Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Malek
Založen: 07. 10. 2007 Příspěvky: 11 Bydliště: Hradec Kralove
|
Zaslal: 10. listopad 2007, 15:14:42 Předmět: Jak uspořádat soubory? |
|
|
Ahoj, jak se daj nějak uskladni soubory ,abych měl třeba jeden soubor s obrázku a druhý se zvuky, třeba jako to má Tucna na http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=93 u hry JAIS.
Dělám v SDL a C++. Díky za pomoc. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ola
Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 14
|
Zaslal: 10. listopad 2007, 15:34:04 Předmět: |
|
|
jestli myslis kompresi vice souboru tak muzes pouzit treba zip, nebo zlib |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 10. listopad 2007, 15:37:21 Předmět: |
|
|
Obecný popis (+ asi dva odkazy) je tady
http://wiki.ceske-hry.cz/Hern%C3%AD_n%C3%A1vrhov%C3%BD_vzor_Datov%C3%A9_soubory_v_bal%C3%ADku
V rychlosti jde o to, že si uděláš třídu Stream, která bude mít metody na zjištění velikosti soubouru a na přečtení nějakého množství dat (prostě klasika). A tuto třídu pak implementuješ pro normální soubor na disku a pro soubor uložený v balíku.
Balík si vnitřně uspořádáš jak chceš, ale asi bys tam měl mít seznam souborů, jejich jméno, délku a kde se v balíku nacházejí. Podle těhle informací pak můžeš pracovat. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
Malek
Založen: 07. 10. 2007 Příspěvky: 11 Bydliště: Hradec Kralove
|
Zaslal: 11. listopad 2007, 12:19:08 Předmět: |
|
|
RE tucna: Sry, jsem newbie . Jak se to dá zapakova do toho exe souboru ? A k čemu je tam ten qmon.out ? Případně nějaké tutorialy o tom by se nenašli |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 11. listopad 2007, 12:38:40 Předmět: |
|
|
do EXE se to strka jako tzv. RESOURCES - hledej - bitmapa se pak nacita napr. fci LoadBitmap kde se preda ID resourcu ktery chces nacist |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 11. listopad 2007, 12:47:25 Předmět: |
|
|
Jo, ale windowsácké resources jsou určené jen na malé obrázky a ikonky v programech, ne na kompletní datovou výbavu hry.
Představ si, že by každá kompilace představovala kopírování 20 MB dat do .exe souboru. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 11. listopad 2007, 14:51:42 Předmět: |
|
|
Nevím, já dělám třeba hry pro PocketPC, které obsahují veškerá data v resources exe, naposledy to bylo něco přes 5 MB, a je to zcela bez problémů včetně kompilace (dokonce ve VPC). Možná na 286ce to mohlo dělat problémy... _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
prost
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 109 Bydliště: cvut fel, stm
|
Zaslal: 11. listopad 2007, 20:37:27 Předmět: |
|
|
tucna napsal: |
do začátku doporučuji knihu Naučte se programovat počítačové hry za 24 hodin (ISBN 80-251-0371-4) |
tu myslis smrtelne vazne?! _________________ BbB |
|
Návrat nahoru |
|
|
elf
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 76 Bydliště: Slovensko
|
Zaslal: 11. listopad 2007, 20:54:27 Předmět: |
|
|
tucna napsal: |
do začátku doporučuji knihu Naučte se programovat počítačové hry za 24 hodin (ISBN 80-251-0371-4) |
No tak tuto knihu mam doma - osobne som ju cital a nie je v nej nic. Uplne vyhodene prachy. To je najvacsia investicia v mojom zivote,ktorej lutujem. V podstate ta ta kniha nicomu moc nenauci,lebo ide stylom - "takto sa to robi ale nebudem rozvadzat moc preco" _________________ Niesom Elf ale elf |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 12. listopad 2007, 14:18:25 Předmět: |
|
|
ja som si kupil knizku Vývoj her v jazyku Java a myslim ze je dobra. ide sa tam na to skutocne od podlahy tym ze sa tam pise svoj vlastny render. a stala ma iba 165Sk _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|