Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Fundin
Založen: 19. 08. 2007 Příspěvky: 51 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 4. leden 2008, 19:36:11 Předmět: Tvorba mapy |
|
|
Tak sem se si udelal editor mapy ze tam mam nekolik vrstev a vybiram si do ktere kreslim a jednou vrstvou je i height mapa ale je to nechutne pomale protoze kdyz to edituju tak provedu zmenu v cpu a pak vytvorim bitmapu potom generuju vyskovky nebo upravuju alfakanaly a jako texturu nactu do VRAM tenhle prasackej zpusob asi nebude to nejlepsi tak by me zajimalo jak to delat poradne? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 4. leden 2008, 20:44:20 Předmět: |
|
|
Zkus to trochu víc popsat. Zdá se mi ten tvůj způsob trochu překombinovaný, ale z tohoto popisu horko těžko odhadnu, kde to vázne. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fundin
Založen: 19. 08. 2007 Příspěvky: 51 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 4. leden 2008, 20:51:51 Předmět: |
|
|
Ok takze kdyz mam alfakanal pro jednu texturu ten mam nactenej ve VRAM aby se moch rendrovat zmenim hodnoty tyhle textury, kterou mam jeste jako Bitmapu v RAM a kdyz spocitam zmeny tak ji zase nactu do grafarny. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 4. leden 2008, 21:16:55 Předmět: |
|
|
A co takhle načíst jen ten kus, který se změnil ? _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fundin
Založen: 19. 08. 2007 Příspěvky: 51 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 4. leden 2008, 21:32:07 Předmět: |
|
|
Pockej jak muzes editovat texturu ve VRAM? |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Fundin
Založen: 19. 08. 2007 Příspěvky: 51 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 10. leden 2008, 18:46:37 Předmět: |
|
|
Tak sem si s tim pohral a editace vejskovky funguje suprove jen porad na tom kresleni ty textury to hodne vazne a jeste se mi nepodarilo vygooglit jak se v DX da editovat textura primo v vram? |
|
Návrat nahoru |
|
|
MePHyst0
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: SVK/CZK
|
Zaslal: 10. leden 2008, 19:21:53 Předmět: |
|
|
podobne, locknes si len rect co potrebujes (texture::lock) |
|
Návrat nahoru |
|
|
tempicek
Založen: 04. 12. 2007 Příspěvky: 62
|
Zaslal: 11. leden 2008, 10:57:09 Předmět: |
|
|
MePHyst0 napsal: |
podobne, locknes si len rect co potrebujes (texture::lock) |
Pokud je ma v D3DPOOL_DEFAULT (jakoze asi ano, pokud pise o vram), tak nemuze (leda by byla dynamicka?). Je treba pouzit IDirect3DDevice9::UpdateSurface/UpdateTexture
V DX10 je to kousek jinak, ale prakticky plati totez. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|