Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 2. říjen 2015, 16:52:23 Předmět: Unity3D nastavení kvality pro přehrávané video |
|
|
Ahoj chlapi, tak sem si napsal kod pro přehrávaní videa v pozadí ale mam trochu problém.. Zjistil sem že QuickTime video jaksi i na ploše "degeneruje" takže kvalita je opravdu nevalná.. Jedním slovem "Hnus velebnosti". Video má velikost normalně cca 33 MB ale v unity se zcvrkne na nějakych 1.5MB a z krasneho rozlišení 1920 x 1080 je najednou 720 x 576. Programovat se teprve učím "ještě že jsou chytré programky a unity ma skvělou wiki databazi", je možné že tam najdete i nějaké chybky. Můj první kód byl mraky errorů a warningů díky za radu
Obrázek:
Kód:
kód: |
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class video : MonoBehaviour {
void Start () {
MovieTexture movie = GetComponent<Renderer>().material.mainTexture as MovieTexture;
movie.Play ();
movie.loop = true;
}
void Update () {
}
} |
_________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 2. říjen 2015, 17:34:38 Předmět: |
|
|
Není to špatnou konverzí videa?
Jaký jsi měl zdroj a jak si z toho dělal video do projektu?
Fakt ti to rozlišení sráží Unity? Neni nižší už před importem? _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 2. říjen 2015, 17:57:11 Předmět: |
|
|
abuki napsal: |
Není to špatnou konverzí videa?
Jaký jsi měl zdroj a jak si z toho dělal video do projektu?
Fakt ti to rozlišení sráží Unity? Neni nižší už před importem? |
Vytvořil sem videjko jak to vypada. Na googlu sem pravě četl že to může byt XVidem a že jej nemam nastaven na QuickPlayer ale když zapnu pravě VLC tak kvalita je prima. Takže, pokud by v takovem připadě to byla pravda, tak kdo by neměl XVid, tak by měl škaredou kvalitu videa. Snad to pujde vyřešit ale i jinym způsobem.
Video: http://sendvid.com/ki62iz8w _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 2. říjen 2015, 18:35:34 Předmět: |
|
|
No, snažím právě nějak udělat aby když zapneš hru, tak bylo menu a za menu běželo to videjko v loopu stále dokola. Je možné, že jsem teda uvízl na mrtvém bodě a musím zvolit zcela jinou cestu? Pokusím se ještě najít nějaký soft, který mi to překonvertuje na tebou zmíněné parametry. Co sem kdysi zkoušel, tak byl pak vždy problém s kvalitou překonvertovaného videa. Měl bys nějaký tip na dobry konvertor? Děkuji _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 2. říjen 2015, 18:40:46 Předmět: |
|
|
Já na tohle používám Adobe Media Encoder, dá se tam všechno krásně nastavit a funguje parádně. Dřív jsem konverze dělal v nějakejch podivnejch free softech, ale to bylo peklo.
EDIT: v případě že to video v něčem stříháš tak nastav požadovaný formát už při exportu. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 2. říjen 2015, 20:58:20 Předmět: |
|
|
Tak sem to vyřešil.. nakonec trochu jinak, musel sem video překonvertovat v jednom free programu "pro test" na format .OGG, který Unity akceptuje bez nějakych dalšich softů.. a kvalita je vynikajici. Nyní jen musím sečkat na převod videa od zdroje a aspoň aby mělo minimalně 100MB kvůli kvalitě. Ale i tak moc díky Třeba se to tu bude hodit i někomu jinemu až bude řešit videa _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 2. říjen 2015, 22:03:38 Předmět: |
|
|
Pokud tvá hra má běžet i na mobilech a tabletech, tak stejně budeš muset jít do h264 (a příslušný profil). Tvůj OGG ti dekóduje softwarově (neexistuje HW akcelerace), což na desktopu nemá vliv na výkon/baterii, takže to nevidíš. |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 2. říjen 2015, 23:55:04 Předmět: |
|
|
Na mobilech ale vlastě nepustí to video v pozadí.
Handheld.playfullscreenmovie hraje vždy přes celou obrazovku a nejde kontrolovat co se děje.
To by se muselo udělat ještě nějak jinak. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 3. říjen 2015, 09:11:23 Předmět: |
|
|
Ahha, takže nejlepší varianta je teda využít formátu .mp4 "h.264" aby to běželo hardwarově a nebralo z SW. Jestli to chápu správně? Ano, rad bych časem udělal export do Androidu. Díval sem se že i oni opravdu doporučují h.264 format - http://docs.unity3d.com/Manual/class-MovieTexture.html, je to docela škoda ale musim to teda udělat podle standardu
PS: zkusil sem udělat test export do mp4 "h.264" a jede to pěkně. _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|