Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kenvelo
Založen: 27. 03. 2015 Příspěvky: 6
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Darke

Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 15. květen 2015, 23:12:18 Předmět: |
|
|
Asi budu za zm*da ale trochu si rýpnu. Vzhledem k množství tutoriálu na základy cinemy, blenderu, maxu, maya a modelování stolů či židlí, nebylo by lepší, pokud to má být o tvoření předmětů do her a módu, se rovnou zaměřit na moderní workflow? Třeba v prvním díle popsat jak vypadá, tzn z konceptu do high poly, low poly, baking normál a textur... co se teď používá na texturování sic to značně zjednodušuje atd?
Prostě ucelený český tutoriál na téma tvoření moderních assetů? Myslím že něco takového celkem chybí. Samozřejmě je to možno stále ukazovat na jednoduchých objektech jako je stůl.
Vzhledem k rozšíření PBR vysvětlit co to při tvorbě assetů znamená, říkám, hlavně to celkově uvést ať člověk ví co může čekat a k čemu to až povede.
Just my two cents. _________________ www.wtfrontier.com
Twitter |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JC
Založen: 06. 10. 2007 Příspěvky: 137
|
Zaslal: 16. květen 2015, 00:47:40 Předmět: |
|
|
chtělo by to zlepšit kvalitu zvuku |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kenvelo
Založen: 27. 03. 2015 Příspěvky: 6
|
Zaslal: 19. květen 2015, 11:01:21 Předmět: |
|
|
Darke : Určitě ano, s tím kanálem víceméně začínám a postupně přidávám propracovanější modely + texturování.
JC : Zvuk už sem též zlepšil. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ActionARK
Založen: 07. 04. 2015 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 24. květen 2015, 17:46:25 Předmět: |
|
|
Nehnevaj sa ak to poviem ale osobne si myslím, že v Cineme 4D sa moc modely do hier nerobia a lepšie by bolo robit v 3DS maxe alebo v Mayi _________________ V prípade kontaktu písať na tento e-mail: actionarkgames@gmail.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kenvelo
Založen: 27. 03. 2015 Příspěvky: 6
|
Zaslal: 1. červen 2015, 11:45:14 Předmět: |
|
|
Ono je ve finále jedno v čem se dělají. Export do herních formátů umožňuje jak Cinema tak další komerční nástroje pro tvorbu 3D modelů. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ActionARK
Založen: 07. 04. 2015 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 1. červen 2015, 18:39:48 Předmět: |
|
|
Ide o to, že keď hladáš prácu v game industry väčšinou je to 3Ds max na modelovanie, a Maya na animácie iné programy ich nezaujímajú takže velmi ťažko nájdeš robotu, sú engine napr. Cryengine ktoré používajú vlastne formátu a majú pre to exportovacie pluginy ktoré fungujú len s Mayou alebo 3DS maxom, dá sa robiť aj v Cineme do hier ak chce človek byť nezamestnaný. _________________ V prípade kontaktu písať na tento e-mail: actionarkgames@gmail.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|