.[ ČeskéHry.cz ].
Unity3D 5 DepthTextura

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 8. duben 2015, 16:16:23    Předmět: Unity3D 5 DepthTextura Odpovědět s citátem

Nevíte náhodou někdo, jak použít depth texturu od kamery?

Ve skriptu mám:
kód:
GetComponent<Camera>().depthTextureMode = DepthTextureMode.Depth;


Ve fragment shaderu, který používám na postprocess je:
kód:
sampler2D _CameraDepthTexture;   
...
half d3 = UNITY_SAMPLE_DEPTH(tex2D(_CameraDepthTexture, uv));
half d = Linear01Depth(d3); //zkoušeno i LinearEyeDepth

return d.xxxx;


Výsledek je bílá barva. Depth textura neni... UVčka jsou vpohodě (ověřeno vykreslením). Renderer je forward (dx9). Objekty ve scéně mají zápis do ZBufferu normální (specular shader bez transparence). Near a Far jsou nastavený tak, aby scénu těsně obemkli. Musím ještě upřesnit, že depthtexturu generuje jiná kamera, než ta, co ji používá. Ale to je podle manuálu OK. Dokonce to celé fungovalo v Unity 3.5.

Na těch jejich fórech je tohle asi tabu. Našel jsem několik témat, kde se na to někdo ptá, že mu to nefunguje, ale končí to bez odpovědi. No tak se ptám, jestli někdo neví, zda tam neni někde schovanej nějakej checkbox, kterej přibyl v pětce...
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 8. duben 2015, 16:57:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Tabu to určitě není, ale holt to asi nikdo neví. Pětku jsem ještě natolik do hloubky neprozkoumal.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 9. duben 2015, 09:26:32    Předmět: Odpovědět s citátem

No... Unity je prostě fakt na pytel! Promiňte mi ten hate, ale to je tam tak se všim. Do dokumentace napíšou, že to funguje vždy, ale ve skutečnosti jen v nějaké podmnožině situací; nejvíce používaných, aby se zavděčili masám. Dobráci jako já, na to dojedou :-)

Takže:
Vypadá to, že depth textura s nastavením DepthTextureMode.Depth prostě tiše nefunguje, důvod je mi stále neznámý. Ale DepthTextureMode.DepthNormals funguje (s drobnými odlišnostmi v shaderu). Zkoušel jsem hledat, jestli mi někde nějaký skript to DepthTextureMode nepřepisuje, ale ne. Tak je to bug, nebo něco málo evidentního, fakt nevím.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 9. duben 2015, 09:28:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Z toho si nic nerob obcas si kazdy snad schuti zanadava a myslim ze aj ti co robia na inych enginoch riesia prusery Very Happy
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna