.[ ČeskéHry.cz ].
Zvuky - zdroje

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hudba / Zvuk
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 20. prosinec 2007, 20:17:03    Předmět: Zvuky - zdroje Odpovědět s citátem

Neznáte nějaké osvědčené weby s free zvuky? (Nějaká obdoba cgtextures.com). Momentálně mě nejvíc zajímají zvuky motorů aut apod. Můžou být ale i jiné. Nebo klidně rozveďte, kde a jak získáváte zvuky (jak jsem zjistil, kvalitní nahrávání není zrovna jednoduché).
Díky,
frca
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
yellowzelo



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 16

PříspěvekZaslal: 20. prosinec 2007, 22:37:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Vyhladavac zvukových súborov:
http://www.findsounds.com

Audio subory su v nom aj pekne usporiadane podla kategorii:
http://www.findsounds.com/types.html
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 21. prosinec 2007, 10:38:46    Předmět: Odpovědět s citátem

tady http://freesound.iua.upf.edu/index.php najdeš celkem hodně zvuků, dá se to použít, ale s motorama je to svízel.

Na motor potřebuješ kvalitní smyčku, tzn. musíš najít zvuk, ve kterým motor drží několik sekund stejný otáčky a nemění pozici vůči mikrofonu. Když sem hledal některý zvuky motorů do Aquadelic GT (ovšem asi 2/3 mám od zvukaře), použil sem i YouTube, odkud sem to stáhl přes Vixy.net. Pro zajímavost, máme ve hře letadlo, který je přesně udělaný podle legendárního hydroplánu DHC-2 Beaver. Kde sehnat jeho zvuk? Jedině na YouTube.

EDIT: samozřejmě to chce pohrát si pak se šumem, ale pokud nemáš k dispozici drahou databanku zvuků, nemáš moc jiných možností
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Amorph



Založen: 06. 09. 2007
Příspěvky: 68

PříspěvekZaslal: 21. prosinec 2007, 17:42:18    Předmět: Odpovědět s citátem

tady je dalsi docela hezkej archiv http://www.soundsnap.com/browse
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 21. prosinec 2007, 23:20:34    Předmět: Odpovědět s citátem

Zkoumali jste někdo detailně licenci předchozího webu? Dá se tam vzít zvuk a použít, nebo je potřeba ještě něco (např. uvést odkaz na jejich web nebo něco takového, né že by to byl problém, ale je dobré vědět, co přesně požadují)? Nerad bych něco přehlédl. Zajímalo by mě to i u toho freesoundu. Díky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
prost



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 109
Bydliště: cvut fel, stm

PříspěvekZaslal: 22. prosinec 2007, 12:26:52    Předmět: Odpovědět s citátem

ohledne freesound to tady vsechno mas sepsane.

btw, ze by tu bylo par odkazu vhodnych pro zapis do wiki ceskych her?
_________________
BbB
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 25. prosinec 2007, 17:26:27    Předmět: Odpovědět s citátem

]semo[ napsal:
Na motor potřebuješ kvalitní smyčku, tzn. musíš najít zvuk, ve kterým motor drží několik sekund stejný otáčky a nemění pozici vůči mikrofonu.


Není nějaký program, který by výšku tónu ve zvukovém souboru srovnal na stabilní úroveň? (Např. tam, kde by byl vyšší, by se protáhl čas.)
Vpodstatě by stačilo vzít nejintenzivnější frekvenci ze spektra pro každé okno wave (třeba po 100 ms) a podle jejich grafu změnit rychlost pro daný sampl.
Není nějaký program, který by tuto šílenou operaci zvládl?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 26. prosinec 2007, 14:33:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Bohužel o ničem nevím, ale nepídil sem se po tom. Použili sme CoolEditPro (nyní se to už menuje Adobe Audition) je to k dispozici ve 30ti dením trialu, takže lecos stihneš. Naučit se v tom je lehký.
Ty operace co popisuješ se tam dají udělat "ručně". Bohužel je ale základem vždycky dobře nahranej zvuk, jinak se kouzlí těžko - i když máš možnost měnit výšku tónu v průběhu času (křivkou), všelijak to natahovat a zkracovat, přibasovat, odšumnět a podobně.
Další možnost je udělat CrossFade smyčku (konce se prolínají), ale ta většinou nezní moc pěkně. Nicméně i ta se může podařit.

citace:
Vpodstatě by stačilo vzít nejintenzivnější frekvenci ze spektra pro každé okno wave (třeba po 100 ms) a podle jejich grafu změnit rychlost pro daný sampl.


Myslím, že tak jednoduchý by to zase nebylo, v motoru vzniká spoustu zvuků některý mohou být stejně výrazný (co já vím...třeba když má motor více válců, nebo tak něco). Teď sem se díval a ta křivka u motru - vypadá celkem hustě, těžko by se chytala automatika.

_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hudba / Zvuk Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna