Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
kefik
Založen: 03. 08. 2011 Příspěvky: 3 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 4. říjen 2015, 13:33:01 Předmět: Konzultant pro studentské projekty na MFF UK? |
|
|
Ahoj, hledám lidi se zkušenostmi s vývojem her (ideálně matadory), kteří mají chuť podpořit mladou generaci game developerů, které chceme vyvchovávat na MFF UK. Studenti budou mít poměrně hodně prostoru v rámci studia na hře pracovat (300 mandayů per projekt), takže se z toho mohou vyloupnout opravdu zajímavé tituly. Představa je, že každý tým (kterých moc nebude, tak 3 +/- 1 per ročník), bude mit jednoho stake-holdera, se kterým budou vývoj konzultovat / který jim bude kecat do vývoje (max. 2x do měsíce). A právě tato osoba by měla mít za sebou nějaké ty herní tutly. Měl by někdo zájem? Začíná se již tento semestr.
http://gamedev.cuni.cz/studium/herni-obory/vyvoj-her-mff-uk/
Pište mi ideálně na mail: gemrot@gamedev.cuni.cz
Díky, Jakub |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 5. říjen 2015, 09:18:15 Předmět: |
|
|
Jen ze zvědavosti: budou ti studenti řešit jen herní část (AI, navigace, logika hry...), nebo jde také o technologii (engine)? Pokud i engine, jakou formou? Pluginy do existujících enginů (jakých?) nebo bude vlastní řešení, ... ? _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
kefik
Založen: 03. 08. 2011 Příspěvky: 3 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 6. říjen 2015, 07:21:49 Předmět: |
|
|
Díky za dotaz. Práce by měla mít dvě fáze. První (1 semestr) bude prototypování, kde se očekává to první (AI, navigace, logika hry). Následně dobré projekty by měly pokračovat a z prototypu začit tvořit alfu/beta (závisí, jak se studenti rozkročí) a zde už velmi pravděpodobně přijde na řadu technologie, v čem a jak. Přičemž studenti by si měli hledat v rámci projektu své magisterské téma, které typicky bude vypadat "napsat vlastní plugin, vylepšit fyzikální simulaci, vlastní shadery, procedurální generování obsahu, AI, ...". _________________ -- Jakub Gemrot
http://gamedev.cuni.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna