Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 13. září 2017, 17:42:36 Předmět: Android - debugování OpenGL |
|
|
Mám na Android apku napsanou v OpenGL v C++. Bohužel, rendering kreslí tak nějak půlku toho co by měl a žádné chyby nikde nepíše (každý gl call mám obalený kontrolou chyb). Stejný renderer mi na iOS a i Windows běží OK.
Nějaké tipy, jak tohle vydebugovat? Zobrazit si co se děje, že to nekreslí... krokování kódu je k ničemu, ty render metody se volají.
Zkoušel jsem nějaký tool GAPID doporučený od google týmu, ale větší sračku jsem snad neviděl. Padá to a nic to netrackuje. _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 15. září 2017, 10:15:10 Předmět: |
|
|
Hovoris, ze ti to uz nieco renderuje. Na zaciatok zredukovat shadery na uplne minimum (konstantu na vystup) a ukladat vsetky (intermediate) textury po kazdom calle na disk (kartu) a skumat, ci tam je to, co tam ma byt. Bude to opruz.
S GPU debuggerom, ktory by toto na Androide dokazal, nemam skusenosti. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 15. září 2017, 12:10:32 Předmět: |
|
|
Este potencionalne zapnut debug profil na desktop OpenGL idealne na AMD karte. Ak vypise akykolvek warning tak ho osetrit. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna