pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 26. červen 2015, 10:50:26 Předmět: Cubemap + mipmaps |
|
|
Zdar!
Neviem sa dopatrat k tomu, aky ma presne memory layout cubemapa (6-slice texture2D array) s mipmapami. Konkretne napriklad 512x512(x6) s 9 mipmapami.
Je to za A)
+Xmip0, -Xmip0, ..., -Zmip0, +Xmip1, ..., -Z mip1, +X mip2, ..., -Zmip2, ..., +Xmip8, ..., -Zmip8
(tj. 000000 111111 ... 888888)
alebo za B)
+Xmip0, +Xmip1, ..., +Xmip8, -Xmip0, ..., -Xmip8, ..., -Zmip0, -Zmip1, ..., -Zmip8?
(tj. 01234578 012345678 ... 012345678)
Nepochybujem, ze na vsetkych modernych platformach (SM 5.0+) je to tak isto a mne sa zda, ze to bude moznost A. Nejak to ale neviem dohladat ani pre D3D11 :O _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|