Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
ScRaFy
Založen: 31. 05. 2018 Příspěvky: 1
|
Zaslal: 31. květen 2018, 20:09:30 Předmět: Unity3D - Řešení optimalizace |
|
|
Optimalizace
Ahojte, rád bych zeptal jak řešíte optimalizaci v Enginu Unity3D 2018.
Plno lidí řeší optimalizaci dynamic Occlusion Culling, zhoršení grafiky, popřípadě textury jsou rozmazané.
A proto bych se rád optal co či jak preferujete vy optimalizaci
*Díky za odpovědi[/b] |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 1. červen 2018, 07:50:39 Předmět: |
|
|
To je otázka :-). Optimalizuje se to, co brzdí a tam, kde to brzdí. Co je pomalé zjistíš buďto měřením (profiler, výpisy časů a tak), nebo pokusama (něco vypneš, koukneš kolik máš FPS). A až víš, co tě trápí, tak pak je na místě otázka: "jakou preferujete optimaliziaci na to či ono?" _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna