Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Ubru
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 9
|
Zaslal: 19. prosinec 2021, 21:59:48 Předmět: Můj herní projekt Light Bringer |
|
|
Zdravím komunitu, jsem tu již mnoholetý uživatel a tak jsem rád, že tady taky jednou můžu něco svého prezentovat protože těch pokusů a ruzných spoluprácí bylo víc než dost, ale výsledky mizivé.
Na této hře pracuji sám zhruba rok a aktuálně jsem vydal beta verzi, jedná se o 2D plošinovku kde přes den sbíraté nějaké zdroje (světlo), máte obelisk co se nabíjí a musíte stavět budovy co ho ochrání, protože pak v noci přijdou nepřátelé, kterí se ho snaží zničit. Takový koncept boje světla proti temnotě (abyss). Nakonec jsem se i naučil něco kreslit atd tak snad se Vám mé dílo bude líbit. Je na tom ještě stále dost práce (hlavně tutorial), ale herně je to víceméně hotová hra. Budu moc rád když si najdete chvíli a hru vyzkoušíte, je to zde:
https://mobiga.itch.io/light-bringer
jako build HTML5, takže stačí kliknout na odkaz a můžete hrát, hra je optimalizována i na mobilní zařízení.
Q1 2022 bych hru rád nejprve vydal na Steamu a pak se uvidí co dál, třeba i ten google play atd . Ještě jednou děkuji moc za vyzkoušení a případné dojmy, ať se všem daří. _________________ Construct 3
Aktuální herní projekt:
https://mobiga.itch.io/light-bringer |
|
Návrat nahoru |
|
|
dzejkob
Založen: 17. 08. 2013 Příspěvky: 130
|
Zaslal: 20. prosinec 2021, 14:52:32 Předmět: |
|
|
Zkusil jsem. Vizuálně zajímavý.
Co se týče hratelnosti tak se přiznám, že jsem moc nepochopil co a jak proč dělám - jasně, je tam postavička co něco napovídá (místo "r arrow" "u arrow" bych prostě napsal "right arrow" apod - není jasné, zda má hráč mačkat šipku nebo "u") - ale reálně jsem to hrál dost bruteforce způsobem.
Nakonec jsem pochopil, že nějak sbírám ty bílý kytičky a nějak naplňuju ten obelisk, ze kterýho pak občas vypadnou kameny, který pak nějak vkládám do těch 4 bloků, který vyjížděj ze země. Bohužel mi to přijde dost nejednoznačné - občas nejde udělat ten dash (to nevím, zda je záměr) - občas nejde zvednout ten kámen a teď např. mám dvě zdi, který maj 4/4, tak když mám kámen, tak nejde vložit do zdi, co má 1/4 (udělá to bílej křížek) ale znovu do tý 4/4 - která zajede a pak když vyjede, tak má zase jen 4/4.
Takže dál jsem se nedostal. Chtěl jsem zkusit, co se stane, když postavím 4 zdi ale nejde to.
Jednoduše řečeno - mám z tý hry dojem, že se tam něco nějak skoro náhodně děje a nevím co můžu a nemůžu v danou chvíli dělat. Určitě bych to nějak zjednodušil a udělal tak, aby to bylo zřejmé. Přijde mi, že tomu žalostně chybí nějaký ui testing - prostě dát to někomu, ať to hraje a koukat se bez jakéhokoliv zásahu, co v té hře dělá. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ubru
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 9
|
Zaslal: 20. prosinec 2021, 22:10:30 Předmět: |
|
|
Ahoj, děkuji moc za zpětnou vazbu.
Ano aktuálně je největší problém srozumitelnost, prvotní kontakt se hrou je dost nejasný. Už jsem to slyšel od více lidí, takže do vydání to je jako hlavní věc co musím předělat a zlepšit. Ten tutorial co je v první oblasti, uznávám že je špatný. Ono ta hratelnost není složíta, ale je třeba ji dobře vysvětlit hráči což tam teď víceméně chybí.
Prvotní inspirací pro mě byla hra:
https://store.steampowered.com/app/368230/Kingdom_Classic/
kde toho není moc řečeno (jen něco v úvodu), tak právě otázka co je nutné říct a na co si hráč může přijít sám. Jelikož jsem si dal za úkol, že v mé hře nebude žádné UI, tak je to relativně obtížné vše hráči správně sdělit. Tak či tak vím, že na tomhle musím zapracovat nejvíce. Ještě jednou děkuji za vyzkoušení. _________________ Construct 3
Aktuální herní projekt:
https://mobiga.itch.io/light-bringer |
|
Návrat nahoru |
|
|
|