Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 16. leden 2015, 13:36:15 Předmět: OpenGL - GLSL - informace z layout specifikátoru |
|
|
Čau,
používám v compute shaderu (ale i jinde) layout specifikátor
kód: |
layout (binding=2) uniform sampler2D srcTex;
layout (binding=5, r32f) writeonly uniform image2D destTex; |
Jak z tohohle získám v kódu zpětně to binding ID, popř. ten formát r32f? Když používám např. layout (location=7) , tak to vytáhnu pomocí glGetUniformLocation, ale binding mi nejde přes nic najít. Stačil by ten, to r32f už je jen bonus
Potřebuju to potom volat v https://www.opengl.org/sdk/docs/man/html/glBindImageTexture.xhtml jako ten unit parametr., a u textur myslím že to odpovídá active jednotce a pak taky v
kód: |
glUniform1i(variable->location, variable->id); |
Možná je to celé kravina , ale nikdy dřív jsem s tímhle v OpenGL nedělal a v dokumentaci k layoutu o tom binding vytažení nic není, location tam normálně popsaný je. _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 16. leden 2015, 17:01:15 Předmět: |
|
|
To binding=5 je default hodnota ktora tam bude nastavena od vytvorenia shaderu. Ale nic nebrani ju zmenit cez glUniform1i(). To znamena ze aktualna hodnota sa da zisit cez glGetUniform1i() _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 16. leden 2015, 22:33:47 Předmět: |
|
|
No změnit jo, ale jestli jde nějak přečíst ta výchozí hodnota. Přes glGetUniformLocation dostanu location, ale už ne ten bidning, co jsem nastavil. _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 16. leden 2015, 23:34:44 Předmět: |
|
|
precitaj si este raz co som napisal. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 17. leden 2015, 08:27:36 Předmět: |
|
|
Jo jasně, sorry... už mi to nějak večer nemyslelo. Díky _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna