Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
ph[]b
Založen: 04. 08. 2007 Příspěvky: 107 Bydliště: brno
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 11. únor 2015, 10:55:38 Předmět: |
|
|
Vypadá to fajn, ty dlouhé stíny hezky dokreslují atmosféru.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 11. únor 2015, 12:27:30 Předmět: |
|
|
Hezká programátorská grafika. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Awn
Založen: 17. 08. 2007 Příspěvky: 27
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 13. únor 2015, 14:12:23 Předmět: |
|
|
Však já proti programátorské grafice nic nemám (ta vaše je moc pěkně udělaná). Sám bych ji použil, kdybych neměl na grafika.
EDIT: Já samozřejmě vím, co je flat design. Používal jsem ho ještě dřív, než se stal cool (Windows Phone 7). Akorát že se má používat na GUI, ne na vlastní grafiku hry. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Awn
Založen: 17. 08. 2007 Příspěvky: 27
|
Zaslal: 13. únor 2015, 15:29:49 Předmět: |
|
|
Ja na tehle hre nic nedelal . Hry s timhle stylem aktualne featuruje Apple. Asi vsichni vedi co to pro vyvojare znamena, i kdyz tady podle vseho mozna ne. Abych to zkratil, na iOS a tim padem i ostatnich platformach, je flat design opet cool.
Jinak ty reci "kdybych nemel na grafika" beru za velmi slaby pokus o trolling. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ph[]b
Založen: 04. 08. 2007 Příspěvky: 107 Bydliště: brno
|
Zaslal: 13. únor 2015, 16:30:16 Předmět: |
|
|
docela by me zajimalo, jakym smerem by tuhle hricku ladis smeroval... nechces nahodit nejaky mockup ?
nebo Tvuj grafik ?
tohle je jednoducha hricka, a slo o to, aby byla prehledna, moderni, vzdusna...
ano, zvolil jsem pro tuhle hru flat styl... protoze mi k takovemuto typu hry proste sedel...
a nemyslim si, ze by se flat mel pouzivat jen na GUI...
je i spousta ilustraci ve flat stylu, infografiky, atd...
ale tak i tohle je nazor... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 13. únor 2015, 18:49:03 Předmět: |
|
|
Nejsem grafik a aktuálně nemám grafika, takže těžko dám nějaký mockup, sry. Jinak přede mnou to nemusíš obhajovat - a jestli se to líbí cílovce, uvidímě za pár měsíců prodejů (těžko teď předvídat - co se líbí mně se nemusí líbit většině). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OndraSej

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 14. únor 2015, 13:57:23 Předmět: |
|
|
Vyzkoušeno (jen free varianta).
Visuálně ta hra je moc pěkná, hudba/zvuky odpovídající, ale hratelností to pokulhává...
Co se mi nelíbí (v náhodném pořadí):
* ovládání není ani moc přesné ani pohodlné. Tohle si vysloveně říká o klávesnici, když už ne joypad.
* počítání skóre 1 - obvyklé je počítat po desítkách nebo stovkách, počítání po jednotkách je demotivující.
* počítání skóre 2 - čekal bych, že skóre za zničený blok nebude prostě jen počet kostiček v bloku, ale že poroste rychleji, např. 3 kostičky -> 100, 4 kostičky -> 200, 5 kostiček -> 400, 6 kostiček -> 800.
* počítání skóre 3 - žádné bonusy za dva bloky zničené současně? žádné bonusy za řetězové reakce? Bonusy za "zábavné" tvary? To, jak hra (ne)odměňuje kreativitu a skill je IMO demotivující pro schopnější hráče, protože pak už nemají co zlepšovat a objevovat.
* u řetězových reakcí hra občas správně nerozpozná vzniklý tvar a zruší z něj jen část. Nemám přesně vypozorované, kdy se to stane, ale mám pocit že to je hlavně když nový tvar vznikne ze tří částí
* vyladění obtížnosti pomocí rychlosti podle mě není moc šťastné a nad 300 bodů už je (pro mě) těžko zvladatelná. Osobně bych do škálování obtížnosti zapojil i počet barev, a jejich rozložení na nových kostičkách (na nižších obtížnostech by měly vždy jen 2 barvy) _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ph[]b
Založen: 04. 08. 2007 Příspěvky: 107 Bydliště: brno
|
Zaslal: 16. únor 2015, 13:37:14 Předmět: |
|
|
@ondrasej: diky za nazor, nezavdecis se vsem... skoda, ze jsi nezkusil odemknout dalsi mody, ale evidentne Te ani tetris samotny nebavi... kazdy ma jiny vkus... jednomu se zavdecis, jinemu ne... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 16. únor 2015, 18:06:47 Předmět: |
|
|
"(ph[]b) ale evidentne Te ani tetris samotny nebavi"
Podle mne to evidentni neni, protoze pokud se neplete, Spytihnevuv tetris ondrasej hral dost. (A kdybych si vzpomnel jak se to jmenovalo, nebo v tomhle foru fungovalo trochu vyhledavani, dal bych i link) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OndraSej

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 16. únor 2015, 21:22:18 Předmět: |
|
|
Mem> děkuju ti, náčelníku, že ses mě zastal.
ph[]b> Původní tetris (resp. jeho vietnamská implementace) mě bavil hodně a strávil jsem u něj aspoň měsíc čistého času. Ale i ta implementace za 100 Kč z tržnice měla ty věci, o kterých jsem psal (přesné ovládání, nelineární skóre/odměny za dobrou hru a dobře vyladěný nárůst obtížnosti).
Mě se ten váš nápad líbí a mrzí mě, jestli můj příspěvek vyzněl tak, že mě tyhle hry nezajímají (kdyby mě nebavily, tak bych si tu vaši ani neinstaloval). Ale prostě mám silný pocit, že ladění a pilování hratelnosti jste věnovali o dost méně času/skillu než grafice a jak vám hratelnost fungovala aspoň trochu přijatelně, tak už to nikdo neřešil. Což je škoda, protože tetris byl hlavně o vyladěné hratelnosti. Případně, pokud ty věci, o kterých jsem psal, jsou záměrně, celkem by mě zajímalo, proč jste se rozhodli je udělat tak, jak jsou udělané (teda kromě ovládání, které je dané platformou).
Možná, že ty další režimy jsou víc propracované, ale pokud ten tetrisový nebude perfektně hratelný, tak dost lidí zůstane jen u něj a další si nekoupí... _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ph[]b
Založen: 04. 08. 2007 Příspěvky: 107 Bydliště: brno
|
Zaslal: 17. únor 2015, 05:53:10 Předmět: |
|
|
@ondrasej: ja osobne si nemyslim, ze by sme malo pilovali hratelnost, lukas si sve hry testuje velmi poctive, dela si prototypy, ktere zkousi nechavat hrat lidi v okoli a nejen tam... (kazdopadne, vizualne jsem tomu ja venoval mnohem mene casu, nez lukas cele hratelnosti...)
e to podobne, jako u Octagonu, kde kluci z flow navrhovali bonusy apod. ale lukas je tam proste nechtel, chtel se zamerit na samotny postreh ve hre, ale to je jina hra (nevim, jestli jsi napriklad zkousel, taky se tam da vymyslet plno veci okolo, milion bonusu atd...)
Ono kdyby jsi zkusil dalsi mody, napriklad shape, tak bys videl, ze najednou musis pri hrani zvolit uplne jinou taktiku.
Jinak Tvych 300bodu, ja Ti nevim, ale napriklad lukasova zena nema problem nahrat 1000... je to jen o tom, jak se hru naucis zvladat (na tomhle si lukas dava hodne zalezet, hra dle meho reaguje naprosto v pohode), a o tom hra je, zlepsovat se, mit presnejsi gesta...
Dale, Tve navrhy ohledne pocitani score, ja osobne si nemyslim, ze pocitani jednotkach je demotivujici. Add bonusy, je to jednoducha hricka, ke ktere budou pribyvat mody (v soucasnosti jsou uz 4), a kazdy mod vyzaduje jinou taktiku hrani... o tom hra je... mozna kdyby jsi je vyzkousel, tak zmenis nazor, ale treba taky ne...
neber to jako nejaky atak, jsme radi za Tvuj nazor... diky za nej |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 17. únor 2015, 08:38:54 Předmět: |
|
|
K tomu počítání po jednotkách bych se přidal na stranu OndraSeje, fakt to chce aspoň po desítkách pro "lepší pocit" ... a samozřejmě ocenit ničení více najednou. Ty další módy můžou být skvělé, ale je otázka, jestli to hráče základní hry naláká, možná kdyby byla v hře jejich ochutnávka (což nevím, protože ji jdu teprve zkusit a pak dám vědět i svoje postřehy ) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 17. únor 2015, 09:28:58 Předmět: |
|
|
Na iPadu mi ovladani prislo skoro nepouzitelne, musel jsem delat snad 10centimetrove swipy. Ja bych asi radsi obetoval trochu mista na displeji pro ctyri tlacitka, IMHO by se to ovladalo lip...
Grafika se mne osobne nelibi. Jednobarevne rectangly asi v zaplave vizualne krasnych match three her cilovku moc neohromi. Ale tohle je samozrejme vzdycky subjektivni. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|