Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Fiola
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 18. prosinec 2007, 19:00:26 Předmět: Dragonwave: The Fio winter story |
|
|
Dragonwave: Fiův zimní příběh
Dragonwave: the Fio winter story
Jménem celého týmu FiolaSoft je mi ctí vám oficiálně oznámit naší novou připravovanou hru Dragonwave, která se účastní zimní soutěže s Yoyogames.com
Především bych chtěl říci, že na vývoji této hry jsme začali teprva 1.12. Takže to máme dost napnutý, proto jsem se dostal k napsání tohoto threadu až ve chvíli, kdy Seeker po mě opravuje chyby ve zdrojáku . Takže než mi to pošle, trochu vám řeknu na co se můžete těšit a co od hry čekat.
O co jde?
Dragonwave s podtitulem "the Fio winter story" je čistokrevná plošinovka ze staré školy. Na první pohled vám po spuštění a zahrání prvního levelu připomene stylem grafiky Commander Keena 4, ovládáním Jazz JackRabbit 2 a hratelnými prvky Croc: The Legend of the Gobbos. To jsou tři hlavní náměty, odkud jsme čerpali po celou dobu inspiraci s tím, že vsázíme na to, že styl, který jsme si vybrali je natolik dobrý, že zaujme a že je dost hratelný, stejně jako předlohy.
Nečekejte ovšem lacinou kopii se změněnou grafikou. Doufáme, že vás překvapíme především i novými prvky a hlavně nic není zkopírováno tak, že by bylo jasně poznat o jaké předlohy vlastně jde.
Příběh
Za okny sněží a zdá se, že jakmile za pár minut vysvitne slunce, bude to krásný předštědrovečerní den. Před samotným ránem se ovšem stane zvláštní věc! V jednom domečku ve vysokých horách zrovinka spinká dráček Fio a znenadání ho někdo unáší. Po tomto šoku, kdy svázaný Fio je unášen v pytli nedokáže pochopit proč se tak stalo. Proč by ho někdo chtěl unést? Rozhodne se tedy z pytle utéct a to udělá jednoduše, propálí si cestu ven svým mocným plamínkem. Poté se vydává na cestu zpět domů - neví ovšem kde je, takže začíná velká výprava nejen za hledáním cesty domů, ale také nových přátel a překonání nepřátel.
Při tvorbě tohoto příběhu jsme především vsadili na jednoduchost. Moc originality tedy příběh neposbíral. Ale svůj účel plní. Dává to také možnost pro několik vtipných narážek a dialogů.
Specifikace vlastností
Co tedy bude umět všechno Fio? Budete s ním moci skákat, běhat, šplhat, ručkovat, klouzat se, pálit oheň, kopat do stran, používat ocas k boji, používat dupnutí pro rozrážení beden a nepřátel, dvojskoky a možná i bonusově řvát (nechte se překvapit co to je řvaní , snad to stihnem ).
Samozřejmě ale všechny vlastnosti nezískáte hned. Do hry jsme zabudovali systém upgrade coinů - je tedy nutné najít speciální korunky, abyste se naučili novou dovednost a tu mohli dále používat.
Jakmile se naučíte pálit oheň, můžete začít získávat Fire Coiny, ty již nejsou stabilní. Ale zvyšují úroveň plamenů. Na prvním stupni je to jeden malý plamínek, na posledním stupni, dost slušná metla ohnivých koulí.
Realizace
Celá hra bude vydána nejprve jako "soutěžní verze" v angličtině. Teprve o pár dní později se češi dočkají češtiny. Kdo četl blog týmu FS, tak se tam mohl několikrát dočíst o Dragonwave již dříve a taky se mohl dočíst, že jsme plánovali udělat přepínání jazyků přímo ve hře.
Upřímně - časově to nestíhám. Takže rozhodně se nemusíte bát. Název Dragonwave zůstane anglický, ale The fio winter story bude samozřejmě "Fiův zimní příběh".
Osobně jsem zvolil řešení anglického názvu především kvůli tomu, že to je Yoyogames Competition, tudíž vyžadují angličtinu, a osobně si myslím, že stačí, když v dialozích občas nějaké české slůvko zazní.
Například, když máte dialog:
Tučňák: "What are you doing here?"
Fio: "nothing, who are you?"
Tučňák: "I am the mega super dooper looper Penguin. And must destroy you!"
Fio: "Why?"
Tučňák: "Becouse, you are dragon!"
Fio: "Aha..."
Chápu, nijak vás to neodbourá . Ale to ani není účelem.
Na co se těšit:
- 4 rozsáhlé levely plné tajných chodeb i zapeklitých nepřátel
- 2 pěkně zlý bossové, jež se snaží Fiovi překazit cestu
- Malý RPG systém vylepšování prvků Fia a učení nových dovedností na základě postupu ve hře
- Vychytávky v podobě logických miniher - typu: výtahy apod.
- Zajímavý příběh
- PixelArt grafiku
- Určitě i na množství bugů, ale žádné by vám neměli znemožnit hru dohrát . (například se nikde nezaseknete do zdi, apod)
Screenshoty:
- novější
- starší obrázky
- zde najdete koncept-art - tedy první návrh, toho, jak by to mělo fungovat
Download:
Soutěžní verze vychází 23.12. přesně v 00:00. Překlad soutěžní verze do češtiny vyjde pár dní potom - nechce se mi to slibovat, páč potřebujeme taky oddych. Ale určitě do konce roku se dočkáte . Samozřejmě již třeba s upravenými bugy, které nestihneme do vydání opravit.
Držte nám palce! Děkujeme všem našim fanouškům a taky podpory, kterou od leckterých vnímáme, moc nás těší a posiluje programovat více a více! (viď jojo?; ps: díky! ).
Pro více informací sledujte blog týmu FiolaSoft nebo přímo portál FiolaSoft na http://www.fiolasoft.cz . _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 18. prosinec 2007, 19:33:16 Předmět: |
|
|
Vypadá to pěkně. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fiola
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 18. prosinec 2007, 19:46:11 Předmět: |
|
|
Quiark napsal: |
Vypadá to pěkně. |
Díky ... _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vozka
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 19. prosinec 2007, 15:24:03 Předmět: |
|
|
To jsem chtěl taky poznamenat - jezírko úplně postrádá perspektivu, s tím by se mělo něco udělat .
Jinak ale docela pěkné, jen ty levely vypadají tak trochu prázdně |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 19. prosinec 2007, 15:49:16 Předmět: |
|
|
Vypadá to roztomile, jen by to chtělo dotáhnout grafiku těch tiles, bylo to myslím vytýkáno i u PacIna (sorry jestli to nepíšu správně), opakující se jeden tile působí dost blbě, kdyby tam byla nějaká i drobná obměna (třeba další 2 verze jednoho tile a z nich udělané menší oblasti, semtam frknout náhodný), dost by to tomu pomohlo
Ta perspektiva je vlastně Prince of Persie, teď jsem si to vybavil, když jsme se o něm bavili na IRC ohledně remaku pro PDA, a vyhrabal jsem náš starý projekt Mlatu, Prcku
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Fiola
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 19. prosinec 2007, 20:22:18 Předmět: |
|
|
Vozka napsal: |
To jsem chtěl taky poznamenat - jezírko úplně postrádá perspektivu, s tím by se mělo něco udělat .
Jinak ale docela pěkné, jen ty levely vypadají tak trochu prázdně |
Možná to bude tím, že tam žádné jezírko není... pokud myslíš ten první novější screen, tak on propadá do jeskyně dolů ... to nemá být vůbec žádné jezírko ..., ale musím uznat, že to tak vypadá ...
Mem: Díky, určitě řeknu grafikovi, aby, když bude čas, na tom ještě zapracoval a vymyslel něco, co tu větší plochu stejných tiles zpestří ...
Ono, hlavně počítáme s tím, že na Dragonwave budeme dál pracovat i po vydání soutěžní verze, už jenom kvůli češtině a pak ten plošinovkový engine lze využít ). Takže na tom postavíme normální plošinovku. _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
|
tatko
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 38 Bydliště: Havířov
|
Zaslal: 20. prosinec 2007, 16:56:21 Předmět: asi mi něco uteklo... |
|
|
Nějak jsem mimo mísu ..a nebo mi něco uteklo..
poslední věc co jsem zaregistroval byla bombastická reklama na Pacina
ze které jsem pochopil že každou chvíli ho už už musíme hrát ...
to bylo asi tak před před před...
tak jsem byl zvědavý...
a najednou z ničeho nic Pacin u ledu
a místo něho zase nějaký jiný zmrzlík...
tak se mi nezdá že bych vydání pacina prošvihl..ani že nebude...nebo že má problémy ...nebo zpoždění ...moc mi nejdou pod fůsa týmy které se jeden projekt snaží zamaskovat druhým......co??? _________________ lepší jedna po ránu než celý den žádná... |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 20. prosinec 2007, 23:31:16 Předmět: |
|
|
tatko> tohle je jen rychlovka do souteze |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fiola
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 21. prosinec 2007, 08:08:49 Předmět: |
|
|
Díky Franzi...
My se vůbec nesnažíme PacIna dávat k ledu. Nový trailer vyšel a je v něm i datum vydání - respektive rok, takže se nemusíš bát , že jsme týmem, který by touhle hrou chtěl zamaskovat něco, co jsme dělali tak dlouho.
Dragonwave je pouze soutěžní titul - zatím. Ale jistě na tom vytvořeném enginu, fyzice apod postavíme další plošinovku . _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
|
tatko
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 38 Bydliště: Havířov
|
Zaslal: 21. prosinec 2007, 09:57:01 Předmět: sorry... |
|
|
Tak sorry ...sem enom tak vrtnul když jsou ty svátky..
no a kdy to teda vypukne ta sláva s tím pacinem ??
dneska jsem četl že se intenzivě pracuje na Duke Nuke forever... _________________ lepší jedna po ránu než celý den žádná... |
|
Návrat nahoru |
|
|
zapytchu
Založen: 08. 08. 2007 Příspěvky: 352 Bydliště: čechy i chacharov
|
Zaslal: 21. prosinec 2007, 12:41:04 Předmět: Re: sorry... |
|
|
tatko napsal: |
dneska jsem četl že se intenzivě pracuje na Duke Nuke forever... |
A ja slysel, ze Anna Nicole se vdavala z lasky |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fiola
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 21. prosinec 2007, 14:05:48 Předmět: Re: sorry... |
|
|
zapytchu napsal: |
tatko napsal: |
dneska jsem četl že se intenzivě pracuje na Duke Nuke forever... |
A ja slysel, ze Anna Nicole se vdavala z lasky |
PacIn vyjde příští rok - někdy ze začátku - tedy únor - březen. _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
|
|