.[ ČeskéHry.cz ].
Unity3D nastavení kvality pro přehrávané video

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 273

PříspěvekZaslal: 2. říjen 2015, 16:52:23    Předmět: Unity3D nastavení kvality pro přehrávané video Odpovědět s citátem

Ahoj chlapi, tak sem si napsal kod pro přehrávaní videa v pozadí ale mam trochu problém.. Zjistil sem že QuickTime video jaksi i na ploše "degeneruje" takže kvalita je opravdu nevalná.. Jedním slovem "Hnus velebnosti". Video má velikost normalně cca 33 MB ale v unity se zcvrkne na nějakych 1.5MB a z krasneho rozlišení 1920 x 1080 je najednou 720 x 576. Programovat se teprve učím "ještě že jsou chytré programky a unity ma skvělou wiki databazi", je možné že tam najdete i nějaké chybky. Můj první kód byl mraky errorů a warningů Embarassed díky za radu Smile

Obrázek:



Kód:

kód:
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class video : MonoBehaviour {
   void Start () {

      MovieTexture movie = GetComponent<Renderer>().material.mainTexture as MovieTexture;
      movie.Play ();
      movie.loop = true;

   }

   void Update () {
   
   }
}

_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
abuki



Založen: 31. 07. 2012
Příspěvky: 507
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 2. říjen 2015, 17:34:38    Předmět: Odpovědět s citátem

Není to špatnou konverzí videa?
Jaký jsi měl zdroj a jak si z toho dělal video do projektu?
Fakt ti to rozlišení sráží Unity? Neni nižší už před importem?
_________________
Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 273

PříspěvekZaslal: 2. říjen 2015, 17:57:11    Předmět: Odpovědět s citátem

abuki napsal:
Není to špatnou konverzí videa?
Jaký jsi měl zdroj a jak si z toho dělal video do projektu?
Fakt ti to rozlišení sráží Unity? Neni nižší už před importem?


Vytvořil sem videjko jak to vypada. Na googlu sem pravě četl že to může byt XVidem a že jej nemam nastaven na QuickPlayer ale když zapnu pravě VLC tak kvalita je prima. Takže, pokud by v takovem připadě to byla pravda, tak kdo by neměl XVid, tak by měl škaredou kvalitu videa. Snad to pujde vyřešit ale i jinym způsobem.

Video: http://sendvid.com/ki62iz8w
_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
abuki



Založen: 31. 07. 2012
Příspěvky: 507
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 2. říjen 2015, 18:14:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Úplně nerozumím tomu, co vymýšlíš, ale nejlepší je převést si video do kodeku h.264, normálně ve full HD.
Když to budeš mít v H.264 Baseline Profile Level 3.0 video, tak ti to pak pujde přehrávat i na mobilech.
viz:
http://docs.unity3d.com/Manual/class-MovieTexture.html
http://docs.unity3d.com/ScriptReference/Handheld.PlayFullScreenMovie.html (to že píšou rozlišení max 640x480 je asi pro nějaký starý zařízení, může být i vís)

xvid bych vůbec nepoužíval.
_________________
Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 273

PříspěvekZaslal: 2. říjen 2015, 18:35:34    Předmět: Odpovědět s citátem

No, snažím právě nějak udělat aby když zapneš hru, tak bylo menu a za menu běželo to videjko v loopu stále dokola. Je možné, že jsem teda uvízl na mrtvém bodě a musím zvolit zcela jinou cestu? Pokusím se ještě najít nějaký soft, který mi to překonvertuje na tebou zmíněné parametry. Co sem kdysi zkoušel, tak byl pak vždy problém s kvalitou překonvertovaného videa. Měl bys nějaký tip na dobry konvertor? Děkuji
_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
abuki



Založen: 31. 07. 2012
Příspěvky: 507
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 2. říjen 2015, 18:40:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Já na tohle používám Adobe Media Encoder, dá se tam všechno krásně nastavit a funguje parádně. Dřív jsem konverze dělal v nějakejch podivnejch free softech, ale to bylo peklo.

EDIT: v případě že to video v něčem stříháš tak nastav požadovaný formát už při exportu.
_________________
Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 273

PříspěvekZaslal: 2. říjen 2015, 20:58:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak sem to vyřešil.. nakonec trochu jinak, musel sem video překonvertovat v jednom free programu "pro test" na format .OGG, který Unity akceptuje bez nějakych dalšich softů.. a kvalita je vynikajici. Nyní jen musím sečkat na převod videa od zdroje a aspoň aby mělo minimalně 100MB kvůli kvalitě. Ale i tak moc díky Smile Třeba se to tu bude hodit i někomu jinemu až bude řešit videa Smile
_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 2. říjen 2015, 22:03:38    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud tvá hra má běžet i na mobilech a tabletech, tak stejně budeš muset jít do h264 (a příslušný profil). Tvůj OGG ti dekóduje softwarově (neexistuje HW akcelerace), což na desktopu nemá vliv na výkon/baterii, takže to nevidíš.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
abuki



Založen: 31. 07. 2012
Příspěvky: 507
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 2. říjen 2015, 23:55:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Na mobilech ale vlastě nepustí to video v pozadí.
Handheld.playfullscreenmovie hraje vždy přes celou obrazovku a nejde kontrolovat co se děje.
To by se muselo udělat ještě nějak jinak.
_________________
Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 273

PříspěvekZaslal: 3. říjen 2015, 09:11:23    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahha, takže nejlepší varianta je teda využít formátu .mp4 "h.264" aby to běželo hardwarově a nebralo z SW. Jestli to chápu správně? Ano, rad bych časem udělal export do Androidu. Díval sem se že i oni opravdu doporučují h.264 format - http://docs.unity3d.com/Manual/class-MovieTexture.html, je to docela škoda ale musim to teda udělat podle standardu Smile

PS: zkusil sem udělat test export do mp4 "h.264" a jede to pěkně.
_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna