Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
kubatp
Založen: 06. 09. 2011 Příspěvky: 13
|
Zaslal: 29. září 2015, 21:02:17 Předmět: Aggressors - 4X tahová strategie |
|
|
Zdravíme všechny fanoušky českých her.
Rádi bychom vám ukázali pár screenshotů z připravované hry Aggressors: Ancient Rome, což je tahová 4X strategie.
K jejím hlavním přednostem patří především resource management, taktické boje, obchod, vnitřní politika státu, ekonomika, diplomacie a samozřejmě strategie jako taková.
Momentálně je hra ve fázi user testování, takže jakékoliv nápady a postřehy velice rádi uvítáme a promyslíme...
Díky moc za všechny postřehy.
Pokud máte zájem se dozvědět víc...
www.aggressors-game.com
www.facebook.com/Aggressorsgame
www.indiedb.com/games/aggressors |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Slappy

Založen: 31. 07. 2009 Příspěvky: 169 Bydliště: Zilina
|
Zaslal: 30. září 2015, 07:26:45 Předmět: |
|
|
Ja som videl tuto hru na Ogre3D fore uz davnejsie a jednoznacne musim povedat, ze vyzera super!
Drzim palce! _________________ Skinovane instalatory pre NSIS a Inno Setup, zdarma pre SK/CZ projekty: www.graphical-installer.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 30. září 2015, 09:19:38 Předmět: |
|
|
Vyzera celkom komplexne drzim palce _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
abuki

Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
kubatp
Založen: 06. 09. 2011 Příspěvky: 13
|
Zaslal: 30. září 2015, 09:56:47 Předmět: |
|
|
Slappy napsal: |
Ja som videl tuto hru na Ogre3D fore uz davnejsie a jednoznacne musim povedat, ze vyzera super!
Drzim palce! |
Slappy, díky moc za podporu!
RS napsal: |
Vyzera celkom komplexne drzim palce |
Díky moc. Je to poměrně komplexní strategie, ale snažíme se držet co nejvíc realističnosti všech jejich pravidel, takže se hra dá poměrně jednoduše pochopit a začít hrát. Zatím je user testing na začátku, ale právě tohle je jedna z věcí, kterou testeři často zmiňují - logika a prolínání se všeho, co se ve hře děje.
abuki napsal: |
Dá se to někde zahrát? Ze screenshotů se dává feedback blbě
Nicméně vypadá to, že na tom někdo odvedl kus práce. |
Zatím bohužel ne. V tuhle chvíli děláme interní user testing a následovat bude interní beta-testování.
Měl jsem na mysli spíš feedback ohledně UI, vzhledu terénu, atd. To je také jedna z věcí, na kterou se teď user testing soustředí.
Díky moc za názory i podporu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
abuki

Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 30. září 2015, 10:51:09 Předmět: |
|
|
Ok. Případně můžete natočit nějaké video, kdybyste chtěli ukázat jak to vypadá "v provozu".
Ještě se zeptám - na první pohled to vypadá jako Civilizace, s civilizací ta hra asi tedy bude i srovnávána.
V čem bude hra shodná nebo naopak odlišující právě od Civilizace? _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kubatp
Založen: 06. 09. 2011 Příspěvky: 13
|
Zaslal: 30. září 2015, 11:53:10 Předmět: |
|
|
abuki napsal: |
Ještě se zeptám - na první pohled to vypadá jako Civilizace, s civilizací ta hra asi tedy bude i srovnávána.
V čem bude hra shodná nebo naopak odlišující právě od Civilizace? |
Vzhled je rozhodně inspirován Civilizací, ale i jinými strategiemi. Pravidla jsou ale podstatně jiná a i samotný pocit ze hry je dost jiný (dle user testerů).
Především je to rozdíl ve vnímání státu jako takového. V Civilizaci jsou to pouze a jenom města (centra všeho), o která jde. Tady jsou města jen jedním z typů jednotek, které něco potřebují a něco vyrábí. Doly, ale i průmyslové části státu mohou být jinde než města a jsou na nich nezávislé.
Mnohem širší práce se zdroji. Za všechno se platí a to různými typy zdrojů. Různé zdroje mají různou funkci (např. při nedostatku jidlá dochází ke hladomoru, vylidňování měst a bouření lidu).
Široce rozvinutý obchod. Obchoduje se vždy množina zdrojů za jinou množinu zdrojů. Měnit lze prakticky cokoliv. Je třeba mít tzv. obchodní trasy (které ve hře kopírují historické obchodní cesty). Čím delší a nebezpečnější trasa je, tím větší režie obchodu.
Taktická stránka hry - množství pravidel, které dělají z bojů taktickou záležitost. K nejdůležitějším patří - výhodné pozice na určitých polích a typech terénů, řeky a mosty (skvělé obranné místo za řekou), různé typy jednotek mají různý účinek proti jiným typům jednotek a nakonec rozšíření jednotek (zkušenosti získané v boji), které podstatně mění chování jednotky.
Vnitřní politika - hráč nemá nepřátele jen venku, ale zároveň musí dávat pozor na to, aby se mu nebouřili lidé i v jeho státě. Na to má vliv strach lidí z nepřátel, blízkost k hranicím, dostatek zdrojů, úspěchy na frontách, přítomnost vojsk ve městech, atd. V případě nespokojenosti dochází k nepokojům, vytváření vzbouřeneckých jednotek, případně k občanské válce.
Ekonomika - hráč se musí snažit co nejvíce zvýšit objem zdrojů, které má a produkuje, aby mohl více stavět a rychleji se rozvíjet. To souvísí se stavbou budov, cest, měst, ale i rozšiřování měst a budov.
Diplomacie se snaží rozvinout termín "aliance". Ta může mít až deset různých "podsmluv", kde každá umožňuje spolupráci na jiné úrovni. Podsmlouvy na sobě vzájemně nezávisí, takže každá aliance může být jiná - ušitá na míru.
Morálka armády (esprit de corps) - Morálka armády je ovlivněna úspěchy a neúspěchy proti danému nepříteli. Čím nižší je morálka, tím těžší je situaci zvrátit. Morálku lze opětovně zvýšit několika způsoby jako je propaganda, proslovy, zkoumaní taktiky a další.
Doufám, že to jako výčet stačí. Je toho víc, ale toto jsou asi ty nejdůležitější body, na které cílíme. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 30. září 2015, 18:24:30 Předmět: |
|
|
konecne nieco co si zahram aj ja
UI vyzera dobre, teren obstojne ...viac o terene by napovedalo video...
k nicomu inemu sa nic povedat neda.
Uz sa tesim  _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 2. říjen 2015, 16:40:49 Předmět: |
|
|
Hmm, pánové.. čest práci máte dalšího pekelného a zarytého hráče  _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kubatp
Založen: 06. 09. 2011 Příspěvky: 13
|
Zaslal: 5. říjen 2015, 18:19:42 Předmět: |
|
|
DespeRadoX napsal: |
UI vyzera dobre, teren obstojne ...viac o terene by napovedalo video... |
Určitě sem dám link na trailer nebo gameplay video, jak ho budeme mít.
DespeRadoX napsal: |
k nicomu inemu sa nic povedat neda. |
Jasně, já jsem se přesně na tohle ptal - jak vypadá UI a terén
Reniezs napsal: |
Hmm, pánové.. čest práci máte dalšího pekelného a zarytého hráče  |
DespeRadoX napsal: |
Uz sa tesim  |
Díky moc. Zachovejte nám přízeň a my se budeme snažit hru dokončit, tak rychle, jak to jen bude možné |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kubatp
Založen: 06. 09. 2011 Příspěvky: 13
|
Zaslal: 12. červenec 2017, 20:20:42 Předmět: |
|
|
Pro ty, kdo sledují projekt Aggressors:Ancient Rome - vývoj stále pokračuje!
V tuto chvíli probíhá nová série user testů a vypadá to velice dobře!
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Slappy

Založen: 31. 07. 2009 Příspěvky: 169 Bydliště: Zilina
|
Zaslal: 10. listopad 2017, 13:35:13 Předmět: |
|
|
Je to este stale na Ogre engine? _________________ Skinovane instalatory pre NSIS a Inno Setup, zdarma pre SK/CZ projekty: www.graphical-installer.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Peto

Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Košice
|
Zaslal: 11. listopad 2017, 20:55:08 Předmět: |
|
|
Fakt vyzera to pekne, aj sa mi paci ze to nieje iba klon civilizacie ale ze mate vlastne napady! Super! Turn base sice neoblubujem, teda vobec, ale tak Civilizacia je fakticky jedina hra ktoru som bol ochotny hrat turn base, takze verim ze si zahram Aj graficky to je pekne, ale este som zvedavy na to video, cim skor by ste ho mali doplnit
Inak, par postrehov, len drobnych rad Mali by ste napisat niekde ze aka platforma teda je mi jasne ze PS4 to asi nebude ale chvilu som vahal ci to nieje webovka.. teda vlastne neviem je to PC (Steam, vlastny shop?) alebo webovka? hlavne by uzivatelia mohli vahat kvoli tej registracii v pravo hore.. Tiez info o hre by som predelil nejakymi napismi skor ako jeden blok textu, idealne doplnit aj o nejaku grafiku tie napisy.
Vela zdaru! _________________ Code or die!
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kubatp
Založen: 06. 09. 2011 Příspěvky: 13
|
Zaslal: 14. listopad 2017, 16:39:20 Předmět: |
|
|
Slappy napsal: |
Je to este stale na Ogre engine? |
Stále na OGRE. Do releasu se to určitě nezmění |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kubatp
Založen: 06. 09. 2011 Příspěvky: 13
|
Zaslal: 14. listopad 2017, 16:46:08 Předmět: |
|
|
Peto napsal: |
Civilizacia je fakticky jedina hra ktoru som bol ochotny hrat turn base, takze verim ze si zahram  |
Jestli se Ti libí Civilizace, tak si rozhodně tuhle hru užiješ. Není to v žádném případě klon a dokonce to spíš někteří testeři spíš přirovnávají k Rome Total War, ale hráči Civilizace si hru hodně rychle osvojí a jen tak neodsednou:)
Peto napsal: |
Aj graficky to je pekne, ale este som zvedavy na to video, cim skor by ste ho mali doplnit  |
My jsme teď úspěšně absolvovali dvouměsíční alpha testing a připravujeme se pomalu na beta testing, takže na tvoření videa zatím nebyl čas, ale počínaje betou se začnou tvořit i videa, tak prosíme ještě o chvilku strpení
Peto napsal: |
Mali by ste napisat niekde ze aka platforma teda je mi jasne ze PS4 to asi nebude ale chvilu som vahal ci to nieje webovka.. teda vlastne neviem je to PC (Steam, vlastny shop?) alebo webovka? |
Zdá se mi, že to někde určitě je, ale jinak je to PC-Win hra a bude samozřejmě na Steamu.
Peto napsal: |
hlavne by uzivatelia mohli vahat kvoli tej registracii v pravo hore.. |
Registrace není nutná, asi pak několik registrovaných odměníme hrou zdarma, ale to je zatím čistě neoficiální  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|