.[ ČeskéHry.cz ].
soubor .x, DirectX

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Maxcz



Založen: 02. 12. 2007
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: 2. prosinec 2007, 10:49:19    Předmět: soubor .x, DirectX Odpovědět s citátem

Jsem teprve zacatecnik v directx a mam jeden dotaz
Soubor .x je psan v bloku, nebo ho lze vytvorit v neakem grafickem programu, jako Blender nebo Maya a pak ho jen exportovat do toho.x
Moc tomu nerozumim a kdystak mi poslete odkaz, kde si o vytvareni toho souboru muzu neco precist
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 2. prosinec 2007, 10:57:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Dá se exportovat z 3D modelovacích programů. Buď ho podporují přímo, nebo se do nich dá doinstalovat plugin na ukládání do .x.
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Maxcz



Založen: 02. 12. 2007
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: 2. prosinec 2007, 14:27:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Aha
Tak diky, ja mam doma Cinemu 4D, tak to musim neak skusit
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 2. prosinec 2007, 17:21:03    Předmět: Re: soubor .x, DirectX Odpovědět s citátem

Maxcz napsal:
Soubor .x je psan v bloku

Soubor .x těžko napíšeš ručně, když ten soubor může být textový nebo binární a i v tom textovém souboru narazíš na pseudo-binární podobu dat (třeba struktura FVFData).
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
krkovicka



Založen: 24. 11. 2007
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: 4. prosinec 2007, 11:58:45    Předmět: Odpovědět s citátem

taky jsem to zrovna potreboval do semestralky, pouzil jsem 3DS max 2008 + panda pluggin pro export do .x
Strukturu pro .x model, jsem odvodil z tutorialu na riemers.net
http://www.riemers.net/eng/Tutorials/XNA/Csharp/Series2/Loading_the_floorplan.php
http://www.riemers.net/eng/Tutorials/XNA/Csharp/Series2/Loading_a_Model.php
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna