Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
ladik-BigBoss
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 162
|
Zaslal: 5. leden 2023, 22:50:41 Předmět: SnakeGameCollection |
|
|
EDIT: 2024-04-24: Julia + ModerGL.jl + GLFW + GLAbstraction.jl + WAV.jl
EDIT: 2024-04-15: Code::Blocks projekty pro C++ pro Window, opravy bugů
EDIT: 2024-04-14: geometry shader v OpenGL (C++)
EDIT: 2024-04-07: nova verze Vala + GTK + Cairo (zvuk zakomentovany)
EDIT: 2024-04-07: nova verze C# + OpenTK; opravena C++ SDL OpenGL modern
EDIT: 2024-04-03: nova verze v Python Pyodide + HTML5 canvas
EDIT: 2024-04-02: nová verze v Python Transcrypt + HTML5 canvas
-------------------------------
Jsem se rozhodl vyrábět Hadovité hry, vlastně pořád tu samou dokola, ale v různých jazycích, či s jinými knihovnami.
https://github.com/karna48/SnakeGameCollection
Nyní dělám na verzi v jazyce Rust s knihovnami Glium a Rodio.
Btw jsem se tu dlouho neukázal, ale nějak se k vývoji her chci vrátit aspoň takhle jako hobby
Grafiku jsem nedělal, je vypujčená: https://opengameart.org/content/snake-sprites-sound
Naposledy upravil ladik-BigBoss dne 24. duben 2024, 13:55:18, celkově upraveno 27 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 31. leden 2023, 10:57:13 Předmět: |
|
|
To je fakt mila zabava Len to sem syp. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
ladik-BigBoss
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 162
|
Zaslal: 1. duben 2024, 23:51:19 Předmět: |
|
|
UPDATE: nová verze v Python Transcrypt -> JavaScript + HTML5
taky mam rozpracovanou C# a OpenTK, ale nechce se mi v OpenGL nic zobrazit, přestože v C++ to mám funkční...
Rust+Glium už přes rok u ledu |
|
Návrat nahoru |
|
|
ladik-BigBoss
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 162
|
Zaslal: 3. duben 2024, 13:06:17 Předmět: |
|
|
UPDATE: zkusil jsem si Pyodide; sice se musi stahnout wasm runtime, ale funguji veci co v Transcryptu ne, napriklad zaporne indexy |
|
Návrat nahoru |
|
|
ladik-BigBoss
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 162
|
Zaslal: 7. duben 2024, 11:35:09 Předmět: |
|
|
opravena Cpp_SDL2_OpenGL_modern, aby nepoužívala zlý SDL renderer (vrací gl kontext do staré verze) a absolutně zavržené GL_QUADS.
a to vedlo k dodělání verze pro C# s OpenTK |
|
Návrat nahoru |
|
|
ladik-BigBoss
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 162
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 9. duben 2024, 16:22:48 Předmět: |
|
|
Tyhle jazyky "jako C++/C#/Java, ale lepší" to obvykle daleko nedotáhnou. Nepřidávají větší hodnotu nad původní jazyk, aby mělo pro větší počet vývojářů smysl přejít. Navíc Vala byla primárně jen pro GNOME, ne? Tj. podmožina 2% linuxové podmnožiny. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
ladik-BigBoss
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 162
|
Zaslal: 9. duben 2024, 23:47:32 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
Tyhle jazyky "jako C++/C#/Java, ale lepší" to obvykle daleko nedotáhnou. Nepřidávají větší hodnotu nad původní jazyk, aby mělo pro větší počet vývojářů smysl přejít. Navíc Vala byla primárně jen pro GNOME, ne? Tj. podmožina 2% linuxové podmnožiny. |
Ano, navíc třeba knihovna pro kontejnery Gee nedotažená; pak zkoušeli ještě udělat další jazyk Genie. Samotní Gnome vývojaři v tom appky moc nedělaly, takže oficiálně to podporováno je, ale vývoj celkem stojí.
Hlavně jsem si to chtěl vyzkoušet už dlouho, ještě když to bylo celkem nadějné. Dříve jsem používal gtk C rozhraní, tak trochu nostalgie (na GDSku jsem dělali i workshop o použití GTK pro herní level editor). |
|
Návrat nahoru |
|
|
ladik-BigBoss
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 162
|
Zaslal: 14. duben 2024, 07:59:12 Předmět: |
|
|
poprvé jsem si vyzkoušel geometry shader v OpenGL a zjednodušilo to C++ kód;
posílám jenom rohy sprite a index obrázku, ze kterého se dopočítají UV koordináty. |
|
Návrat nahoru |
|
|
ladik-BigBoss
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 162
|
Zaslal: 24. duben 2024, 13:54:19 Předmět: |
|
|
Julia a ModernGL (GLFW);
snad ten kod vyuziva alespon nejake Julia idiomy |
|
Návrat nahoru |
|
|
|