Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 8. duben 2015, 16:16:23 Předmět: Unity3D 5 DepthTextura |
|
|
Nevíte náhodou někdo, jak použít depth texturu od kamery?
Ve skriptu mám:
kód: |
GetComponent<Camera>().depthTextureMode = DepthTextureMode.Depth; |
Ve fragment shaderu, který používám na postprocess je:
kód: |
sampler2D _CameraDepthTexture;
...
half d3 = UNITY_SAMPLE_DEPTH(tex2D(_CameraDepthTexture, uv));
half d = Linear01Depth(d3); //zkoušeno i LinearEyeDepth
return d.xxxx; |
Výsledek je bílá barva. Depth textura neni... UVčka jsou vpohodě (ověřeno vykreslením). Renderer je forward (dx9). Objekty ve scéně mají zápis do ZBufferu normální (specular shader bez transparence). Near a Far jsou nastavený tak, aby scénu těsně obemkli. Musím ještě upřesnit, že depthtexturu generuje jiná kamera, než ta, co ji používá. Ale to je podle manuálu OK. Dokonce to celé fungovalo v Unity 3.5.
Na těch jejich fórech je tohle asi tabu. Našel jsem několik témat, kde se na to někdo ptá, že mu to nefunguje, ale končí to bez odpovědi. No tak se ptám, jestli někdo neví, zda tam neni někde schovanej nějakej checkbox, kterej přibyl v pětce... _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 8. duben 2015, 16:57:39 Předmět: |
|
|
Tabu to určitě není, ale holt to asi nikdo neví. Pětku jsem ještě natolik do hloubky neprozkoumal. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 9. duben 2015, 09:26:32 Předmět: |
|
|
No... Unity je prostě fakt na pytel! Promiňte mi ten hate, ale to je tam tak se všim. Do dokumentace napíšou, že to funguje vždy, ale ve skutečnosti jen v nějaké podmnožině situací; nejvíce používaných, aby se zavděčili masám. Dobráci jako já, na to dojedou :-)
Takže:
Vypadá to, že depth textura s nastavením DepthTextureMode.Depth prostě tiše nefunguje, důvod je mi stále neznámý. Ale DepthTextureMode.DepthNormals funguje (s drobnými odlišnostmi v shaderu). Zkoušel jsem hledat, jestli mi někde nějaký skript to DepthTextureMode nepřepisuje, ale ne. Tak je to bug, nebo něco málo evidentního, fakt nevím. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 9. duben 2015, 09:28:27 Předmět: |
|
|
Z toho si nic nerob obcas si kazdy snad schuti zanadava a myslim ze aj ti co robia na inych enginoch riesia prusery _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|