Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 20. červenec 2017, 14:12:04 Předmět: Strategie |
|
|
Ahoj, pustil jsem se po večerech po práci do tvorby multiplayerový strategie v C#, za pomoci SharpDX, FMOD a Lidgren. Grafiku kreslím sám (kromě ikon surovin, co jsem zatím ukradnul), většina jsou zatím jen placeholdery, když seženu grafika, tak to bude vypadat líp, jinak ta grafika dopadne ve stylu políčka, domečku a věže, se kterýma jsem se trochu piplal, tak ty zatím překreslovat neplánuju.
Inspirace je z her Knights and Merchants, Settlers, Age of Empires, Heroes of might and Magic, Stronghold, sám jsem zvědavý, kterým směrem se hratelnost hry nakonec vydá, i když nějaký hodně hrubý koncept v hlavě mám.
Zatím mám základ MP (posílání mapy klientům, všechny akce jsou řešený posláním příkazu na server, kterej pak výsledky pošle klientům) - jednoduchý stavění budov.
Krátkej dev diary, kterej snad budu doplňovat:
17.7.2017 - chat zpráva, umisťování budov na mapu
18.7.2017 - napsán jednoduchý GUI framework, zatím umí textbox a button, ale další prvky zatím potřeba nejsou a v případě potřeby je jednoduché je dopsat
19.7.2017 - hlavní menu s join/host volbami, multiplayer test
20.7.2017 - stavba budov už bere v potaz dobu stavby budovy, rozestavená budova vykresluje kostru budovy, přidání jednoduchého generování mapy, přidána cesta a políčko
|
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 20. červenec 2017, 14:39:16 Předmět: |
|
|
Skus si zautomatizovat ukladanie screenshotov. Na button ti to vyrobi screenshot a ulozi do nejake adresara k uz ostatnym. Nebudes to premazavat. Vznikne ti pekna historia _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 20. červenec 2017, 14:50:10 Předmět: |
|
|
To bych moh, jeste aby to treba poslalo rovnou nekam na net do galerie, ze bych nemusel zapinat ftp klienta
Jinak resiznul jsem obrazky na 800px sirku, at to nerozbiji layout |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pinsirus
Založen: 13. 01. 2016 Příspěvky: 37 Bydliště: Slovensko
|
Zaslal: 20. červenec 2017, 15:48:27 Předmět: |
|
|
parada držim palec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 20. červenec 2017, 22:20:47 Předmět: |
|
|
Trochu mi to připomíná Settlers.. určitě jsem zvědavy na finální podobu. _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 22. červenec 2017, 06:22:00 Předmět: |
|
|
Velmi pekne. Ked pozeram ten teren tak to vyzera na jednoduchy rand() pre kazde policko. Pre buducnost si pozri nieco o perlin noise. A neviem ci pouzivas GIT (alebo iny verzovaci SW) ale ak nie tak zacni. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 22. červenec 2017, 09:54:53 Předmět: |
|
|
Na tretim screenu uz generuju jednoduchou heightmapu, trochu ji smoothnu a pak podle vejsek generuju typ terenu, generovani mapy jsem zatim moc neresil |
|
Návrat nahoru |
|
|
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 22. červenec 2017, 22:36:40 Předmět: |
|
|
Jak byste řešili barevný odlišení budov a jednotek podle hráčů?
Zatím mě nenapadlo žádný řešení, se kterým bych byl spokojenej - aby bylo vidět dobře, kdo ke komu patří a nemusel jsem kreslit postavy pro všechny hráče a ani abych nemusel míchat nějak třeba textury, protože kreslení přes efekt s custom shaderem mi když jsem to naposled zkoušel v SharpDX přišlo celkem pomalý, takže bych leda si pak musel všechnu geometrii kreslit normálně přes buffery, což se mi moc nechce, pže by to bylo spousta práce navíc . |
|
Návrat nahoru |
|
|
JC
Založen: 06. 10. 2007 Příspěvky: 137
|
Zaslal: 23. červenec 2017, 10:38:49 Předmět: |
|
|
Na budovy můžeš dát vlajky. V Settlers 1 to bylo docela jednoduše udělané, vlajky byly jen na křižovatkách.
Postavy musí být složené z více částí a nebo měnit barvy/paletu pomocí shaderu, tady asi nic extra vymyslet nejde. |
|
Návrat nahoru |
|
|
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
|
Návrat nahoru |
|
|
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 10. srpen 2017, 10:55:32 Předmět: |
|
|
FB Fanpage!
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Nake zmeny od minula:
-prehozen pathfinder na A* z jednoducheho dijkstry
-pathfinding debug info vykreslovani
-server bezi v jinem vlakne nez klident v singleplayeru
-animace jednotek podle akce a orientace
-moznost menit video options (rozliseni, vsync, frekvence)
Naposledy upravil satik dne 6. říjen 2017, 11:02:20, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 15. srpen 2017, 18:57:32 Předmět: |
|
|
Tak tam máš dalšího fandu _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
|
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
|
Návrat nahoru |
|
|
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
|
Návrat nahoru |
|
|
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|