Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Manox
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 140 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 10. březen 2021, 10:23:50 Předmět: Arctic Survivor |
|
|
Ahoj,
dnes jsme vydali naši malou hru na MS Store pro Windows 10 zdarma. Hra je psaná v c# a Monogame, díky tomo je snadno portovatelná. Linux a MacOS verze už běží, jen ji musím někam umístit. Někdy později bych hru rád vydal i na mobilní platformy, kam bych rád přidal nějakou formu monetizace.
Odkaz na Microsoft Store: MS Store |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 11. březen 2021, 09:47:24 Předmět: |
|
|
Pekneeeeee!!! Gratulujem, som nadseny a skoro az zavidim
Velmi pekne responzivne ovladanie mysou.
Planujete aj gamepad? Rozhodne musite!
Customizacia panaka -- zacinam spravne tusit monetizaciu? Smelo do toho!
100 levelov. Wow! Pekne. Vsetky ste testovali rucne, alebo su proste nagenerovane a otestovane automatom?
Monogame -- ako sa v tom vyvija?
Chvilku mi trvalo prist na to, ze je nutne pouzit koliesko mysi k odzoomovaniu. Navrhujem na zaciatku levelu pripadne oddialit kameru, aby hrac videl celu plochu. Priblizit ju ale zase automaticky k avatarovi by bolo nebezpecne, ak by nechapal, ze moze zoomovat. Otestujte A/B testom
GUI je trochu divne na tom okraji obrazovky... Mozno by nevadil blur pozadia a GUI pekne na stred. Myslim behom hry. Na prvej obrazovke to nevadi.
Skoda, ze ked date panakovi ruksak, tak vidno len popruhy na pleciach (v menu). Mozno ho pootacajte, alebo pridajte animaciu, ako nataca trup, aby to bolo vidno.
Planujete i 1/2/3 hviezdy podla toho, ako dobre clovek prejde level? Je mozne to ohodnotit? Mnohe hry to tak maju.
Pekna voda, hlavne z blizka. Pri odzoomovani vidno trochu grid, pridal by som tam este trochu jeden velmi-nizko-frekvencny sum.
Vo vode by sa mohlo obcas zjavit nejake "mile" zvieratko. Kazdy ma rad zviertka _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Manox
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 140 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 11. březen 2021, 14:27:44 Předmět: |
|
|
Pekneeeeee!!! Gratulujem, som nadseny a skoro az zavidim
Diky
Velmi pekne responzivne ovladanie mysou.
Planujete aj gamepad? Rozhodne musite!
Puvodni plan byl dat to na vsechny platofrmy co pujde, PC, mobily, konzole, TV . Pocitalo se s podporou touch i gamepad, zatim ale neni udelana.
Customizacia panaka -- zacinam spravne tusit monetizaciu? Smelo do toho!
Ne, ten model je koupeny a byla tam ta moznost, tohle urcite nebude zpoplatnene. Premyslime, ze na mobily pridame k funkci Undo nejakou reklamu, jeste uvidime.
100 levelov. Wow! Pekne. Vsetky ste testovali rucne, alebo su proste nagenerovane a otestovane automatom?
Jsou vygenerovane, ani jsem je vsechny nevidel, obtiznost postupne roste, posledni by mely byt uz hodne tezke.
Monogame -- ako sa v tom vyvija?
Dobre, pouzil jsem ho kvuli prenositelnosti na kde co mozne, chtel jsem si udelat svuj maly "engine". Je to vicemene klon XNA.
Planujete i 1/2/3 hviezdy podla toho, ako dobre clovek prejde level? Je mozne to ohodnotit? Mnohe hry to tak maju.
Ne, tezko rict, podle ceho to hodnotit, jedine co me napada ze se da hodnotit je postup v kampani, kazdy by to nemel dokoncit, ale to je jen muj odhad
Pekna voda, hlavne z blizka. Pri odzoomovani vidno trochu grid, pridal by som tam este trochu jeden velmi-nizko-frekvencny sum.
Diky, zkusim neco vymyslet
Vo vode by sa mohlo obcas zjavit nejake "mile" zvieratko. Kazdy ma rad zviertka
Puvodne tam plavaly rybky, ale jak se pridaly policka pod vodou, vypadalo blbe kdyz vplavaly do nich, musel bych jim lepe planovat cestu, uvidime.
Nove mame verzi i na itch.io, je to jen zip a neni potreba instalovat
https://manox-games.itch.io/arctic-survivor
V radu par dni tam chci dat i Mac a Linux verzi
Gameplay video |
|
Návrat nahoru |
|
|
Manox
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 140 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 11. březen 2021, 16:02:04 Předmět: |
|
|
Jen maly update, na itch.io uz je i verze pro MacOS a Linux |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 12. březen 2021, 08:56:53 Předmět: |
|
|
Ta hudba mi připadá taková depresivní, jakože "ať vyhraješ, nebo prohraješ, stejně to nemá cenu a zmrzneš" :-)
Co nějaký speciální kry? Měký - oddtávající, s časovým limitem? _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Manox
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 140 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 12. březen 2021, 09:59:59 Předmět: |
|
|
]semo[ napsal: |
Ta hudba mi připadá taková depresivní, jakože "ať vyhraješ, nebo prohraješ, stejně to nemá cenu a zmrzneš" |
Depresivni mela byt, je pravda, ze to moc nepomaha pocitu vitezstvi
]semo[ napsal: |
Co nějaký speciální kry? Měký - oddtávající, s časovým limitem? |
Zadne casove limity nebudou, nedavalo nam to moc smysl |
|
Návrat nahoru |
|
|
twelewen
Založen: 30. 12. 2018 Příspěvky: 18
|
Zaslal: 26. březen 2021, 21:04:30 Předmět: !Gratulace! |
|
|
Čau, připojuju se ke gratulacim, dobrej počin toto dotáhnout!
Grafika ja krasná, pěkně to celý funguje - barvy, voda, kry...
Jak dlouho jsi/jste /na tom pracovali? Co bylo nejtěžší a jaký máte dál plány?
Taky se chci zeptat - řešili ste nějak komunitu kolem hry a marketing?
Tipy:
Koukam ze plánovani je ve formě 'pošli na pozici nejkratší cestou'. Nepřemýšleli te o možnosti nakreslit kurzorem cestu? Vem si, že řešim puzzle, vidim řešení na první pohled, ale přesto musim klikat celou cestu až do konce. Když kliknu kurzorem v průběhu přesunu postavy, tak se mi přeplánuje cesta, což mi může rozbít moji dosud naplánovanou cestu. Možná by taky nebylo špatný nějak signalizovat, že jsem ve slepý větvi. Nastavení zvuku neumožňuje ovládat hlasitost hudby. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Manox
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 140 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 29. březen 2021, 09:36:19 Předmět: Re: !Gratulace! |
|
|
twelewen napsal: |
Jak dlouho jsi/jste /na tom pracovali? Co bylo nejtěžší a jaký máte dál plány?
Taky se chci zeptat - řešili ste nějak komunitu kolem hry a marketing?
|
Hra vznikala jako testovaci pro muj vlastni "game engine" a protoze se libila lidem kolem me, rozhodl jsem se ji dokoncit. Nasel jsem si grafika a zvukare. Prvni casti kodu vznikaly zhruba pred rokem, to bylo prazdne modre okno
Puvodne jsem chtel hru vydat a jit dal, zda se ale, ze se ji jeste pokusime rozsirit a upravit. Marketing a komunita nulova, podle toho vypada i pocet lidi, kteri hru zkusili +-0 . Nebylo v planu ji (aspon na PC) jakkoliv zpoplatnit, tak to pro nas neni takovy problem, presto bych ji chtel zkusit udelat vice atraktivni .
twelewen napsal: |
Tipy:
Koukam ze plánovani je ve formě 'pošli na pozici nejkratší cestou'. Nepřemýšleli te o možnosti nakreslit kurzorem cestu? Vem si, že řešim puzzle, vidim řešení na první pohled, ale přesto musim klikat celou cestu až do konce. Když kliknu kurzorem v průběhu přesunu postavy, tak se mi přeplánuje cesta, což mi může rozbít moji dosud naplánovanou cestu. Možná by taky nebylo špatný nějak signalizovat, že jsem ve slepý větvi. Nastavení zvuku neumožňuje ovládat hlasitost hudby. |
Hre chybi tutorial a vysvetleni, pokud se drzi levy Ctrl, da se planovat dopredu, tohle by chtelo nejak zvyraznit. Mame vlastni UI knihovnu (ktera verim ze je mocna ), desne nam ale chybi UI editor. Delat v kodu UI se mi totiz moc nechce . Na tomhle bych chtel ted hodne zapracovat. Dale integrace uzivatelskych uctu + leaderboardy. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|