Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 28. prosinec 2007, 16:22:20 Předmět: překreslení sprajtů v OpenGL |
|
|
Zdar, narazil jsem na problém, když dva sprajty jsou u sebe hodně blízko, tak překrývané části vzájemně přeblikávají. Dělám něco blbě?
Stejný "efekt" mi dělá třeba i 3D studio, když natahuju cube a horní i spodní plocha jsou při počátečním natažení ve stejné rovině. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcim
Založen: 28. 12. 2007 Příspěvky: 3
|
Zaslal: 28. prosinec 2007, 16:48:59 Předmět: |
|
|
To je asi totéž jako s tím 3D Studiem. Pokud oba sprity leží ve stejné rovině, tj. v ortho projekci mají stejnou Z souřadnici (hloubku), jde asi o tzv. Z-fighting. Je to způsobeno konečnou rozlišovací schopností Z-bufferu. Z souřadnice obou spritů se musí dostatečně lišit, případně pokud jsou sprity vždy úplně na popředí a je jedno který bude při překryvu nahoře, můžeš úplně vypnout z-buffering. |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 28. prosinec 2007, 16:56:13 Předmět: |
|
|
mas recht, staci to nezapisovat do Z a je to vyresene, diky |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna