ve které jsme ve 30%


Tento žánr se počítá na prstech a je na pokraji vymření a chci to změnit má to velký potenciál do budoucna mám i v plánu udělat druhý díl kde budeme poučeni ze stálé hry ,ale hlavně na novém enginu, který bude šitý na míru už při zjištění že žádný engin nenabízí ty správné možnosti pro naší gamesku ....

Snad mě tu neukamenujete Very Happy

Odhadovaná doba 2-3 roky. ( plánujeme s alfou na steamu )

Kontakt:
PM zde na těchto stránkách
Skype Petr Beránek sekacek.77 avatar rozseknutá jahoda ( pište o žádost i odkud jste ke mě přišli ... stačí napsat Budovatelská strategie....)
Mobil: 734 105 699 ( pište sms pro sjednání komunikace na TS nebo skype dle vašich možností, ale využíváme hlavně skype z důvodu konferencím ...)

Hledáme posilu nebo sponzora každá rada pomůže napište mi zde najdete podrobnosti .....

http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=4397


Děkuji za nabídnutou radu nebo pomoc moc si toho vážíme......


Naposledy upravil sekacek dne 26. listopad 2014, 16:09:23, celkově upraveno 32 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 17. listopad 2014, 22:07:33    Předmět: Re: Projekt RTC [ PC / Budovatelská strategie ] Odpovědět s citátem

Čau, vypadá to hodně ambiciózně. Je to váš první projekt? Minulý týden na GDS 2014 jsem se dozvěděl o české budovatelské hře Factorio (https://www.factorio.com/). Kluci to hezky prezentovali i s tím, že původně odhadovali vývoj na pár měsíců a teď mají za sebou něco kolem 1 až 2 let (fulltime) vývoje (snad moc nekecám) a jsou v alpha fázi.
Jejich hru jsem ještě nehrál, ale zdá se mi, že Vaše vize je mnohem komplikovanější (už jen tím, že je 3D).

Děláte to po večerech v dřevních podmínkách, nebo je to fulltime? Nějaký outsourcing? Kolik je vám let? Klidně pošli i nějakou ukázku grafiků, případně starší projekty členů týmu. Ty umíš grafiku, nebo programovat? Nebo jsi gamedesigner bez zkušeností s vývojem?


Dále, četl jsi pravidla sekce? Pokud nechceš ukazovat žádné screenshoty, pak ok, ale nepatří to sem. Vlákno patří do inkubátoru. Nicméně my jsme vývojáři a screenshoty z nedokončených her jsou tady na denním pořádku, takže se toho neboj.


A nakonec, sice píšeš, že čeština není tvoje silná stránka (taky nejsem žádný expert, na Mema tady nemá nikdo), ale 2 části mě vážně tahají za oči.
citace:
pasažéry tak jak naskočily

-"naskočili"
-"vpřed" se píše dohromady
když už něco píšeš opravdu velkým modrým písmem, tak bych to zkontroloval raději dvakrát

citace:
senboxové

- je to sand-box, jakože pískoviště Smile
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
sekacek



Založen: 12. 06. 2014
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 18. listopad 2014, 00:54:05    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo díky za upozornění no celá ta hra je složitá jinak děláme to při práci doma kdy je čas zatím máme 2 měsíce práce a je to vidět ted se dělá logika řek a moře.

Jinak nám je okolo 30 let, snažíme si splnit sen já osobně s vývojem zkušenosti nemám skoro žádné krom velký fanda her všech žánru spíše mě zajímá jak co funguje kdo na tom dělal co na tom bylo použito za engin nebo hledání perliček od tvůrců.
Ostatní jsou zkušení programátorka má za sebou jeden grafický engin a jednu rozpracovanou hru pak několik aplikací nebudu zveřejnovat její práci já jí vyděl to stačí..Smile
Grafik 2D/3D ten třeba spolupracoval na grafickém vývoji Mafie 2 tváře, baráky, ulice.

Čekal jsem na dokončení hry Train Fever který mě zklamal na tolik že mě donutil k činům...Smile
Celou operaci zatím financuji ze svého, ale bude na tom dost práce a spousta nervů.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 18. listopad 2014, 07:24:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Ok. No držím palce, protože každý kdo už něco vyvíjel, by ti poradil začít s něčím mnohem menším. Vývoj zpravidla trvá mnohem déle, než si člověk vysní. To platí dvojnásob při vývoji po večerech. Ale třeba budete výjimka potvrzující pravidlo.

A ještě připomenu, že podle pravidel sekce jsou potřeba 2 screenshoty. Opravdu to doporučuji přečíst (http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=6) Smile Píše se tam i o rozlišení screenshotů.
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 18. listopad 2014, 09:32:52    Předmět: Re: Projekt RTC [ PC / Budovatelská strategie ] Odpovědět s citátem

Dlaha napsal:
A nakonec, sice píšeš, že čeština není tvoje silná stránka (taky nejsem žádný expert, na Mema tady nemá nikdo)

OT: Dík za lichotku, ale nejsem tu jako pravopisní křišág zdaleka osamocen a třeba takový Hunter mne i překonává v interpunkci vedlejších vět. Wink Každopádně chyb je tu v příspěvcích požehnaně, ale není třeba to vždycky hrotit a raději šetřit síly na nějaký pěkný budoucí flejm. Razz

Ke hře - TT má stále co nabídnout, ostatně OpenTTD je velmi oblíbené. Můžeš rozepsat nějak konkrétněji, co chcete ve vaší hře mít navíc (např. ta ekonomika, bude se nějak vyvíjet, bude tam centrální banka uvalovat inflační daň atd.?)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
sekacek



Založen: 12. 06. 2014
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 18. listopad 2014, 15:35:10    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:
A ještě připomenu, že podle pravidel sekce jsou potřeba 2 screenshoty.


No to je mi jasné mám tě to vyfotit to samé znova s jinou generací to si myslím že je zbytečné až popojedeme dále tak nahodím spousta dalších a hlavně v pevné kvalitě už se týden dělají textury:)

citace:
Můžeš rozepsat nějak konkrétněji, co chcete ve vaší hře mít navíc.


Mohu co bych nemohl.

-Taxi službu, Nehodové stroje, Přeprava vlastních dopravních prostředků, Nadzemka, Metro, loděnici, Letiště Sanboxové, bus dopravu, nakladní dopravu, tramvaje, klasické, elektrické, magnetické, jednokolejky, turbínové vlaky, Cargo helikoptéry, helikoptéry, letadla, raketoplány, trolejbusy, různé druhy loga dopravy, každá doprava bude mít kompletní propracovaný systém ne jako u TTD kde vlastně má nejlepší logiku pouze vlaky každý má rád něco jiného.
-Výzkumné středisko
-Překopaný celý průmysl věrnější realitě, který se kompletně dá propojit mezi sebou a navýšený o spousta surovin a možné nehody a stárnutí budov po trosky.
-Vesmírný program v průmyslu.
-Právnická banda zoufalců a pojištovna.
-Stárnutí budov ve městě určené které se nedají bourat městem ai aby nedocházelo jako v TTD 10x za rok přestavět kostel.
-Celý svět se bude po nákou dobu stavět nebude to táhnutí a hned máme silnici železnici atd uvidíme postupný postup stavby všeho.
-Zanesený černý i vtipný humor a nostalgie z minulosti jiných her.
-Soupeř bude moci využívat moje komunikace dle domluvy a právních paktů.
-Soupeř bude moci mě škodit dle pravidel i kdykoli se spojit atd.
-výzkumné středisko i centrální středisko společnosti bude mít několika násobnou variantu aby to nebylo stejné.
-vše bude mít proměnou příklad do 5 let se stane nehoda prošlému stroji bude to random ne jako v TTD že bus červeně jezdí stále hráč má možnost to vyřídit automaticky nebo manuálně, ale pokud se na to vydlábne stane se nehoda do 5 let.

Tak myslím že ted mě tu sežerete dotazy:D

Bude toho ještě více momentálně sháním posilu na pozici programátor AI logiky dopravy, ale vítám i s jiným zaměřením pač sháním 2 programátory už to na jednoho člověka je moc a bude to horší a horšíSmile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 18. listopad 2014, 16:08:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Ten výzkum mě hodně zajímá. Tohle jsem miloval v sérii UFO. Začít od hloupostí a dostat se k fůznímu reaktoru a ještě dál. Máš nějaký rozsah let, ve kterých se hra bude odehrávat a jaké technologie tam uvidíme? Píšeš rozsah +-3000 let, takže třeba 1900 až 4900? Nebo je to myšleno jako 3000 AC až 3000 AD? Smile

Btw. někteří členové zdejší komunity by řekli, že pokud není možné dodat 2 rozdílné screenshoty, potom hra není v takové fázi, aby byla v této sekci. A že právě pro odfiltrování takových projektů bylo toto pravidlo zavedeno Wink
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 18. listopad 2014, 16:18:52    Předmět: Odpovědět s citátem

Dlaha napsal:
Btw. někteří členové zdejší komunity by řekli, že pokud není možné dodat 2 rozdílné screenshoty, potom hra není v takové fázi, aby byla v této sekci. A že právě pro odfiltrování takových projektů bylo toto pravidlo zavedeno Wink


Nekteri clenove (zejmena admini) si to stale mysli, takze presunuto. Toto je na inkubator zatim. Neni to hra. Je to napad na hru v zacatcich ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 18. listopad 2014, 21:22:00    Předmět: Re: Projekt RTC [ PC / Budovatelská strategie ] Odpovědět s citátem

sekacek napsal:
Budu se zaměřovat na celý koncept hry od sandboxové krajiny po rozmanitost dopravy a celé to dobře propojit ne jako to má TTD kde je průmysl z bodu A do bodu B i celé zpracování chci tomu dodat nový rozměr či směr i celému žánru chci dodat svěží vítr.
Kompletně celou hru bude ovládat hráč od krajiny po rozšiřování města i jakým směrem či jak vizuálně bude vypadat.

To je spíš Godus (nebo hra na Boha), než Transport Tycoon.

Mě třeba na strategiích typu TTD, Railroad Tycoon, Traffic Giant, Locomotion atd. přišlo zajímavé, že nemůžu přímo nic ovlivňovat (no dobře, v TTD můžu demolovat baráky). Můžu svojí stavbou naznačit lidem, kam chci, aby se stěhovali, nebo která města a průmysl mají růst, ale přímý vliv nemám a občas se město postaví tak, jak, jak "nepotřebuju". Jenže to není "chyba", to jsem jen špatně postavil nádraží.

Jinak souhlasím, že největší problém (O)TTD je úchylný ekonomický systém průmyslu (ale i přepravy lidí, kterým je úplně jedno, kam jedou, hlavně když je to brzo).
Tohle třeba v Traffic Gaintu (nebo novém Cities in motion) není - každý ví, kam chce jet, ale o to je ta hra těžší.
A to co plánuješ je (pro hráče) overkill.

Ale nebojím se, spoustu z těch super nápadů ještě seškrtáte.


Edit: Ještě je tu drobná věc, kterou TTD - a podle návrhu ani vy - nerespektujete.
A to je fakt, že v reálu provozovatel železnice, nebo autobusové dopravy, nestaví (ani neopravuje) koleje a silnice. Takhle to fungovalo v předminulém století, ale na začátku minulého století byla všechna infrastruktura zestátněna (později obvykle i dopravci - i když třeba v USA a GB ne, a poté zprivatizování).
A dnes vlastní infrastrukturu státy (u nás třeba koleje SŽDC) a dopravcům ji pronajímají.
Vzhledem k tomu, že TTD začíná tuším v roce 1900, tak model, který ve vlastnictví kolejí a silnic používá, nemá moc oporu v reálném světě.
_________________
Sharing is caring.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sekacek



Založen: 12. 06. 2014
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 18. listopad 2014, 23:52:26    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:
To je spíš Godus (nebo hra na Boha), než Transport Tycoon.

Ano krásný dotaz mě se nejedná že doslova ovlivním celý svět RTC.
Pokud si to četl i mezi řádky tak je tu spousta aspektů nebo budou kde bude proměna nebo náhodná doba kdy se něco po... .
Mě se jedná o nové aspekty hry celá hra bude v základu vygenerovaná dle vašich přání víc vody moře s vetším pobřežím a delším bezedným mořem atd.
To samé rozšiřování města kdy i hráč bude moci jako by zajít za starostou a dohodnout pakt.
Kde hodíš sumu kreditů na výstavbu obytných domů v oblasti tohoto nádraží nebo zastávky.
Tady jedna část kreditů je pro to aby se to vytvořilo a druhá část pro město libovolný růst.
podobných a jiných možností co jako tvá společnost ovlivní tam bude dosti.

citace:
Jinak souhlasím, že největší problém (O)TTD je úchylný ekonomický systém průmyslu (ale i přepravy lidí, kterým je úplně jedno, kam jedou, hlavně když je to brzo).
Tohle třeba v Traffic Gaintu (nebo novém Cities in motion) není - každý ví, kam chce jet, ale o to je ta hra těžší.
A to co plánuješ je (pro hráče) overkill.

Ano to máš pravdu co se týče lidí s tím mám plány taky jiné než bylo vidět kdekoli jak TTD nebo Cities in motion.
Můj plán je trošku složitý i zároveň jednoduchý stručně řečeno bude tam koláč lidí a v něm se bude ukrajovat % ze zásady chování dané postavy a podle toho se bude dopravovat žádné šťastné nebo nasrané panáky nechci to mě štvalo v Cities in motion kde i když sem postavil zastávku vedle stejně tam stály jako trupky.

Průmysl tady je překopaný celý a hlavně rozvětvený a končí vesmírným programem který bude masivně drahý a nemusí vůbec dopadnout dobře ono bude záležet jaký raketoplán vyšlete bude jich více:)
Tady bude dost dobře vidět ironie nebo černý humor i vtip který bude generovaný v závislosti video zprávy, který bude proměněný na různý vtip dle vašich zvolených výzkumů .....

To co plánuji bude i pro malé děti i dospělé zábavou dělám hru s inspirací reálného života s arkádovou stupnicí v nadsazeném světě s globálním prostředím kde si půjčuji kde se jenom dá.
Hlavně to musí být hratelné nemůžu s toho dělat simulátor už jenom průmysl by dopadl tak co tam teď mám za suroviny tak těch průmyslových budov narostlo na tolik že se to přeplácá musí se to pak fantazii a šikovně z redukovat čeho sem docílil z mého pohledu.


citace:
Edit: Ještě je tu drobná věc, kterou TTD - a podle návrhu ani vy - nerespektujete.
A to je fakt, že v reálu provozovatel železnice, nebo autobusové dopravy, nestaví (ani neopravuje) koleje a silnice. Takhle to fungovalo v předminulém století, ale na začátku minulého století byla všechna infrastruktura zestátněna (později obvykle i dopravci - i když třeba v USA a GB ne, a poté zprivatizování).
A dnes vlastní infrastrukturu státy (u nás třeba koleje SŽDC) a dopravcům ji pronajímají.
Vzhledem k tomu, že TTD začíná tuším v roce 1900, tak model, který ve vlastnictví kolejí a silnic používá, nemá moc oporu v reálném světě.


Ano nerespektuji už z důvodu že to není žádná kopie země ani realita nebo simulátor tohle má bavit ne doslova hráče srát Smile (utíkáme z reality do virtuální ne obráceně a fantazie meze neklade:)
Neříkám že by to nebylo fajn, ale jde o to jak to udělat zábavné a hratelné.
RTC bude o společnostech kde budujete jak průmyslovou dopravu tak i přepravu lidí i umožňuje postupně oživovat dění na mapě od kecání do města krajiny nebo i právě o stavbu komunikací a udělat to tady aby to vlastnily v našem případě města to by bylo obtížné a stejně je budeš muset tvořit nebo dotvářet sám takže zbytečný aspekt a byl by to spíše průšvih než výhra ve sportce kde je pravděpodobnost úspěchu stejnáSmile

To s tím škrtáním se počítat musí ono UNITY má své omezení a fázujeme celou hru takže nikdo není schopný dopředu říct jestli to UNITY utáhne vše nebo to bude kolidovat s jinou mechanikou.
Snažím se to celé kormidlovat postupně a nabalovat další vrstvy zrovna se dodělali řeky s první logikou a teď se řeší jezera a propojená logika společně.

citace:
Ten výzkum mě hodně zajímá. Tohle jsem miloval v sérii UFO. Začít od hloupostí a dostat se k fůznímu reaktoru a ještě dál. Máš nějaký rozsah let, ve kterých se hra bude odehrávat a jaké technologie tam uvidíme? Píšeš rozsah +-3000 let, takže třeba 1900 až 4900? Nebo je to myšleno jako 3000 AC až 3000 AD? Smile


Taky dobrá připomínka já sem velký fanda co bude a hodně se o dopravu z budoucnosti zajímám chtěl bych tam zavést i vlastní, ale už toho je tolik že si nedělám iluze, ale pokud vše dopadne dle plánů což pochybuji.
Věk doba do kdy není určená to je jenom nástřel do roku 3000 AD, ale mám v plánu zanést RPG prvky do hry v podobě výzkumného centra zatím chtěl bych ty RPG prvky rozvít dále, ale je toho tolik že nevím jak zatím oficiálně ve dvou to doděláme a proto sháním posily které nejsou zase tak vybíravé.
To neznamená že to tam nebude plánuji DLC i datadisky pokud tento projekt udržím s tím doufám že mě tu pár jedinců dokáže pomoct a podpořit můj tým oficiálně je ze dvou lidí, ale musím ho platit což utáhnu sotva jednoho člověka.
Kdo je dostatečně chytrý a ví kolik takových her je i dle žánru by mohl vidět zlatého koně a třeba udělat dlouhodobou záležitost i budoucí prosperitu pro celí tým takže stále hledám kohokoli kdo se k nám chce přidat kde nejsou příkazy spíše debatovací kroužek a spousta kompromisu ani v budoucnu bych nechtěl být pod diktátorem a to zároveň kdo dokončí RTC společně se mnou chtěl bych s týmem zůstat dále a tvořit zajímavé projekty mám jich dost na srdci a pak se zase vrátit k druhému dílu kde se bude stavět od plenek.

citace:
Btw. někteří členové zdejší komunity by řekli, že pokud není možné dodat 2 rozdílné screenshoty, potom hra není v takové fázi, aby byla v této sekci. A že právě pro odfiltrování takových projektů bylo toto pravidlo zavedeno Wink


Ok akorát se dodělaly řeky teda beta tak to bude jiné dávám druhý screenshot:)


No je to dost obsáhlé k další debatě pokud by se tu spíše našel někdo zkušený kdo by nám to pomohl urychlit a třeba poradil nebo pomohl zafinancovat nebo jak nejlépe sehnat finance a za jakých podmínek.
Je to můj první projekt a je dost obsáhlí s velkou pravděpodobností velkého úspěchu naskočit do rozjetého vlaku v herním průmyslu.....

Už sem svoje peníze do toho vložil a spousta ještě vložím a nechci je vyhodit rád bych to dokončil, ale sám na to nestačím.......
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sekacek



Založen: 12. 06. 2014
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 19. listopad 2014, 00:07:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud se tu najdou lidi co by si o projektu chtěli promluvit dávám tomu zelenou, když se tu domluvíte nebo udělám anketu na tohle téma.....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JC



Založen: 06. 10. 2007
Příspěvky: 137

PříspěvekZaslal: 19. listopad 2014, 00:57:26    Předmět: Re: Projekt RTC [ PC / Budovatelská strategie ] Odpovědět s citátem

Hunter napsal:
Jinak souhlasím, že největší problém (O)TTD je úchylný ekonomický systém průmyslu (ale i přepravy lidí, kterým je úplně jedno, kam jedou, hlavně když je to brzo).


Co jsem tak pochytil, lidé, kteří ujíždějí na (Open)TTD si libují v puntičkářské optimalizaci dopravních tras a stavění různých signálů, supernádraží atd. To je baví - "technický styl hraní", zbytek je pro ně irelevantní. Mě to nebaví a také mi v té hře chybí hlubší smysl, přesah, úkoly, fungující svět atd.

Mimochodem je Unity vůbec vhodné pro složitější herní mechaniku takového typu ? Jak OpenTTD tak i výše zmiňované Factorio jedou na vlastních enginech a obě dvě hry jsou velmi dobře optimalizované (a navíc 2D).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 19. listopad 2014, 19:01:03    Předmět: Re: Projekt RTC [ PC / Budovatelská strategie ] Odpovědět s citátem

JC napsal:
Co jsem tak pochytil, lidé, kteří ujíždějí na (Open)TTD si libují v puntičkářské optimalizaci dopravních tras a stavění různých signálů, supernádraží atd. To je baví - "technický styl hraní", zbytek je pro ně irelevantní

Ano, viděl jsem, jsou určitě stovky takových, co se snaží "hacknout systém" a postavi něco, co vypadá, že se ani postavit snad nedá (takoví jsou třeba i v Minecraftu a jiných v zásadě sand-box hrách), ale pochybuju, že v celkové mase hráčů tvoří nějak významný podíl.
U tak staré hry jako OTTD, kterou casualové už upustili, tam snad, ale u nové hry to tak pravděpodobně nebude.
_________________
Sharing is caring.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sekacek



Založen: 12. 06. 2014
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 22. listopad 2014, 16:43:09    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:
Co jsem tak pochytil, lidé, kteří ujíždějí na (Open)TTD si libují v puntičkářské optimalizaci dopravních tras a stavění různých signálů, supernádraží atd. To je baví - "technický styl hraní", zbytek je pro ně irelevantní. Mě to nebaví a také mi v té hře chybí hlubší smysl, přesah, úkoly, fungující svět atd.


Si vůbec fanda tohoto žánru já si myslím asi ne chceš něco hlubšího zahraj si Mass Effect serii nebo DayZ Star Citizen v budoucnu This War of Mine GTA 5 prostě každý si najde to své, ale já se snažím udělat něco nového a jinak jde mi převážně o rozmanitost a hratelnost grafiku moc neřeším tu budu řešit ve druhém díle.... pokud se dostaneme tak daleko.....

citace:
Mimochodem je Unity vůbec vhodné pro složitější herní mechaniku takového typu ? Jak OpenTTD tak i výše zmiňované Factorio jedou na vlastních enginech a obě dvě hry jsou velmi dobře optimalizované (a navíc 2D).


Popravdě zjišťujeme že není, ale naše chytrá programátorka ždíme UNITY co se dá.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peto



Založen: 01. 08. 2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: 24. listopad 2014, 09:31:21    Předmět: Odpovědět s citátem

Musim povedat ze tiez sa stotoznujem s tym ze hra podobna TTD tu proste chyba Smile.. samozrejme s lepsim ekonomickym systemom, nedavno sice vysiel Train Fever, ale je to v podstate len o doprave...
Mate vela napadov, a tiez si myslim ze ich vela zoskrtate Wink ale tak drzim palce! Ked mozem len povedat za seba, ja by som asi nesiel do "kockoveho" terenu ako TTD, podla mna to je zastarale, treba realny teren Smile , ale zas je to ovela jednoduchsie na urobenie vystavby ciest, zeleznic.. takze ked to vyvazite premakanym game dizajnom nikomu to nakoniec vadit nemusi (len mne Very Happy)

Inak mam tiez napad na podobnu hru (nieco co vyhadza z TTD, zasadene do originalneho ekonomickeho modelu) , chcel by som sa do toho pustit snad buduci rok Smile ak sa mi postasti, takze budeme asi trosku konkurencia Twisted Evil (ak sa mi to podari rozbehnut, a vam na tom stale este robit)
_________________
Code or die!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna