.[ ČeskéHry.cz ].
Android - jak odladit nativní C++ kód

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 13. červen 2018, 09:32:56    Předmět: Android - jak odladit nativní C++ kód Odpovědět s citátem

Mám trvale problémy s C++ kódem pro Android. Stejný kód na iOSu běží OK (crash logy jsou víceméně prázdné).
Na Androidu to nicméně padá jako hrušky. A to náhodně. Testoval jsem v emulátoru, na několika fyzických zařízeních a vše OK. Nahraju do storu, tam ten auto-test co mají při uploadu projde taky OK.
Pak to stahnou lidi a crash log je plný SIGSEGV apod. Ze stack trace absolutně nechápu, jak se navíc taková situace může stát.

Jak tohle ladit?
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 13. červen 2018, 13:23:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Domýšlet si a víc logovat. Třeba to padá v nějakých bizardních podmínkách, který vznikají jen na určitých zařízeních?
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 13. červen 2018, 16:17:42    Předmět: Odpovědět s citátem

No jako logovat atp jo.. ale to už tu apku pustím mezi lidi => padá to => 1* recenze. Já bych to rád odladil než to mezi ty lidi pošlu Smile

Je taky možné že část těch chyb je z vláken. Na Androidu běží OpenGL jinak než na iOS a můžu mít někde blbě synchronizaci.
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Radis



Založen: 29. 03. 2014
Příspěvky: 235

PříspěvekZaslal: 13. červen 2018, 17:17:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Zkus najit zarizeni, na kterem to budes schopny reprodukovat, jinak se to bude ladit spatne. Pak klasicky logcat a ndk-stack. Alternativne pouzivat Crashlytics NDK (nebo neco podobneho), abys mel aspon rozumne stack traces, protoze z tech logu z Developer Console toho moc nevyctes (nebo aspon ja ne). Taky urcite zkus ASan, sice to neni schopne detekovat uplne vsechno, ale treba ti to pomuze.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna