Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 4. leden 2020, 18:04:34 Předmět: Android - OpenGL cubemap se nezobrazuje |
|
|
Do C++ (žádné Unity, Unreal apod) aplikace jsem přidal cubemapu se skyboxem. Na PC a na iOSu vše běží jak má, na Android tabletu co mám doma taky. Nicméně na telefonech, které mám k dispozici, se skybox nevykresluje a vidím jen barvu pozadí od glClear
Nemá někdo nějaký nápad, co s tím? Nebo jak to oddebugovat?
OpenGL neloguje žádné chyby (návratové hodnoty jsou OK). Textury mám 1024x1024, šedotón, všechny stejné rozměry a typy.
Zkoušel jsem ale i RGB a třeba jen 128x128 a stejně nic. _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 5. leden 2020, 18:48:15 Předmět: |
|
|
Díky... nakonec jsem to našel. Blbost zase Nastavil jsem víc trojúhelníků než měla geometrie podle indexů. _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 6. leden 2020, 08:43:47 Předmět: Re: Android - OpenGL cubemap se nezobrazuje |
|
|
mar napsal: |
(GL ES je stejně paskvil) |
Ne že bych GL ES aktivně používal, ale proč paskvil? A netvrdím, že neni, jen by mě zajímalo něco konkrétnějšího. Vždycky mi GL ES naopak připadalo spíš jako paskvilů zbavený OpenGL. :-) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 6. leden 2020, 10:33:11 Předmět: Re: Android - OpenGL cubemap se nezobrazuje |
|
|
]semo[ napsal: |
mar napsal: |
(GL ES je stejně paskvil) |
Ne že bych GL ES aktivně používal, ale proč paskvil? A netvrdím, že neni, jen by mě zajímalo něco konkrétnějšího. Vždycky mi GL ES naopak připadalo spíš jako paskvilů zbavený OpenGL. |
Myslíš zbavené všecho zajímavého a užitečného
Taková je moje zkušenost, příliš mnoho omezení, příliš mnoho rozdílů v chování.
Kdysi jsem si naivně myslel, že je to čistě subset desktopového OpenGL, není tomu tak.
Nic konkrétního ti neřeknu - vytěsnil jsem to z paměti a nechci se k tomu už vracet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 6. leden 2020, 12:06:48 Předmět: |
|
|
[OT]Ja som skoro vytesnil z pamati cele GL, od dob DX10-11-12 (ale nie DX9!) a konzolovych API ma vzdy oblieva studeny pot, ked na tom musim nieco debugovat Musim kazdopadne suhlasit so semom, ze ES je trochu mensi paskvil...[/OT] _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|