.[ ČeskéHry.cz ].
Tvorba mapy

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Fundin



Založen: 19. 08. 2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 4. leden 2008, 19:36:11    Předmět: Tvorba mapy Odpovědět s citátem

Tak sem se si udelal editor mapy ze tam mam nekolik vrstev a vybiram si do ktere kreslim a jednou vrstvou je i height mapa ale je to nechutne pomale protoze kdyz to edituju tak provedu zmenu v cpu a pak vytvorim bitmapu potom generuju vyskovky nebo upravuju alfakanaly a jako texturu nactu do VRAM tenhle prasackej zpusob asi nebude to nejlepsi tak by me zajimalo jak to delat poradne?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 4. leden 2008, 20:44:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Zkus to trochu víc popsat. Zdá se mi ten tvůj způsob trochu překombinovaný, ale z tohoto popisu horko těžko odhadnu, kde to vázne.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fundin



Založen: 19. 08. 2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 4. leden 2008, 20:51:51    Předmět: Odpovědět s citátem

Ok takze kdyz mam alfakanal pro jednu texturu ten mam nactenej ve VRAM aby se moch rendrovat zmenim hodnoty tyhle textury, kterou mam jeste jako Bitmapu v RAM a kdyz spocitam zmeny tak ji zase nactu do grafarny.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 4. leden 2008, 21:16:55    Předmět: Odpovědět s citátem

A co takhle načíst jen ten kus, který se změnil ?
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Fundin



Založen: 19. 08. 2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 4. leden 2008, 21:32:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Pockej jak muzes editovat texturu ve VRAM?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 5. leden 2008, 00:38:54    Předmět: Odpovědět s citátem

http://www.opengl.org/documentation/specs/man_pages/hardcopy/GL/html/gl/texsubimage2d.html
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Fundin



Založen: 19. 08. 2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 10. leden 2008, 18:46:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak sem si s tim pohral a editace vejskovky funguje suprove jen porad na tom kresleni ty textury to hodne vazne a jeste se mi nepodarilo vygooglit jak se v DX da editovat textura primo v vram?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MePHyst0



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 85
Bydliště: SVK/CZK

PříspěvekZaslal: 10. leden 2008, 19:21:53    Předmět: Odpovědět s citátem

podobne, locknes si len rect co potrebujes (texture::lock)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tempicek



Založen: 04. 12. 2007
Příspěvky: 62

PříspěvekZaslal: 11. leden 2008, 10:57:09    Předmět: Odpovědět s citátem

MePHyst0 napsal:
podobne, locknes si len rect co potrebujes (texture::lock)


Pokud je ma v D3DPOOL_DEFAULT (jakoze asi ano, pokud pise o vram), tak nemuze (leda by byla dynamicka?). Je treba pouzit IDirect3DDevice9::UpdateSurface/UpdateTexture

V DX10 je to kousek jinak, ale prakticky plati totez.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna