.[ ČeskéHry.cz ].
Bug Character Controlleru - Unity

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Játro.m



Založen: 01. 02. 2010
Příspěvky: 230

PříspěvekZaslal: 13. červen 2015, 11:25:02    Předmět: Bug Character Controlleru - Unity Odpovědět s citátem

Zdarec,

potýkám se s jedním ošklivým bugem kterej je vidět na tomhle videu:
https://www.youtube.com/embed/qkJdiM9td28

Jde o to, že když jdou proti sobě dva CharacterControllery, tak mi hráči poskakujou nad sebe. Hodnoty v CC jsem ladil do aleluja a nemůžu s tím hnout.

Na pohyb nemá vliv jestli použiju funkci Move, nebo SimpleMove.

Jediný co mě napadlo, tak je forcovat pozici každej frame, ale to není to elegantní řešení který hledám :)

Psát vlasní CC nemá pro mě smysl.
_________________
Jeden z vývojářů hry Grenade Madness.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Játro.m



Založen: 01. 02. 2010
Příspěvky: 230

PříspěvekZaslal: 14. červen 2015, 11:21:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak problém byl mezi židlí a enginem.
Pokud na objekt kterej má Character Controller, přidám dětskej objekt s (!kinematickým!) Rigidbody a BoxColliderem, tak se stává tento problém.

Řešením pro mě bylo nastavit ten collider jenom jako trigger, protože jej používají Raycasty.

Poučení++
_________________
Jeden z vývojářů hry Grenade Madness.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Radis



Založen: 29. 03. 2014
Příspěvky: 235

PříspěvekZaslal: 15. červen 2015, 08:39:18    Předmět: Odpovědět s citátem

A na co potrebujes mit zapnuty character controller na remote hracich?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Játro.m



Založen: 01. 02. 2010
Příspěvky: 230

PříspěvekZaslal: 15. červen 2015, 18:49:30    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:

A na co potrebujes mit zapnuty character controller na remote hracich?


Je tam z důvodu kolize s ostatníma
_________________
Jeden z vývojářů hry Grenade Madness.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Radis



Založen: 29. 03. 2014
Příspěvky: 235

PříspěvekZaslal: 16. červen 2015, 07:53:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Na lokalnim hraci bych nechal CC, na remote hrace bych dal nejaky normalni collider.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Játro.m



Založen: 01. 02. 2010
Příspěvky: 230

PříspěvekZaslal: 16. červen 2015, 08:04:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Zkusim :)
_________________
Jeden z vývojářů hry Grenade Madness.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna