.[ ČeskéHry.cz ].
webova strategia, matematika bojov?

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
niXon



Založen: 27. 10. 2007
Příspěvky: 22

PříspěvekZaslal: 25. leden 2008, 17:25:52    Předmět: webova strategia, matematika bojov? Odpovědět s citátem

zdravim, rozmyslal som nad takou webovou strategiou (ak poznate travian, tak v principe by to malo fungovat podobne, ale vela veci bude odlisnych, no nie co sa tyka technickych zalezitosti), takze, vsetko by som vymysliet vedel, ale boj? dajme tomu ze ku kazdej jednotke mame zadanu utocnu silu, obranu, atd, ale neviem prist na algoritmus samotneho boja, (utok bude velmi podobny travianu) velmi by ma zaujimalo ako to tam maju riesene, napriklad ako vypocitame z ktorych jednotiek kolko strat, a podobne, vedeli by ste mi poradit nieco? staci nejaky link, nazov algoritmu alebo nieco coho sa da chytit, dakujem vopred vsetkym
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 25. leden 2008, 18:05:41    Předmět: Odpovědět s citátem

staré, ale pro příklad
http://www.rd2.cz/XaP/html/0/manual/vzorce.htm
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ondy1985



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 361

PříspěvekZaslal: 25. leden 2008, 18:07:29    Předmět: Odpovědět s citátem

ak si si nevsimol, tak v traviane vzdy padne z kadeho typu jednotky rovnaky podiel. Ak mas palkarov a teutonov napriklad, a straty 33 %, tak ti padne 33 % palkarov, 33 % teutonov.

Inak ten pomer sa pocita nejak utok utocnika / obrana obrancu. Plus tam budu este nejake ine elementy. Akurat neviem, ze ked je utok kombinovany pesiaci + pechota, tak ako sa ta obrana pocita. Pokial by si mal jeden typ obrany a nie dva ako v traviane, tak je to podla mna jednoducha zalezitost.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 25. leden 2008, 18:08:17    Předmět: Odpovědět s citátem

to se tu snad nekde resilo ne?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
niXon



Založen: 27. 10. 2007
Příspěvky: 22

PříspěvekZaslal: 25. leden 2008, 18:08:36    Předmět: Odpovědět s citátem

ano to chapem, kebyze je iba jedna obrana tak ano, ale kombinacia viacerich?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 25. leden 2008, 18:12:31    Předmět: Odpovědět s citátem

Travian neznam (teda vim o co jde, ale nikdy jsem nehral a nehraju), ale pokud potrebujes inspiraci pro to, jak se obecne ve hrach daji pocitat ztraty, obrana a podobne veci, prostuduj si pravidla nejake stolni strategicke nebo RPG hry (Warhammer, AD&D, Draci Doupe, GURPS, ...). Tam tyhle veci jsou popsane a vysvetlene hodne peclive, protoze bez nich hrat proste nejde. Hledej bud na internetu, nebo v nejakem lepsim knihkupectvi (http://www.fantasy.cz/kategorie.asp?idk=153).
Nejakou inspiraci bys take mohl najit pri podrobnem cteni manualu Red Dragona http://www.rd2.cz/XaP/html/0/manual/index.htm.
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Tutchek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 140
Bydliště: Praha -Pankrác

PříspěvekZaslal: 26. leden 2008, 01:52:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja bych jako zakladni nastrel dal neco na bazi vazeneho prumeru...

proste mam tam 100 jednotek, jejich zivotnost budu pocitat v tancich.... Utocne cislo je pak jednotka sily utoku.

kód:
Definice:  Na likvidaci n jednotek o zivotnosti 1 tank je nutno pouzit utok s utocnym cislem n


Z tech 100 jednotek mam:

80 vojaku, ktery maj zivotnost 0.1 tanku - zivotnost skupiny je 8
18 motostrelcu, dejme tomu 0.5 tanku - zivotnost skupiny je 9
2 tanky... zivotnost logicky 1 tank - zivotnost skupiny je 2

to nam dava zivotnost armady 8 + 9 + 2 = 19 tanku

Tzn pri utoku s utocnym cislem 19 bych ztratil celou armadu


dejme tomu, ze doslo k utoku o utocnem cisle 10.

to tedy musim rozdelit do tri skupin v pomeru 8:9:2.... to tedy mame:

10/19 = cca 0,53

To nam dava: 4,21 ztrat na vojacky, 4,73 ztrat na motostrelce a 1,05 ztrat na tanky (pocitano v tancich)

A pokud zacnu prevadet ztracenou zivotnost na jednotky, tak to mame:

42,1 mrtvych vojacku, 9,46 mrtvych motostrelcu a 1,05 mrtveho tanku...



bud to zaokrouhlis... nebo treba lehce uberes na zivotnosti zbytku...

kód:
 |mrtvi| = (pomerna_cast_utocneho_cisla) /(zivotnost)



Pokud prijde maly utok, tak to vezme mene jednotek (i kdyz statisticky to zase odeserou nejvic vojacci.. proste kanonen futr), metoda je korektni, pro utocne cislo 0 mas ztraty 0%, pro utocne cislo rovne zivotnosti jsou ztraty 100%



vcelku jednoduche a mohlo by fungovat, ne?
_________________
Nemarni čas u kompu, pojď si zaběhat do lesa

function god_exists() { return false; }
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna