.[ ČeskéHry.cz ].
Konzultant pro studentské projekty na MFF UK?

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Business, Vedení projektů a týmů
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
kefik



Založen: 03. 08. 2011
Příspěvky: 3
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 4. říjen 2015, 13:33:01    Předmět: Konzultant pro studentské projekty na MFF UK? Odpovědět s citátem

Ahoj, hledám lidi se zkušenostmi s vývojem her (ideálně matadory), kteří mají chuť podpořit mladou generaci game developerů, které chceme vyvchovávat na MFF UK. Studenti budou mít poměrně hodně prostoru v rámci studia na hře pracovat (300 mandayů per projekt), takže se z toho mohou vyloupnout opravdu zajímavé tituly. Představa je, že každý tým (kterých moc nebude, tak 3 +/- 1 per ročník), bude mit jednoho stake-holdera, se kterým budou vývoj konzultovat / který jim bude kecat do vývoje (max. 2x do měsíce). A právě tato osoba by měla mít za sebou nějaké ty herní tutly. Měl by někdo zájem? Začíná se již tento semestr.

http://gamedev.cuni.cz/studium/herni-obory/vyvoj-her-mff-uk/

Pište mi ideálně na mail: gemrot@gamedev.cuni.cz

Díky, Jakub
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 5. říjen 2015, 09:18:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Jen ze zvědavosti: budou ti studenti řešit jen herní část (AI, navigace, logika hry...), nebo jde také o technologii (engine)? Pokud i engine, jakou formou? Pluginy do existujících enginů (jakých?) nebo bude vlastní řešení, ... ?
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kefik



Založen: 03. 08. 2011
Příspěvky: 3
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 6. říjen 2015, 07:21:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky za dotaz. Práce by měla mít dvě fáze. První (1 semestr) bude prototypování, kde se očekává to první (AI, navigace, logika hry). Následně dobré projekty by měly pokračovat a z prototypu začit tvořit alfu/beta (závisí, jak se studenti rozkročí) a zde už velmi pravděpodobně přijde na řadu technologie, v čem a jak. Přičemž studenti by si měli hledat v rámci projektu své magisterské téma, které typicky bude vypadat "napsat vlastní plugin, vylepšit fyzikální simulaci, vlastní shadery, procedurální generování obsahu, AI, ...".
_________________
-- Jakub Gemrot
http://gamedev.cuni.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Business, Vedení projektů a týmů Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna