Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Bibo
Založen: 08. 01. 2016 Příspěvky: 2
|
Zaslal: 8. leden 2016, 10:22:36 Předmět: [FREE][Android][iOS] DiamondTrap |
|
|
Vytvořil jsem jednoduchou hru, ve které se snažíte dostat padající diamanty z bludiště do vozíku v dolní části obrazovky. Pokud do něj dostane dostatečné množství, tak dokončíte level a můžete se přesunout na další.
Hra byla vytvořena jako součást diplomové práce a budu rád za každé stažení a i recenzi či komentář. Je to můj první pokus, tak prosím buďte mírnější Děkuji
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.mixedapps.DiamondTrap
App Store: https://itunes.apple.com/app/id1072460310
QR pro obě platformy:
Website: www.diamondtrap.com
Naposledy upravil Bibo dne 14. leden 2016, 11:08:36, celkově upraveno 2 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 9. leden 2016, 09:55:07 Předmět: |
|
|
Není to špatné. Líbí se mi, že tam máš hudbu, ale chtělo by to i zvuky.
V textu potom sjednotit vykání a tykání (dokončil jsi | váš čas | ztratil jste...; a u toho času dát mezeru před symbol "s")
Ve třetím levelu se mi při vyšší rychlosti diamantů stalo, že proskočily až do zdi a byly tam. Při další rotaci zase vyskočily. Asi by to chtělo snížit krok ve fyzikální simulaci (používáš fixed update?). |
|
Návrat nahoru |
|
|
Bibo
Založen: 08. 01. 2016 Příspěvky: 2
|
Zaslal: 14. leden 2016, 11:14:42 Předmět: |
|
|
Mem: Díky za komentář. Přemýšlel jsem, že bych přidal nějaké zvuky, ale nechtěl jsem to přehánět. Myslíš třeba pokud se člověku podaří vyhrát nebo prohrát úroveň, tak podle toho přehrát zvuk? Nebo třeba i přidat na tlačítka zvuky, čim na diamanty pokud se valí? Zase aby tam nebylo těch zvuků moc. Jinak tykání a vykání sjednotím. To bude v další aktualizaci.
Jinak k té fyzice, tak s tím problémem jsem se potýkal, ale nevím si s ním rady, jak ho spravit. Collidery mám nastaveny v Editoru a stejně tak Rigidbody apod. Ve skriptu pak nedělám nic, takže FixedUpdate nepoužívám. Zkusil jsem si v Project Settings -> Time pohrát s nastavením Fixed Timestep a nastavit na nižší hodnotu a pomohlo to. Ovšem bylo to pak pomalejší a zasekávalo se to, tak jsem to vrátil. Nedokál by si mi s tím poradit? Díky
P.s.: Aplikace byla taktéž schválena pro iOS, tak už i uživatelů iPhonů a iPadů si ji mohou stahovat |
|
Návrat nahoru |
|
|
rluks
Založen: 19. 09. 2013 Příspěvky: 27
|
Zaslal: 14. leden 2016, 20:45:12 Předmět: |
|
|
A jak probíhala diplomka? Vidím, že hra na google.play je od mixedapps.cz. Jednalo se o pracovní stáž spojenou s DP?
Co se týče colliderů, tak zkus nahradit složitý MeshCollider jednodušším. _________________ Twitter | Web | LinkedIn |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna