Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 16. leden 2008, 22:50:17 Předmět: SDL_Mixer - výška zvuku |
|
|
Jde nějak za běhu dynamicky měnit výška zvuku v SDL_Mixer? Tím myslím, jestli jste to někdo zkoušel. Myslím, že byla velká chyba, že neudělali přímou podporu pro tak základní věc. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 14. únor 2008, 19:14:30 Předmět: |
|
|
Pustil jsem se do toho, ale mám obavy o výkon (asm do toho zatím necpu). Na každý zvuk je několik přesunů po jednotlivých 16-bitových samplech a nějaké celočíselné přepočty (i multiplikativní). Třeba převod (za běhu) mono 16-bit wavu na stereo - dá se dělat líp než rozkopírováním samplů po jednom v cyklu? Nebo na to mám kašlat, protože přepočty ~100 kB/s CPU zmákne v pohodě? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Yossarian

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 274 Bydliště: Šalingrad
|
Zaslal: 15. únor 2008, 01:35:25 Předmět: |
|
|
reseni je asm + SSE. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 15. únor 2008, 20:49:39 Předmět: |
|
|
Yossarian napsal: |
reseni je asm + SSE. |
Proc assembler? GCC je multiplatformni kompiler a ma SSE/SSE2/SSE3 a dalsi instrukce primo bez asm:
http://www.tuleriit.ee/progs/rexample.php _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna