Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 3. červen 2015, 18:28:57 Předmět: Ludosity steamworks wrapper |
|
|
Zdravím, nemáte někdo náhodou ukázku kodu Ludosity steamworks. Achievementy jsem zprovoznil, ale leaderboard netuším jak. Nemůžu to nikde vygooglovat a už jsem zoufalý.
Díky Honza |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 3. červen 2015, 19:26:35 Předmět: |
|
|
A Steamworks.NET jsi nezkoušel? Já se na něj zrovna chystám (v Unity 5). |
|
Návrat nahoru |
|
|
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 4. červen 2015, 07:34:15 Předmět: |
|
|
Za mě taky Steamworks.NET, implementace na půl hodiny a dokonce to funguje :) |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 4. červen 2015, 09:51:43 Předmět: |
|
|
Diky za typ tiez hladam daky steam wrapper. Je zlozite s tym pracovat? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 4. červen 2015, 10:32:16 Předmět: |
|
|
Toto vyzera byt uplne easy a zatial vsetko slape ako ma, dnes idem implementovat ukladanie stavu hry a achievementy, tak potom poviem viacej.
Jedina nevyhoda je, ze vyzaduje verziu Pro. |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 4. červen 2015, 10:36:27 Předmět: |
|
|
Ale tak od verzie 5 funguje aj s personal edition ci? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 4. červen 2015, 11:08:12 Předmět: |
|
|
Takéto pluginy vraj bohužial nie ("Steamworks.NET requires Unity Pro for the plugin functionality"), mám dojem, že som to aj pod personal edition skúšal a nič... |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 4. červen 2015, 11:12:08 Předmět: |
|
|
Heh tak to je dost mrzute. A steam vyzaduje aby hra podporovala ich veci typu archievements atd alebo to nieje nutne? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 4. červen 2015, 12:44:22 Předmět: |
|
|
Achievements su iba doporucene (su v checkliste pred publikovanim hry ako Recommended, spolu s trading cards, podporou anglictiny a ukladanim do cloudu). Ale zakladnu integraciu asi potrebujes vzdy. Ta zaisti, ze pri spusteni tvojej hry bezi aj Steam (ak nie, tak ho to samo nastartuje) a hodi mu tvoje AppID pre statistiky atd. |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 4. červen 2015, 13:34:24 Předmět: |
|
|
Sorac ze trosku odbocim. Ako je to riesenie s ochranou proti kopirovaniu? Ide mi to ze cloud platim podla poctu hracov a nerad by som platil za warez. Ako maju toto vyriesene na steame? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 4. červen 2015, 14:07:59 Předmět: |
|
|
Do té aplikace se vloží kus kódu kterej zajistí, že se to spustí jenom v případě, že běží Steam a user to má v knihovně. Ale samozdřejmě to pude reverzní technikou z toho vyhodit. DRM mi s unity nefungovalo, píšou dokonce že to nepodporují pro .Net |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 4. červen 2015, 14:10:09 Předmět: |
|
|
A ako potom chranite svoje hry pred kopirovanim? Pri single by ma to ak netrapilo ale ten online je problem _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 4. červen 2015, 14:17:36 Předmět: |
|
|
S online nemám zkušenost, jediný co jsem publikoval tak byl single. Ale minimálně bych propletl celou hrou kontrolama na aktivní steam, udělal pár honeypotů - když to někdo bude hackovat tak se mu třeba zamkne hra.
Imho ale když někdo bude chtít, tak to prostě obejde. _________________ Jeden z vývojářů hry Grenade Madness. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|