Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
ViliX
Založen: 04. 08. 2014 Příspěvky: 116
|
Zaslal: 22. listopad 2014, 16:20:23 Předmět: Ludum Dare 31 |
|
|
Za necelé dva týdny je opět Ludum Dare. Pokud máte chuť, tak se můžete zúčastnit Theme Slaughter a pochlubit se s jakými nástroji, knihovnami, enginy, atd.. do této soutěže půjdete
Také bych chtěl připomenout, že Mike Kasprzak od posledního jamu začal stránky o něco vylepšovat. Stále na tom pracuje, ale na stránkách si můžete přečíst changelog (spíše povídání o změnách).
Přesné datum soutěže je December 5th - 8th. V ČR (UTC +1) bude začínat 3:00. Pokud se nacházíte někde jinde, tak tady můžete najít pěkné zobrazení času. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 23. listopad 2014, 15:21:02 Předmět: |
|
|
Aj tentokrat to vazne zvazujem, ale neviem sa rozhodnut pre nejaku technologiu, ktoru by som si asi mal osahat. Roky korporatneho C++/DX11 mi v tejto sutazi nepomozu, lebo nic z toho nemozem pouzit Zvazujem ciste HTML5+JS (mozno s nejakym Three.JS alebo niecim podobnym?), PyGame alebo dokonca Unity.
S akou technologiou pojdes ty, ViliX? _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
split
Založen: 15. 05. 2013 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 23. listopad 2014, 15:27:49 Předmět: |
|
|
Jednoznacne sa zucastnim! Na 99% budem robit v Unity, kod v C#, grafika Photoshop a Blender, hudba a zvuky Logic Pro. _________________ @split82 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ViliX
Založen: 04. 08. 2014 Příspěvky: 116
|
Zaslal: 23. listopad 2014, 16:11:41 Předmět: |
|
|
Já zkusím tu moji ASCII věc (VilTAGE). Tím se trochu vyhnu grafice Na zvuk ještě nevím.
Docela se na tenhle jam i těším, hlavně kvůli tomu, že by stránky měly fungovat mnohem lépe |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 6. prosinec 2014, 09:21:29 Předmět: |
|
|
Nemozem povedat, ze som temou sklamany, kedze som aj za tuto hlasoval, ale tesil som sa na nieco ine ViliX, myslim, ze tebe to bude sediet vyborne, aj Splitovi _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
ViliX
Založen: 04. 08. 2014 Příspěvky: 116
|
Zaslal: 6. prosinec 2014, 19:21:01 Předmět: |
|
|
Programování mi už začalo lézt krkem Na jakých konceptech máte své hry? Já dělám webovou procedurálně generovanou map dungeon, která není moc dungeon a je to obecně takové zvláštní. Měl jsem si ujasnit, co přesněji chci dělat, neboť to nechápu ani já, natož pak hodnotící.
Také jsem zjistil, že VilTAGE běhá asi 2x rychleji, když se z něj odstraní všechny HashMapy, huzzah!
Všem zúčastněným přeji hodně štěstí. Pokud by jste se chtěli vyjádit k tématu LD31, tak Mike Kasprzak založil na stránkách thread o tom, proč se to některým tak nelíbí. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 6. prosinec 2014, 21:46:34 Předmět: |
|
|
Jednoduchu stvorcekovu mozno polo turn-based, mozno logicku, mozno strategicku zalezitost Ale mozno to cele skonci este uplne inak, ani my to nemame ujasnene, pochopitelne S kolegom grafikom z prace, takze Jam, nie Compo. GL vsetci!!! _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
ViliX
Založen: 04. 08. 2014 Příspěvky: 116
|
Zaslal: 8. prosinec 2014, 04:02:24 Předmět: |
|
|
Tak se pochlubte Prosím o alespoň jednovětný popis a link. Nemůžu se dočkat, až si něco zahraju
Moje hra se jmenuje Entity Unchained. Příběh v ní vypráví o entitě, která se snaží utéct z laboratoře, ale v cestě ji stojí další entity. Až se dostanete z laboratoře, tak možná vše není tak, jak se zdá Mapy jsou náhodně generované a je možné nastavit seed. Hodnoťte zde.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 8. prosinec 2014, 10:32:48 Předmět: |
|
|
No, vypadá to moc pěkně a vtipně (koukám, že v unicode jsou zajímavé znaky, o kterých sem ani netušil, že existují
Máte můj obdiv, kde berete ty nápady
Celkově jsem velmi překvapený, jak vysokou kvalitu tyhle hry mají.
Možná jenom jedna věc ohledně ovládání, nešla by jedna klávesa namapovat tak, aby střílela ve směru posledního pohybu? |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 8. prosinec 2014, 12:00:01 Předmět: |
|
|
Uf, tak este dnes rano 2 hodky pred pracou som to tunil, ale uz som to nestihol submitnut. Takze submit bude vecer a posledne fixy, ak mi dovtedy neexploduje hlava, fakt to bol zahul takto na stare kolena!
Sobota cca od 10 do 23 (hodina a pol pauza)
Nedela cca od 10 do 23 (dve hodiny pauza)
Pondelok cca od 8 do 10 a snad este vecer pol hodky.
Jeden nic nehovoriaci obrazok
Unity3D (LD#31 Pro trial)/C#, minimalisticka grafika v 3dsmax, textury vo Photoshope, 2 osoby (ja na kod a kolega (Pablo Poliakov) na modely a pripomienky).
Prvy pokus s Unity3D v zivote.
Mozem zverejnit aj nedokoncenu hru pred submitom, ze?
Princip hry:
1. postavite 0-30x prekazku do mapy
2. umiestnite 5 vlastnych jednotiek
3. stlacite start
4. otacate cele herne pole sipkami/mysou
5. cerveny nepriatel ide po vasich jednotkach, ktore idu vzdy v aktualnom pohlade doprava dole (otacanim celej hry zmenite ich smer)
Asi sa to neda vyhrat _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
ViliX
Založen: 04. 08. 2014 Příspěvky: 116
|
Zaslal: 8. prosinec 2014, 16:25:19 Předmět: |
|
|
@mar, zvažuji post-compo verzi a už si píšu list změn
@pcmaster, ty jsi šel do Jamu? Jinak ta tvoje hra vypadá rozhodně zajímavě. Hoď sem potom nějáké linky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 9. prosinec 2014, 00:10:34 Předmět: |
|
|
Tak TU-TO-JE.
To preto, ze sme sli s kolegom, takze compo tentokrat nie. Som zvedavy, ci ti to pride zaujimave i po zahrati Zajtra zacnem hodnotit!
Gn, som mrtvy _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|