Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Dogtown
Založen: 03. 11. 2008 Příspěvky: 12
|
Zaslal: 5. květen 2017, 22:00:20 Předmět: Klášter na kraji lesa pro Android |
|
|
Vyšla dlouho vyvíjená konverze pro mobilní telefony hry Klášter na kraji lesa, který vyšel v roce 2011 s kompletním českým dabingem od skupiny Fénix ProDabing.
Verze pro Android naproti původní verzi obsahuje i přidaný dabing nebo možnost zobrazovat aktivní místa ve scéně. Je naprogramován v CocosSharpu s Xamarinem.
Příběh se točí okolo lenocha a povaleče Jeníka z Hnojníku, který pokaždé svoji výplatu roztočí v místní hospodě. Jeho život vypadá, že nemá žádný cíl a smysl. Jednoho dne, když ho už po zavíračce vyhodí z hospody, se mu zjeví anděl a odkáže ho na místo, kde by mohl najít onen smysl života. Zde začíná Jeníkova cesta za nápravou a nalezením smyslu života.
Domovská stránka:
http://tvb-software.com/
Ke stažení na Google Play
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tvbsoftware.knkl2
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 6. květen 2017, 12:48:41 Předmět: |
|
|
Na free hru to ma peknou grafiku, ovladani je fajn, ale ten humor... nevim, no. Hral jsem to chvilku a prislo mi to jako neco mezi Poldou a Kamenakem. Nic pro me.
Jinak CocosSharp je na tohle dost zvlastni volba... Proc jste nesli do Unity? Nebo neceho specializovaneho na point and click? V cem jste delali tu puvodni PC verzi?
Jinak je super, ze nekdo dela i tenhle typ her. Point and click adventur pro Android moc neni. Z ceskych jsem na telefonu hral jen Poldu 6 (dost zklamani) a pak par celkem peknych her od lidi okolo Gamestylus.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dogtown
Založen: 03. 11. 2008 Příspěvky: 12
|
Zaslal: 10. květen 2017, 10:18:38 Předmět: |
|
|
Tak co se týče "humoru", o tom vím, že to není tak humorné jak bych si představoval, ale jde o konverzi původní hry, kterou jsem psal někdy v 17 letech a když to dneska poslouchám nebo čtu, tak bych toho dost změnil
Ano, je to zvláštní volba a nešel jsem do Unity, protože v té době, když jsem to začínal dělat mělo Unity ještě zpoplatněný build na Android a měl jsem již nějaké zkušenosti s Xamarinem, tak jsem si řekl, že to zkusím v CocosSharpu, kde jsem si naimplementoval téměř veškerou herní logiku a nasbíral jsem díky tomu dost zkušeností. Myslím, že je toto asi největší hra, která pod CocosSharpem vznikla a mělo (má) to dost komplikací, takže příště půjdu do Unity nebo Unreal Enginu.
Původní hra je ve Wintermute enginu od českého programátora Jana Nedomy a je to engine přímo pro tvorbu point&click adventur.
Taky mi takovýto styl her na Androidu chybí, takže se jim i dále chci věnovat. Jen zrovna telefon je tak specifická platforma, kde jsou hry spíše cílené na občasné hráče, kteří si chtějí zkrátit dlouhou chvíli, něco si rychle zaklikat a ne si v klidu užívat příběhu a dabingu. Ale naštěstí se najde pár takových, kvůli kterým to má smysl dělat |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna