.[ ČeskéHry.cz ].
Špatně zobrazené vrstvy

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Juraj



Založen: 06. 12. 2007
Příspěvky: 189

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 13:55:56    Předmět: Špatně zobrazené vrstvy Odpovědět s citátem

Tak obracím se na Vás, neboť už opravdu nevím co s tím. Podařilo se mi v DirectX vykreslit soubor *.x, vše je v pořádku, mohu přidat i osvetlení a různě s objektem pohybovat, ale ať dělám co dělám, nevím co a kde nastavit aby se mi zobrazovaly spravně vrstvy..

Testuji to na letadle, otočím ho vrtulí nejdále ode mě, ale přesto průsvitá skrz letadlo. Já osobně si myslm že třeba stačí nastavit nějaká vlastnost device, ale nevm jakou..

Díky za jakoukoliv radu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Deluxe



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Oslavany

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 14:21:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Myslim ze to bude tim ze nepouzivas/mas vyplej ZBuffer. Takze kdys vytvaris zarizeni tak dej do PresentParams EnableAutoDepthStencil = true,
nastav treba AutoDepthStencilFormat = D3DFMT_D16 a po resetu zarizeni Device.RenderState.ZBufferEnable = true.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 781
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 14:21:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Musíš správně nastavit Z-buffer (depth-buffer). Tzn. při vytváření zařízení zajistit jeho vytvoření (jestli jsi jel podle nějakýho tutoriálu, tak ho pravděpodobně vytváříš), pak zajistit při mazání obrazovky (device.Clear) také mazání Z-bufferu a konečně také nastavit zápis do Z-bufferu a jeho použití v device.RenderStates. Všechno jednoduše dohledáš v DX SDK.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Juraj



Založen: 06. 12. 2007
Příspěvky: 189

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 16:28:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Moc díky za obě rady, problém vyřešen.

Bylo to špatným nastavením z-bufferu a také mi při mazání obrazovky chyběl jeden paramatr na vyčištění z-bufferu. Ještě jednou, moc díky Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna