Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 11. leden 2023, 00:19:19 Předmět: |
|
|
Nikdo už sem nechodí. Screenshoty vypadají pěkně. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
dzejkob
Založen: 17. 08. 2013 Příspěvky: 130
|
Zaslal: 12. leden 2023, 18:18:09 Předmět: |
|
|
Ale jo, pár lidí sem chodí.
Demo vyzkoušeno - je to fajn. Graficky hezké, přehledné, měl jsem z toho w3 feel. Ovládalo se to dobře - i jde označit archery do vlastní skupiny. Šlo nicméně nahnat enemáky na jednu jednotku se kterou se pak dalo běhat v kruhu a čekat, než to ostatní pokosej - nezkoušel jsem to často - třeba to nějak ošetřený je. Skilly jsem nenašel (hledal jsem je vlastně jen u hlavní postavy).
Jinak je to krátké a málo co dál zkoušet. Jakej je další plán? Zatím mě to připomíná takový ty hero mody z w3 ze kterejch pak vznikla dota apod. (teď nevim, jak se to jmenuje). |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 16. leden 2023, 11:01:20 Předmět: |
|
|
Pěkný. Drobné detaily, kapky deště padají furt na stejná místa? A voda se prořezává s loděmi (jedna vypadá, že by mohla být zatopená, ale zbylé 2 by měly být ok). Taky už dneska moc nejsem na tento typ soubojů, že do sebe bez přemýšlení rubou postavy a umře ta, která má menší damage a míň životů - a proporcionálně ubydou životy mojí postavě. Ale vím, že takhle to tehdy bylo a bavilo nás to, a že dnes to tak většina her má taky. V Hexplore to řešili tak, že každou chvíli z nějaké mrtvoly vypadly životy. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 17. leden 2023, 17:19:02 Předmět: |
|
|
Ty tři lodě jsou zatopené schválně - sám Žižka to vysvětluje, když se dojde ke čtvrté lodi (úplně vpravo). Jinak by mohli proti proudu pokračovat až do Plzně. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 17. leden 2023, 17:20:33 Předmět: |
|
|
Kdybys vykreslil neviditelný polygon přes jejich vršek (vybraných), který jen zapíše do z bufferu, tak se následně vykreslená voda nenakreslí do loďky. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 17. leden 2023, 19:21:04 Předmět: |
|
|
Ta voda je v lodi schválně, je zničená a děravá. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 19. leden 2023, 18:25:24 Předmět: |
|
|
Prejdene na Linuxe to pod protom beha naramne. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|