Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Master
Založen: 28. 08. 2007 Příspěvky: 35
|
Zaslal: 31. prosinec 2007, 13:34:16 Předmět: Trackball problem |
|
|
Zdravim.Mam problem s implementaci trackballu.Snazil sem se najit nejakou jiz udelanou tridu pro praci s trackballem a jedine co sem nasel je:
kód: |
http://developer.apple.com/samplecode/CocoaGL/listing12.html
|
Ovsem mam s ni 2 problemy.
1, Prehozene osy(kdyz taham mys dolu,model rotuje nahoru)
2, Kdyz prestanu tahat a zacnu znova,model se v rotaci vyresetuje na puvodni natoceni.
Mam metody OnMouseUp/Down/Move:
A v nich podle odkazu vyse kod:
kód: |
void OnMouseDown(int x,int y){
mouseState = MOUSE_DOWN;
startTrackball(x,y,0,0,640,480);
}
void OnMouseUp(int x,int y){
mouseState = MOUSE_UP;
}
void OnMouseDrag(int x,int y){
rollToTrackball(x,y,rot);
}
|
Poradi mi nekdo v cem mam chybi popripade poskytne uz nejakou hotovou tridu trackaballu?
Diky za pomoc |
|
Návrat nahoru |
|
|
MePHyst0
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: SVK/CZK
|
Zaslal: 31. prosinec 2007, 22:38:41 Předmět: |
|
|
prohozena Y : permutuj znamienka, skus tej fcii posla height-y namiesto toho co teraz, alebo skus odstranit minus na riadku
rot[2] = -gStartPtTrackball[0] * gEndPtTrackball[2] + gStartPtTrackball[2] * gEndPtTrackball[0]; atd
reset: to co vrati ta fcia je delta, tzn ze musis mat nejaky temp quat alebo maticu ku ktorej budes furt prinasobovat to co vrati trackball(ten temp ale napl iba pri mousedown) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Master
Založen: 28. 08. 2007 Příspěvky: 35
|
Zaslal: 1. leden 2008, 11:34:00 Předmět: |
|
|
Dik,prezkousim to. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna