.[ ČeskéHry.cz ].
OpenGL - GLSL - informace z layout specifikátoru

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 16. leden 2015, 13:36:15    Předmět: OpenGL - GLSL - informace z layout specifikátoru Odpovědět s citátem

Čau,

používám v compute shaderu (ale i jinde) layout specifikátor

kód:
layout (binding=2) uniform sampler2D srcTex;

layout (binding=5, r32f) writeonly uniform image2D destTex;


Jak z tohohle získám v kódu zpětně to binding ID, popř. ten formát r32f? Když používám např. layout (location=7) , tak to vytáhnu pomocí glGetUniformLocation, ale binding mi nejde přes nic najít. Stačil by ten, to r32f už je jen bonus Smile

Potřebuju to potom volat v https://www.opengl.org/sdk/docs/man/html/glBindImageTexture.xhtml jako ten unit parametr., a u textur myslím že to odpovídá active jednotce a pak taky v

kód:
glUniform1i(variable->location, variable->id);


Možná je to celé kravina Smile, ale nikdy dřív jsem s tímhle v OpenGL nedělal a v dokumentaci k layoutu o tom binding vytažení nic není, location tam normálně popsaný je.
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 16. leden 2015, 17:01:15    Předmět: Odpovědět s citátem

To binding=5 je default hodnota ktora tam bude nastavena od vytvorenia shaderu. Ale nic nebrani ju zmenit cez glUniform1i(). To znamena ze aktualna hodnota sa da zisit cez glGetUniform1i()
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 16. leden 2015, 22:33:47    Předmět: Odpovědět s citátem

No změnit jo, ale jestli jde nějak přečíst ta výchozí hodnota. Přes glGetUniformLocation dostanu location, ale už ne ten bidning, co jsem nastavil.
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 16. leden 2015, 23:34:44    Předmět: Odpovědět s citátem

precitaj si este raz co som napisal.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 17. leden 2015, 08:27:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo jasně, sorry... už mi to nějak večer nemyslelo. Díky
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna