Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Prott
Založen: 02. 12. 2007 Příspěvky: 29
|
Zaslal: 31. prosinec 2007, 23:23:23 Předmět: Alternate Gear - The Burden of The World |
|
|
Název: Alternate Gear - The Burden of The World
Platforma: PC - OS: Windows (možná port i pro Linux)
Dokončeno z: 15 %
Šíření: Freeware
Homepage: http://ag.metalgearsolid.cz
Popis: 3D mix stealth / akční hry (tíhnoucí spíše k tomu prvému) s důrazem na příběh a realtime renderované filmové sekvence (v ne-Hollywoodském stylu ).
Nástin příběhu: Jakožto začínající člen amerického "jednočlenného komanda" jste vyslán do Pacifického oceánu na riskantní misi. Ruské velitelství ztratilo před pár hodinami kontakt s plně vyzbrojenou ponorkou třídy Oscar, která míří směrem k USA a proto žádá o pomoc. Více není známo - alespoň tak vám to řekli vaši nadřízení.
Cílem je zjistit, o co jde a zneškodnit případnou hrozbu. Sám.
Screenshoty:
Trailery:
Alfa - TechTeaser (technologické preview)
Tým:
Program, 3D grafika & animace, hudba, scénář a režie: Prott
2D grafika: Rivon, Deeg, Themoonrules68, Prott
Naposledy upravil Prott dne 1. leden 2008, 00:51:51, celkově upraveno 4 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
survik1
Založen: 22. 08. 2007 Příspěvky: 107
|
Zaslal: 1. leden 2008, 00:14:24 Předmět: |
|
|
v jakým jste stádiu vývoje a pod jakou licencí se bude hra šířit? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Prott
Založen: 02. 12. 2007 Příspěvky: 29
|
Zaslal: 1. leden 2008, 00:37:08 Předmět: |
|
|
Doplněno do hlavního příspěvku - díky za upozornění. |
|
Návrat nahoru |
|
|
prost
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 109 Bydliště: cvut fel, stm
|
Zaslal: 1. leden 2008, 02:22:02 Předmět: |
|
|
jaky programovaci jazyk, jaka api pouzita, jaky vyvojovy nastroj, cim tvoreno 2d, 3d? _________________ BbB |
|
Návrat nahoru |
|
|
Prott
Založen: 02. 12. 2007 Příspěvky: 29
|
Zaslal: 1. leden 2008, 02:29:11 Předmět: |
|
|
To je jako výslech . Abych to tu zbytečně nespamoval, tak napíšu v rychlosti - jazyk: C++ (.net) + shadery (glsl), engine: Irrlicht (nejnovější verze).
Prozatím hra jede průměrně ve 250 fps na C2D 6550 @ 2,9 GHz, 2 GB ram, Radeon X1950gt (bral bych z toho za nejsměrodatnější GPU, protože zatím ve hře ještě není doprogramovaná fyzika - není náročná na CPU + RAM taky moc nezabere) . |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 1. leden 2008, 09:11:26 Předmět: |
|
|
Teaser moc pěkný, vtipný, jen mě tam trochu iritovaly ty mezery před otazníky a vykřičníky _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Prott
Založen: 02. 12. 2007 Příspěvky: 29
|
Zaslal: 1. leden 2008, 11:44:08 Předmět: |
|
|
Díky, jsem rád, že se líbí.
Ohledně těch mezer - jsou tam z podobného důvodu, jako chybějící tečky (popř. špatná velká písmena) v jiných trailerech. Zdůrazňuje to samotný otazník/vykřičník a vypadá to (dle mého názoru) lépe . |
|
Návrat nahoru |
|
|
prost
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 109 Bydliště: cvut fel, stm
|
Zaslal: 1. leden 2008, 12:32:59 Předmět: |
|
|
Imho moje otazka byla ciste k tematu. Pokud je tohle komunita hernich vyvojaru, tak vcetne oznameni hry, popsani pribehu a podobnych veci, ktere by meli zajimat hrace, by tu ciste teoreticky mohlo nekoho zajimat prave pouzitych technologii
Jen me trochu prekvapuje C++ (.NET) ve spojeni s Irrlichtem.
Btw linux port vitam. _________________ BbB |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 1. leden 2008, 13:11:13 Předmět: |
|
|
Špica, opravdu pěkná grafika. Teda modely ne až tolik, ale je to takové pěkně sladěné, což je řek bych mnohem důležitější.
A k příběhu: jak tu ponorku bude hledat? To si neumím představit. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Prott
Založen: 02. 12. 2007 Příspěvky: 29
|
Zaslal: 1. leden 2008, 13:37:14 Předmět: |
|
|
Ta už je samozřejmě lokalizovaná (jak, to už je součástí příběhu, takže to nebudu prozrazovat ).
prost napsal: |
Jen me trochu prekvapuje C++ (.NET) ve spojeni s Irrlichtem. |
Proč ? Tuším, že Irrlicht má C++ .net jako základ. |
|
Návrat nahoru |
|
|
kECUB
Založen: 14. 09. 2007 Příspěvky: 16
|
Zaslal: 2. leden 2008, 21:31:47 Předmět: |
|
|
Pěkný trailer jenom bych řekl že u toho zastavení času by se nemusela vypnout i hudba s tím otáčením mě to najednou přišlo spíš jak předvádění modelu.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Prott
Založen: 02. 12. 2007 Příspěvky: 29
|
Zaslal: 2. leden 2008, 21:55:39 Předmět: |
|
|
No tak to myšleno nebylo ... na modelu není co předvádět . |
|
Návrat nahoru |
|
|
readgamer
Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 6
|
Zaslal: 3. leden 2008, 15:34:49 Předmět: |
|
|
Je to paradní, grafika pěkná, přiběh bude taky určitě dost zajímavý.
PS: celkem mi to připomíná Metal Gear Solid což je asi účel |
|
Návrat nahoru |
|
|
Prott
Založen: 02. 12. 2007 Příspěvky: 29
|
Zaslal: 3. leden 2008, 15:46:53 Předmět: |
|
|
Jo no, náhoda to není |
|
Návrat nahoru |
|
|
|